Welcome to Gaia! ::

Reply Det Svenska Gillet
ICA Konsum. Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 6482 6483 6484 6485 6486 6487 ... 7242 7243 7244 7245 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Mikusagi
Crew

Counselor

23,550 Points
  • Bunny Spotter 50
  • Little Bunny Foo Foo 100
PostPosted: Thu Jul 26, 2007 9:18 am

Dessutom så stödde jag ju dig i mitt nästa inlägg >_>
PostPosted: Thu Jul 26, 2007 10:10 am

Så jag hörde att du gillar pokemon?

Dora The Exploded
åå jag elskar pokemon!!

Niddler

Niddler

PostPosted: Thu Jul 26, 2007 10:11 am

Mikusagi
Niddler
Åh. Alltid lika härligt att rapportera folk som bryter mot regler~ ^_^

VADDÅ VADDÅ VADDÅ? surprised
En scammare på Runescape.
PostPosted: Thu Jul 26, 2007 10:17 am

Mikusagi
monoo
Mikusagi
Haha *känner bara till The Beatles och Sex Pistols av de Wikipedia nämner*
Alltså, om man skall bli musikartist kanske det är bra att kunna lite "modern historia". Liksom veta vad det är man håller på med. Jag tänker inte bli musikartist. För mig finns det annat som jag borde veta.

Förresten tycker jag att det borde stavas "brittpopare", eller kanske till och med "brittpoppare"
men det är ju tydligen inte jag som bestämmer.

Jo man kan stava det så också. Man får stava som man vill eftersom det iallafall är ett försvenskat ord.

Förresten så tror jag att din pojkvän kan hjälpa dig med lite undervisning i populärkultur. Han och jag hade music compability high på Last.fm, så han kan säkert visa dig.

Jag är kanske inte intresserad? surprised
Jag trodde han lyssnade på typ... Kent, Lasse Lindh och Belle and Sebastian, inte typ Sex Pistols och sådant där gammalt surprised
Gammalt? Sex Pistols är iofs tokmoderna om man jämför med Mozart...

Hur som helst, din grabb har typ suede mfl, så han kan ju spela lite för dig så att du får inblick.

Och om jag var du så skulle jag välkomna en lektion i populärkultur, du kommer att ha sjukt mycket nytta av det när du pluggar vidare...

monoo

monoo

PostPosted: Thu Jul 26, 2007 10:25 am

Mikusagi
monoo
Mikusagi
Niddler
Mikusagi
Sedan kan du ju berätta vad en brittpoppare är. Istället för att hålla inne med det.

DU kanske kan gå till WIKIPEDIA och kolla upp vad en britpopare är.

Men lätt då när hon stavar fel! surprised
Sedan vill jag ju veta vad Monoo menar, för ibland har allmänheten en annan uppfattning än uppslagsverk. Hon kan ju mena något annat.
Men jaja, jag skall läsa OM DU BLIR GLAD DÅ OCH KANSKE KOMMER HEM TILL MIG PÅ EN KOPP KAFFE!

Man kan stava det med dubbel t precis lika gärna. Sluta vara så jävla språkfascistisk hela tiden. Du är faktiskt sjukt irriterande.

Och jag menar precis som wiki säger, kanske med lite fler band bara.

Men hallå, lätt att leta efter ett felstavat ord på Wikipedia? surprised Är det mitt fel? Är det jag som har konstruerat Wikipedia? Nej då så!
Du tycker att allt med mig är irriterande så det är inte värt att klaga >_>
prova google, de föreslår andra stavningar rolleyes

Jag har vissa saker jag stör mig något så otroligt, och du råkar ha flera av dessa som egenskaper. Tyvärr. Så, vi clashar.

Det spelar liksom ingen roll vem det är men ämnen som berör är just språkfascism, rasism, sexism, inskränkthet, självvalda sociala handikapp, konservatism, präktighet och åsikter baserade på okunskap (nej jag säger inte att du är alla dessa, men några av dem).
PostPosted: Thu Jul 26, 2007 10:37 am

monoo
Jalkazar
monoo
Jalkazar
USA scream
Trivs inte?
Som blond svensk bland en massa heta brasilianskor? Tror du jag ar sjuk i huvudet eller :O
Kanske lite? whee

Nä jag syftade på den arga gubben.
Lite kanske, och inte vilka brasilionskor som helst Niddler, sana med asiatiskt påbra! biggrin

Jalkazar

monoo

PostPosted: Thu Jul 26, 2007 10:43 am

Jalkazar
monoo
Jalkazar
monoo
Jalkazar
USA scream
Trivs inte?
Som blond svensk bland en massa heta brasilianskor? Tror du jag ar sjuk i huvudet eller :O
Kanske lite? whee

Lite kanske, och inte vilka brasilionskor som helst Niddler, sana med asiatiskt påbra! biggrin
Min syrra dejtade en japan/brasilian för inte så länge sen. Han var fin han. 3nodding
PostPosted: Thu Jul 26, 2007 10:45 am

monoo
Jalkazar
monoo
Jalkazar
monoo
Jalkazar
USA scream
Trivs inte?
Kanske lite? whee

Min syrra dejtade en japan/brasilian för inte så länge sen. Han var fin han. 3nodding
3nodding

Jag älskar camp för alla är så blyga här så jag vinner tack vare att jag är så social biggrin

Jalkazar

monoo

PostPosted: Thu Jul 26, 2007 10:51 am

Jalkazar
monoo
Jalkazar
monoo
Jalkazar
Kanske lite? whee

3nodding

Jag älskar camp för alla är så blyga här så jag vinner tack vare att jag är så social biggrin
haha...s**t...annars har man väl en sån där konstig bild av att amerikaner inte är blyga? Utan så, mer sociala och tar plats...haha fördomarna flyger!
PostPosted: Thu Jul 26, 2007 11:10 am

monoo
Jalkazar
monoo
Jalkazar
monoo
Jalkazar
Kanske lite? whee

3nodding

haha...s**t...annars har man väl en sån där konstig bild av att amerikaner inte är blyga? Utan så, mer sociala och tar plats...haha fördomarna flyger!

haha ja oj det var kul! biggrin

Neger i en hink

Mikusagi
Crew

Counselor

23,550 Points
  • Bunny Spotter 50
PostPosted: Thu Jul 26, 2007 12:23 pm

monoo
Mikusagi
monoo
Mikusagi
Niddler
Mikusagi
Sedan kan du ju berätta vad en brittpoppare är. Istället för att hålla inne med det.

DU kanske kan gå till WIKIPEDIA och kolla upp vad en britpopare är.

Sedan vill jag ju veta vad Monoo menar, för ibland har allmänheten en annan uppfattning än uppslagsverk. Hon kan ju mena något annat.
Men jaja, jag skall läsa OM DU BLIR GLAD DÅ OCH KANSKE KOMMER HEM TILL MIG PÅ EN KOPP KAFFE!

Man kan stava det med dubbel t precis lika gärna. Sluta vara så jävla språkfascistisk hela tiden. Du är faktiskt sjukt irriterande.

Men hallå, lätt att leta efter ett felstavat ord på Wikipedia? surprised Är det mitt fel? Är det jag som har konstruerat Wikipedia? Nej då så!

Jag har vissa saker jag stör mig något så otroligt, och du råkar ha flera av dessa som egenskaper. Tyvärr. Så, vi clashar.

Det spelar liksom ingen roll vem det är men ämnen som berör är just språkfascism, rasism, sexism, inskränkthet, självvalda sociala handikapp, konservatism, präktighet och åsikter baserade på okunskap (nej jag säger inte att du är alla dessa, men några av dem).

Jag har inte bett om din kärlek.
Nu var det så att Arla tyckte att jag skulle gå till Wikipedia, och mitt svar på hans post var egentligen fortsättning på ett gnabb jag och han inledde för flera månader sedan surprised Wikipedia är en del av det gnabbet. Wikipedia gillade inte brittpop eller brittpopare. Inte för att jag ens kollade med Wikipedia förrens han kom och gnällde på mig.
Ta inte just det personligt. Jag påpekade att jag inte kunde få någon information från Wikipedia för att låtsas att jag hade sökt innan han sade något. För så gör vi. Jag frågar något och han säger "Wikipedia!" och jag säger "Nej för att..."
Okej.
Nu lämnar vi det här.
Eller du kan få säga något mer om du vill, så tjuvar jag inte sista ordet. Rättvist och bra, ne? Så är alla glada, äter gröt och mår bra i magen ^^
PostPosted: Thu Jul 26, 2007 12:24 pm

Niddler
Så jag hörde att du gillar pokemon?

Dora The Exploded
åå jag elskar pokemon!!

Jag tycker om Pokémon! smile

Mikusagi
Crew

Counselor

23,550 Points
  • Bunny Spotter 50

Vanguard of the Internet

Distinct Genius

PostPosted: Thu Jul 26, 2007 1:27 pm

Ica är ständigt utsatt för gnällande nu för tiden.

.- .

Hallå!
Det här är internet.
Om det finns något ni inte tycker om så ignorera det.

Skärpning innan jag börjar posta **** ****** och dylikt.
PostPosted: Thu Jul 26, 2007 1:29 pm

Mikusagi
monoo
Mikusagi
monoo
Mikusagi

Jag har inte bett om din kärlek.
Nu var det så att Arla tyckte att jag skulle gå till Wikipedia, och mitt svar på hans post var egentligen fortsättning på ett gnabb jag och han inledde för flera månader sedan surprised Wikipedia är en del av det gnabbet. Wikipedia gillade inte brittpop eller brittpopare. Inte för att jag ens kollade med Wikipedia förrens han kom och gnällde på mig.
Ta inte just det personligt. Jag påpekade att jag inte kunde få någon information från Wikipedia för att låtsas att jag hade sökt innan han sade något. För så gör vi. Jag frågar något och han säger "Wikipedia!" och jag säger "Nej för att..."
Okej.
Nu lämnar vi det här.
Eller du kan få säga något mer om du vill, så tjuvar jag inte sista ordet. Rättvist och bra, ne? Så är alla glada, äter gröt och mår bra i magen ^^
Ok, nu visste jag ju då inte om din och Niddlers lilla Wikipedia thingie, så det är ju bra att jag vet nu.

Jag tar det egentligen inte personligt, jag bara reagerar instinktivt på sånt som gör mig förbannad whee

...haha...vad för gröt förresten?

monoo

monoo

PostPosted: Thu Jul 26, 2007 1:33 pm

Ryu The Internet Dragon
Ica är ständigt utsatt för gnällande nu för tiden.

.- .

Hallå!
Det här är internet.
Om det finns något ni inte tycker om så ignorera det.

Skärpning innan jag börjar posta **** ****** och dylikt.
Jo men precis, det är Internet, inte ett rättstavningsprov. Jag är tolerant så länge det inte blir för rasistiskt/sexistiskt/fördomsfullt.
Reply
Det Svenska Gillet

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 6482 6483 6484 6485 6486 6487 ... 7242 7243 7244 7245 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games