Welcome to Gaia! ::

Reply Det Svenska Gillet
ICA Konsum. Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 647 648 649 650 651 652 ... 7242 7243 7244 7245 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Nightmare Asura
Crew

PostPosted: Fri Aug 20, 2004 6:02 am

Valgarv
*Skjuter ut tungan mot marken igen,snurrar den runt en lyxstolpe,drar upp den och kastar den mot Asura,gör samtidigt olika tecken med händerna*
*Höjer handen mot lyktstolpen och den stannar framför mig, gör en snabb rörelse med klorna så den klyvs i två delar. Snurrar runt ena delen lite och slår ner den i taket och väntar på Valgarv*
PostPosted: Fri Aug 20, 2004 6:03 am

.. Nevermind då.. *Sätter sig ner å suckar*

Petsy

lM DEAD

PostPosted: Fri Aug 20, 2004 6:04 am

^_^;;
PostPosted: Fri Aug 20, 2004 6:13 am

:\

[ Metamorphoze ]

Valgarv

PostPosted: Fri Aug 20, 2004 6:16 am

Nightmare Asura
Valgarv
*Skjuter ut tungan mot marken igen,snurrar den runt en lyxstolpe,drar upp den och kastar den mot Asura,gör samtidigt olika tecken med händerna*
*Höjer handen mot lyktstolpen och den stannar framför mig, gör en snabb rörelse med klorna så den klyvs i två delar. Snurrar runt ena delen lite och slår ner den i taket och väntar på Valgarv*

Hrrmm..*Fortsätter göra några tecken med fingrarna,drar sen upp ena handen till munnen,knyter handen halft så jag har en öppning med tummen och pekfingret mot munnen och blåser sen ut en stor eld stråle mot Asura*
PostPosted: Fri Aug 20, 2004 6:18 am

*Kommer in* Skolan tar livet av mig. sweatdrop

Filthy

Vice Captain

[ Metamorphoze ]

PostPosted: Fri Aug 20, 2004 6:19 am

Filthy
*Kommer in* Skolan tar livet av mig. sweatdrop
Nehe du! gonk
PostPosted: Fri Aug 20, 2004 6:20 am

Valgarv
Hrrmm..*Fortsätter göra några tecken med fingrarna,drar sen upp ena handen till munnen,knyter handen halft så jag har en öppning med tummen och pekfingret mot munnen och blåser sen ut en stor eld stråle mot Asura*
*Drar till sig lite av ljuset omkring mig och gör upp en sköld av det som skyddar mig och taket från elden, himlen blir lite mörkare av det. Går sen runt skölden och hoppar mot Valgarv och slår mot honom med den halva lyktstolpen*

Nightmare Asura
Crew

Valgarv

PostPosted: Fri Aug 20, 2004 6:23 am

Nightmare Asura
Valgarv
*Drar till sig lite av ljuset omkring mig och gör upp en sköld av det som skyddar mig och taket från elden, himlen blir lite mörkare av det. Går sen runt skölden och hoppar mot Valgarv och slår mot honom med den halva lyktstolpen*

!*Drar upp armen som skydd men flyger åt sidan ändå av slaget.Stannar en bit bort i luften och mummlar*... stare No fair. *Börjar göra några nya tecken med fingarna*
PostPosted: Fri Aug 20, 2004 6:25 am

Valgarv
!*Drar upp armen som skydd men flyger åt sidan ändå av slaget.Stannar en bit bort i luften och mummlar*... stare No fair. *Börjar göra några nya tecken med fingarna*
Du kan alltid ge tillbaks det som är mitt. *Kastar metallstaven mot Valgarv*

Nightmare Asura
Crew

[ Metamorphoze ]

PostPosted: Fri Aug 20, 2004 6:26 am

*Sobs* Dumma plushies.
PostPosted: Fri Aug 20, 2004 6:29 am

*skuttar in* ninja

FrodoLouLou

Valgarv

PostPosted: Fri Aug 20, 2004 6:31 am

Nightmare Asura
Valgarv
Du kan alltid ge tillbaks det som är mitt. *Kastar metallstaven mot Valgarv*

Eller inte?*Svävar längre upp i luften och sparkar metallstaven åt sidan* Jag get aldrig upp!*Flyger snabbt ner mot marken och byter mig samtidigt i tummen så det börjar blöda lite*
PostPosted: Fri Aug 20, 2004 6:42 am

*hoppar runt safthyllan* whee

FrodoLouLou

FrodoLouLou

PostPosted: Fri Aug 20, 2004 6:55 am

*hoppar ut*
Reply
Det Svenska Gillet

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 647 648 649 650 651 652 ... 7242 7243 7244 7245 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games