|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 26, 2007 1:37 pm
monoo Ryu The Internet Dragon Ica är ständigt utsatt för gnällande nu för tiden. .- . Hallå! Det här är internet. Om det finns något ni inte tycker om så ignorera det. Skärpning innan jag börjar posta **** ****** och dylikt. Jo men precis, det är Internet, inte ett rättstavningsprov. Jag är tolerant så länge det inte blir för rasistiskt/sexistiskt/fördomsfullt. Internet följer inte dina intressen eller regler dock. Tolerans behövs inte för internet utan snarare ödmjukhet, och mycket utav det därtill. Fast det spelar ju ingen roll. Ni gör ju ändå hur ni vill, och det för ni göra.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 26, 2007 2:12 pm
Ryu The Internet Dragon monoo Ryu The Internet Dragon Ica är ständigt utsatt för gnällande nu för tiden. .- . Hallå! Det här är internet. Om det finns något ni inte tycker om så ignorera det. Skärpning innan jag börjar posta **** ****** och dylikt. Jo men precis, det är Internet, inte ett rättstavningsprov. Jag är tolerant så länge det inte blir för rasistiskt/sexistiskt/fördomsfullt. Internet följer inte dina intressen eller regler dock. Tolerans behövs inte för internet utan snarare ödmjukhet, och mycket utav det därtill. Fast det spelar ju ingen roll. Ni gör ju ändå hur ni vill, och det för ni göra. Nä, det gör det inte, precis som resten av världen. Men det betyder ju inte att man bara ska stå där och låta saker och ting ske. Ibland bör man säga ifrån, och då spelar det liksom ingen roll var man är tycker jag.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 26, 2007 2:53 pm
Jalkazar Lite kanske, och inte vilka brasilionskor som helst Niddler, sana med asiatiskt påbra! biggrin WOOOOT :ScreaM:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 26, 2007 3:44 pm
GET UP. GET ON UP. LIKE A SEX MACHINE.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 27, 2007 12:20 am
Ryu The Internet Dragon Ica är ständigt utsatt för gnällande nu för tiden. .- . Hallå! Det här är internet. Om det finns något ni inte tycker om så ignorera det. Skärpning innan jag börjar posta **** ****** och dylikt. Stjärna, stjärna, stjärna? surprised PKMN THEARK kan det stå där.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 27, 2007 12:44 am
Niddler Jalkazar Lite kanske, och inte vilka brasilionskor som helst Niddler, sana med asiatiskt påbra! biggrin WOOOOT :ScreaM:  Ola Salo var med i min dröm. Han hade tjejkläder på sig. De var så tjejiga att till och med jag såg att det var tjejkläder surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 27, 2007 2:47 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 27, 2007 4:31 am
Suki dayo, suki dayo, suki dayo no koe.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 27, 2007 5:26 am
Niddler Suki dayo, suki dayo, suki dayo no koe. VADÅRÅ? scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 27, 2007 6:08 am
Mikusagi Niddler Suki dayo, suki dayo, suki dayo no koe. VADÅRÅ? scream Va? ._. Det där var en rad ur introtemat till Azumanga Daioh.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|