Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 647 648 649 650 651 652 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Wed Aug 22, 2007 8:19 am

Ik kreeg een error bij de quiss waardoor ik mijn orb niet kreeg, gelukkig had ik er nog twee over daarna.
Heb je al een rode van iemand Kitt? ik heb er nog een op mijn mule.

Ik vind Lanzer en L0ck echt heel eng sweatdrop ik hoop dat er ook een van Ling komt xD
de hamer en opklapstoel zijn er nog niet he?

Vreemt dit houd wel in dat iedere bekende Amerikaan binnen kan komen wandelen en zijn eigen speciale avi krijgt.
PostPosted: Wed Aug 22, 2007 8:47 am

» Ik heb 2 mules gebruikt en nog de rest van mijn main, maar geen rode te pakken gekregen en dat met 22 pogingen. Sorry Kitty sad .

Illyriae

2,500 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Explorer 0
  • Beta Treasure Hunter 0

Mogunetto

Barking Lunatic

PostPosted: Wed Aug 22, 2007 11:03 am

Probeer de marketplace

het kost er maar 200 g ofzo
PostPosted: Wed Aug 22, 2007 11:19 am

» Doe daar maar 3000g bij op xp , maar dat zal vast de komende dagen minder worden.

Illyriae

2,500 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Explorer 0
  • Beta Treasure Hunter 0

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Aug 22, 2007 12:04 pm

ja, de groene en blauwe zijn nu zelfs 2 gold XD

en wel erg ... nou ja, flauw, dat een beroemd iemand zijn eigen forum krijgen.

EN IK DAN??! crying Ik ben een Bekende Nederlander.... hoop ik XD
PostPosted: Wed Aug 22, 2007 12:05 pm

Darlaa
Ik kreeg een error bij de quiss waardoor ik mijn orb niet kreeg, gelukkig had ik er nog twee over daarna.
Heb je al een rode van iemand Kitt? ik heb er nog een op mijn mule.

Ik vind Lanzer en L0ck echt heel eng sweatdrop ik hoop dat er ook een van Ling komt xD
de hamer en opklapstoel zijn er nog niet he?

Vreemt dit houd wel in dat iedere bekende Amerikaan binnen kan komen wandelen en zijn eigen speciale avi krijgt.

Nee, helaas crying En 3k voor zo'n orb heb ik ook niet over XP. Hopelijk zakt hij in prijs XD Al waren de groene en blauw nooit zo duur XD maar ach, we zien wel!

kittyocean
Captain

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Wed Aug 22, 2007 3:26 pm

blabla =)
PostPosted: Thu Aug 23, 2007 2:14 am

Drieduizend voor die orb? Wth ...

Mogunetto

Barking Lunatic

Illyriae

2,500 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Explorer 0
  • Beta Treasure Hunter 0
PostPosted: Thu Aug 23, 2007 7:48 am

» Summer Festival begint volgende week maar op dit moment is de sfeer ijzingwekkend koud op Gaia (vooral GCD en SF). *shivers*

PostPosted: Thu Aug 23, 2007 8:14 am

Arisha
    » Summer Festival begint volgende week maar op dit moment is de sfeer ijzingwekkend koud op Gaia (vooral GCD en SF). *shivers*

GCD SF? (wat is dat, een guild?) Heb ik iets gemist? Het is me niet opgevallen van die sfeer op Gaia.....

kassiopeia

9,100 Points
  • Invisibility 100
  • Alchemy Level 2 100
  • Clambake 200

Illyriae

2,500 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Explorer 0
  • Beta Treasure Hunter 0
PostPosted: Thu Aug 23, 2007 8:25 am

» GAIA Community Discussion en Site Feedback (ik neem nooit de tijd om ze helemaal uit te schrijven), maar het laatste nieuws was dat Gaia in vervolg 2% van het gold neemt dat je net hebt verdient als je iets heb verkocht in de nieuwe marketplace en er waren nogal behoorlijk veel negatieve topics met behoorlijk wat boze mensen.

PostPosted: Thu Aug 23, 2007 8:32 am

Doet me denken aan belasting, maar dan veeeeeeeeeeeeeeeeel lichter. (en ik kan het weten, ik heb een kijkje genomen in mijn zus haar studie boek over inkomstenbelasting) Ik kan me wel voorstellen dat je daar boos om bent maar gaia is maar Internet en niet echt, al hoewel, als het een monly collectable was en je het zelf had gekocht van je zakgeld is het wel wat vervelender.

kassiopeia

9,100 Points
  • Invisibility 100
  • Alchemy Level 2 100
  • Clambake 200

Illyriae

2,500 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Explorer 0
  • Beta Treasure Hunter 0
PostPosted: Thu Aug 23, 2007 8:45 am

» Zo vaak gebruik ik de marketplace niet en als het echt moet ga ik wel ff naar het Exchange Forum en toch denk ik dat na een tijd de prijzen wel lichtjes zullen dalen aangezien er toch minder gold in de economie komt. Sommige mensen nemen Gaia een beetje te serieus, maar als je veel geld doneert mag dat eigenlijk ook wel. Nou ja... school begint binnenkort weer dus Gaia zal het onderspit moeten delven.

PostPosted: Thu Aug 23, 2007 8:54 am

Ik vind het belachelijk, als je een kiki wilt verkopen of zo verlies je zo 6000g!
Dit gaat er alleen maar voor zorgen dat mensen hun dure items in de exchange gaan verkopen, zou ik ook doen.

Zucht, ik vond het goede van de market juist dat al mijn zuur verdiende goldies een nieuw thuis kregen en niet door de goot gespoeld werden. sad

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

kassiopeia

9,100 Points
  • Invisibility 100
  • Alchemy Level 2 100
  • Clambake 200
PostPosted: Thu Aug 23, 2007 10:31 am

Ach, ze hebben de oude marketplace er nog staan! blaugh En je kan de spullen gewoon wat duurder verkopen. twisted
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 647 648 649 650 651 652 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games