|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 28, 2007 7:05 am
Lingonsylt Mikusagi Vem vill äta våfflor hos mig imorgon? .___. *vill testa och se om jag förstår hur man gräddar våfflor* Typ bara Arla och Agnes som är kandidater för alla andra bor i Norge typ eller så är de inte kompisar med mig, och Arla och Agnes bara typ dissar mig MEN JAG FRÅGAR I ALLA FALL! eek Jag vet hur man äter våfflor. ninja Vill du komma? eek Fastän du nyss varit här? Du är välkommen 3nodding heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 28, 2007 7:40 am
monoo Jalkazar monoo Jalkazar monoo Jalkazar Som blond svensk bland en massa heta brasilianskor? Tror du jag ar sjuk i huvudet eller :O Kanske lite? whee
Nä jag syftade på den arga gubben. Lite kanske, och inte vilka brasilionskor som helst Niddler, sana med asiatiskt påbra! biggrin Min syrra dejtade en japan/brasilian för inte så länge sen. Han var fin han. 3nodding 3nodding Jag älskar camp för alla är så blyga här så jag vinner tack vare att jag är så social biggrin haha...s**t...annars har man väl en sån där konstig bild av att amerikaner inte är blyga? Utan så, mer sociala och tar plats...haha fördomarna flyger! Jo dom ar jatteblyga, vagar inte prata med nagon typ och da kan jag som sader lite smaexotisk svensk aga stallet razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 28, 2007 8:12 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 28, 2007 8:15 am
Jalkazar monoo Jalkazar monoo Jalkazar Lite kanske, och inte vilka brasilionskor som helst Niddler, sana med asiatiskt påbra! biggrin Min syrra dejtade en japan/brasilian för inte så länge sen. Han var fin han. 3nodding 3nodding Jag älskar camp för alla är så blyga här så jag vinner tack vare att jag är så social biggrin haha...s**t...annars har man väl en sån där konstig bild av att amerikaner inte är blyga? Utan så, mer sociala och tar plats...haha fördomarna flyger! Jo dom ar jatteblyga, vagar inte prata med nagon typ och da kan jag som sader lite smaexotisk svensk aga stallet razz hahaha you go boy xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 28, 2007 11:40 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 28, 2007 11:42 am
Åh gud vad jag vill dö bara.
sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 28, 2007 12:12 pm
Apsnygg avi Filthy.
...och Sakana...nu matchar jag ju dig! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 28, 2007 12:36 pm
monoo Apsnygg avi Filthy.
...och Sakana...nu matchar jag ju dig! whee Men lulz, jag har ju så tråkig avatar. Must fix. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 28, 2007 12:47 pm
Sakana-sama monoo Apsnygg avi Filthy.
...och Sakana...nu matchar jag ju dig! whee Men lulz, jag har ju så tråkig avatar. Must fix. biggrin Nä, den är ju inte tråkig...plus att du har matchande text juuuh.
Ibland ångrar jag att jag inte skaffade zombiehuden, för den är så sällsynt nu. Men då, under det eventet, så var jag helt "nää men jag vill ju inte ha den huden, alla ser ju ut som crackhoror" hahahaa xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 28, 2007 1:14 pm
Ååh vad fånigt bra till mods man blir bara av nyfärgat hår och nyrakade ben.
Mmmmm.
whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 28, 2007 1:19 pm
Rönnerdahl han virvlar sina lurviga ben under vita skjortan som viftar kring vaderna. Lycklig som en lärka uti majsolens sken, sjunger han för ekorren som gungar på gren. -Kurre, kurre, kurre! Nu dansar Rönnerdahl! Koko! Och göken ropar uti hans gröna dal och se så många blommor som redan slagit ut på ängen;
Gullviva, mandelblom, kattfot och blå viol.
*sjunga*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 28, 2007 2:21 pm
Mikusagi Ryu The Internet Dragon Ica är ständigt utsatt för gnällande nu för tiden. .- . Hallå! Det här är internet. Om det finns något ni inte tycker om så ignorera det. Skärpning innan jag börjar posta **** ****** och dylikt. Stjärna, stjärna, stjärna? surprised PKMN THEARK kan det stå där.DÖDA KATTER faktist. O:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 28, 2007 4:15 pm
monoo Sakana-sama monoo ...och Sakana...nu matchar jag ju dig! whee Men lulz, jag har ju så tråkig avatar. Must fix. biggrin Nä, den är ju inte tråkig...plus att du har matchande text juuuh.
Ibland ångrar jag att jag inte skaffade zombiehuden, för den är så sällsynt nu. Men då, under det eventet, så var jag helt "nää men jag vill ju inte ha den huden, alla ser ju ut som crackhoror" hahahaa xd Iofs. n_n
Hehe, jag tyckte också den var ful först. Men nu tycker jag om den. <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 29, 2007 3:17 am
Sakana-sama monoo Sakana-sama monoo ...och Sakana...nu matchar jag ju dig! whee Men lulz, jag har ju så tråkig avatar. Must fix. biggrin Nä, den är ju inte tråkig...plus att du har matchande text juuuh.
Ibland ångrar jag att jag inte skaffade zombiehuden, för den är så sällsynt nu. Men då, under det eventet, så var jag helt "nää men jag vill ju inte ha den huden, alla ser ju ut som crackhoror" hahahaa xd Iofs. n_n
Hehe, jag tyckte också den var ful först. Men nu tycker jag om den. <3 Jo precis, den har liksom...växt på en. Uuh...det där lät sjukt äckligt. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|