|
|
|
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 1:12 pm
Neger i en hink monoo Neger i en hink Siocled Your Kissing Technique Is: Perfect Your kissing technique is amazing - and you know it. You have the confidence to make the first move. And you always seem to know what kissing style is going to work best. Sometimes you're passionate, sometimes you're a tease. And you're always amazing! Are You a Good Kisser?http://www.blogthings.com/areyouagoodkisserquiz/I guess that's good to knoweh. cool Nån som vill kyssas med mej? heart Du kan kyssa med mig och Monoo ;D Fast bara på låtsas, annars åker jag nog i fängelse för ***** typ whee jag skulle inte anmäla honom......... sad Nä a**å, jag syftade på mig själv blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 1:14 pm
monoo Miku - typ halva min bekantskapskrets jobbar på Pride whee Volontärer? Jag ville gå på queermuseum idag men biljetterna var slut sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 1:15 pm
PerT: J-Cult? Menar vi Ai-love?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 1:17 pm
Mikusagi PerT: J-Cult? Menar vi Ai-love? Aa. a**å orka att de bytt namn på det, det är ju exakt lika dant bara det att de fått dit ett band den här gången ;P Men tycker du ska komma dit :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 1:21 pm
Mikusagi monoo Miku - typ halva min bekantskapskrets jobbar på Pride whee Volontärer? Jag ville gå på queermuseum idag men biljetterna var slut sad Nä betalda arbetare.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 1:22 pm
Wahaahhaha jag dööör! Den här är typ sann!Your Monster Profile Death Midget You Feast On: Jack and Coke You Lurk Around In: Movie Theaters You Especially Like to Torment: Hairdressers What's Your Monster Name?http://www.blogthings.com/monsternamegenerator/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 1:26 pm
Mikusagi> Sluta ha regler för hur man ska agera om man har en partner gonk
PerT> Vadå märker? Ofta man märker att Shinobi och Grim är ett par? Jag hade ingen aning om det när jag fick veta det, och då hade jag faxtixt träffat dem innan sad
Mikusagi> Ja, det var Gandi. xd
PerT> Inget konvent har hetat J-Cult. Det är gruppen som heter J-Cult, och de tidigare konventen har hetat Doujinmadoi och DoujinFEST.
scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 1:32 pm
Vaddå, är det inte något speciellt med Ai-Love? Jag som trodde att det skulle vara ett vanligt J-cult (DoujinMadoi) strax efteråt >__>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 1:33 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 1:35 pm
Fast min var ju typ som jag, med cola och bio whee
hah...var inte din pappa präst?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 1:39 pm
Min pappa tror på Börje Salming, eller vad han nu säger. Det är Ola Salos pappa som är präst. Sluta blanda ihop oss! Det blir så pinsamt då. Jag vet att vi är lika. ninja
Jag är liksom den enda i släkten som är liksom... aktivt kristen. Aktivt och aktivt, jag går inte ens i kyrkan längre men... istället för "Jag tror att det finns något..." så säger jag "Jesus är ballast cool "
Hur så?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 1:40 pm
OMG Arla är så den bästa kompisen jag har! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 1:43 pm
Förrförra året såg jag en av min kyrkas präster i paraden. Han körde bil. Jag gissar att det var för att han hade skadat ena benet. Han var med i QX en gång.
Ursäkta men han är den enda jag känner som har gått i paraden och jag känner honom inte ens mycket.
Jag skall också gå, någon gång... men jag vill ju se hela och det kan jag ju inte göra om jag går i den! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 1:43 pm
Niddler > Sluta vara så ordagrann ;D Du fattar vilket convent jag menar, eller hur?
Plus att jag hade glömt att det faktiskt hette Doujinmandoi
och ja, man märker? sad Gör jag iallafall xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 1:50 pm
Mikusagi Min pappa tror på Börje Salming, eller vad han nu säger. Det är Ola Salos pappa som är präst. Sluta blanda ihop oss! Det blir så pinsamt då. Jag vet att vi är lika. ninja Jag är liksom den enda i släkten som är liksom... aktivt kristen. Aktivt och aktivt, jag går inte ens i kyrkan längre men... istället för "Jag tror att det finns något..." så säger jag "Jesus är ballast cool "
Hur så? Um nä av nån anledning hade jag bara för mig att din pappa var präst...vet inte varför.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|