|
|
|
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 11:19 am
Niddler Mr_RPG 1. Han som har ritat de lokal-bussarna Va? De där blåa så ritades för dvärjar på 1.2m...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 11:24 am
Mr_RPG Niddler Mr_RPG 1. Han som har ritat de lokal-bussarna Va? De där blåa så ritades för dvärjar på 1.2m... a**å. De i Stockholm? Annars vet jag inte vad du snackar om. Och de är ju väldigt rymliga...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 11:33 am
Niddler Mr_RPG Niddler Mr_RPG 1. Han som har ritat de lokal-bussarna Va? De där blåa så ritades för dvärjar på 1.2m... a**å. De i Stockholm? Annars vet jag inte vad du snackar om. Och de är ju väldigt rymliga... Inte för ben :'(
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 11:38 am
cool Your Kissing Technique Is: Perfect Your kissing technique is amazing - and you know it. You have the confidence to make the first move. And you always seem to know what kissing style is going to work best. Sometimes you're passionate, sometimes you're a tease. And you're always amazing! Are You a Good Kisser?http://www.blogthings.com/areyouagoodkisserquiz/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 11:39 am
Mr_RPG Niddler Mr_RPG Niddler Mr_RPG 1. Han som har ritat de lokal-bussarna Va? De där blåa så ritades för dvärjar på 1.2m... a**å. De i Stockholm? Annars vet jag inte vad du snackar om. Och de är ju väldigt rymliga... Inte för ben :'( Det beror ju på var man sitter...men hur lång är du?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 11:45 am
You Are 63% Feminine, 37% Masculine You are in touch with your feminine side. Sensitive, intuitive, and caring are all words that describe you. And you're just masculine enough to relate to both men and women. Are You Masculine or Feminine?http://www.blogthings.com/areyoumasculineorfemininequiz/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 11:48 am
monoo cool Your Kissing Technique Is: Perfect Your kissing technique is amazing - and you know it. You have the confidence to make the first move. And you always seem to know what kissing style is going to work best. Sometimes you're passionate, sometimes you're a tease. And you're always amazing! Are You a Good Kisser?http://www.blogthings.com/areyouagoodkisserquiz/ Your Kissing Technique Is: Perfect Your kissing technique is amazing - and you know it. You have the confidence to make the first move. And you always seem to know what kissing style is going to work best. Sometimes you're passionate, sometimes you're a tease. And you're always amazing! Are You a Good Kisser?http://www.blogthings.com/areyouagoodkisserquiz/Ska två experter prova?..................................... ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 11:53 am
You're Totally Sarcastic You sarcastic? Never! You're as sweet as a baby bunny. Seriously, though, you have a sharp tongue - and you aren't afraid to use it. And if people are too wimpy to deal with your attitutde, then too bad. So sad. How Sarcastic Are You?http://www.blogthings.com/howsarcasticareyouquiz/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 12:02 pm
monoo Mr_RPG Niddler Mr_RPG Niddler Mr_RPG 1. Han som har ritat de lokal-bussarna Va? De där blåa så ritades för dvärjar på 1.2m... a**å. De i Stockholm? Annars vet jag inte vad du snackar om. Och de är ju väldigt rymliga... Inte för ben :'( Det beror ju på var man sitter...men hur lång är du?197cm, det finns ca. 8 platser (exkl handikapp-platser) som jag kan sitta på i en buss och ha fötterna på golvet.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 12:04 pm
Niddler Mikusagi och ursäkta men... är Grim och Shinobi ihop? o_O OCH DU SÄGER INGET TILL MIG? Du är min bästis, du skall skvallra till mig! :0 Jag berättade liksom att basisten i Tvålkopp har en ny fastän du inte ens känner honom! Jag tror det ninja Men hallå, xd jag har inte berättat att liksom fiskar kan simma heller, fast jag är din bästis.. Och ja, det är lätt samma sak rolleyes Vad är samma sak? Som vad? Shinobi och Grim som fiskar och vatten? Måste man vara ihop bara för att man byter pokémon? :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 12:08 pm
Mr_RPG monoo Mr_RPG Niddler Mr_RPG De där blåa så ritades för dvärjar på 1.2m... a**å. De i Stockholm? Annars vet jag inte vad du snackar om. Och de är ju väldigt rymliga... Inte för ben :'( Det beror ju på var man sitter...men hur lång är du?197cm, det finns ca. 8 platser (exkl handikapp-platser) som jag kan sitta på i en buss och ha fötterna på golvet. Jag har långa ben och det går bra för mig surprised Jag är inte 197 centimeter men vi kan låtsas att du, liksom min pappa (så därför tror jag att det gäller alla män 8D ), har lång överkropp så det blir nästan samma. Var hamnar fötterna om inte på golvet? o___o I taket?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 12:10 pm
Om jag sitter rakt så måste jag ha knäna på nackstödet på stolen framför ;P
EDIT: Dom hamnar i luften liksom <.<;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 12:10 pm
Mikusagi Niddler Mikusagi och ursäkta men... är Grim och Shinobi ihop? o_O OCH DU SÄGER INGET TILL MIG? Du är min bästis, du skall skvallra till mig! :0 Jag berättade liksom att basisten i Tvålkopp har en ny fastän du inte ens känner honom! Jag tror det ninja Men hallå, xd jag har inte berättat att liksom fiskar kan simma heller, fast jag är din bästis.. Och ja, det är lätt samma sak rolleyes Vad är samma sak? Som vad? Shinobi och Grim som fiskar och vatten? Måste man vara ihop bara för att man byter pokémon? :/ Seriöst, har inte dom vart ihop typ skitlänge? xD typ ett år?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 12:35 pm
Vem vill se paraden med mig?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 12:37 pm
Your Kissing Technique Is: Perfect Your kissing technique is amazing - and you know it. You have the confidence to make the first move. And you always seem to know what kissing style is going to work best. Sometimes you're passionate, sometimes you're a tease. And you're always amazing! Are You a Good Kisser?http://www.blogthings.com/areyouagoodkisserquiz/I guess that's good to knoweh. cool Nån som vill kyssas med mej? heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|