|
|
|
|
Posted: Thu Jul 26, 2007 12:04 am
monoo Mikusagi Nu ja, men vad vet ungarna imorgon? Äh så länge man har Musik som ämne i skolan så kommer man alltid att få lära sig om de klassiska kompositörerna, och Beatles. Det är ju en del i läroplanen. Du kanske lärde dig när du gick i skolan, men alla skolor följer inte läroplanerna surprised Sedan kan du ju berätta vad en brittpoppare är. Istället för att hålla inne med det.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 26, 2007 1:50 am
Mikusagi Sedan kan du ju berätta vad en brittpoppare är. Istället för att hålla inne med det. DU kanske kan gå till WIKIPEDIA och kolla upp vad en britpopare är.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 26, 2007 2:01 am
-sitta och krama om sitt Pokémon Pearl- =w=;; <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 26, 2007 2:27 am
Niddler Mikusagi Sedan kan du ju berätta vad en brittpoppare är. Istället för att hålla inne med det. DU kanske kan gå till WIKIPEDIA och kolla upp vad en britpopare är. Men lätt då när hon stavar fel! surprised Sedan vill jag ju veta vad Monoo menar, för ibland har allmänheten en annan uppfattning än uppslagsverk. Hon kan ju mena något annat. Men jaja, jag skall läsa OM DU BLIR GLAD DÅ OCH KANSKE KOMMER HEM TILL MIG PÅ EN KOPP KAFFE!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 26, 2007 2:30 am
Haha *känner bara till The Beatles och Sex Pistols av de Wikipedia nämner* Alltså, om man skall bli musikartist kanske det är bra att kunna lite "modern historia". Liksom veta vad det är man håller på med. Jag tänker inte bli musikartist. För mig finns det annat som jag borde veta.
Förresten tycker jag att det borde stavas "brittpopare", eller kanske till och med "brittpoppare" men det är ju tydligen inte jag som bestämmer.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 26, 2007 2:32 am
Shinobi_8745 -sitta och krama om sitt Pokémon Pearl- =w=;; <3 Men hallå, det kommer ju ut först imorgon? surprised CDON har skickat mitt >w<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 26, 2007 3:14 am
Åh. Alltid lika härligt att rapportera folk som bryter mot regler~ ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 26, 2007 3:17 am
Niddler Åh. Alltid lika härligt att rapportera folk som bryter mot regler~ ^_^ VADDÅ VADDÅ VADDÅ? surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 26, 2007 3:40 am
Mikusagi Shinobi_8745 -sitta och krama om sitt Pokémon Pearl- =w=;; <3 Men hallå, det kommer ju ut först imorgon? surprised CDON har skickat mitt >w< Jag beställde på spelbutiken.se, bästa servicen som finns när det gäller spel (och i 9 fall av 10 billigast) ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 26, 2007 4:19 am
Mikusagi Niddler Mikusagi Sedan kan du ju berätta vad en brittpoppare är. Istället för att hålla inne med det. DU kanske kan gå till WIKIPEDIA och kolla upp vad en britpopare är. Men lätt då när hon stavar fel! surprised Sedan vill jag ju veta vad Monoo menar, för ibland har allmänheten en annan uppfattning än uppslagsverk. Hon kan ju mena något annat. Men jaja, jag skall läsa OM DU BLIR GLAD DÅ OCH KANSKE KOMMER HEM TILL MIG PÅ EN KOPP KAFFE! Man kan stava det med dubbel t precis lika gärna. Sluta vara så jävla språkfascistisk hela tiden. Du är faktiskt sjukt irriterande.
Och jag menar precis som wiki säger, kanske med lite fler band bara.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 26, 2007 4:22 am
Mikusagi Haha *känner bara till The Beatles och Sex Pistols av de Wikipedia nämner* Alltså, om man skall bli musikartist kanske det är bra att kunna lite "modern historia". Liksom veta vad det är man håller på med. Jag tänker inte bli musikartist. För mig finns det annat som jag borde veta.
Förresten tycker jag att det borde stavas "brittpopare", eller kanske till och med "brittpoppare" men det är ju tydligen inte jag som bestämmer. Jo man kan stava det så också. Man får stava som man vill eftersom det iallafall är ett försvenskat ord.
Förresten så tror jag att din pojkvän kan hjälpa dig med lite undervisning i populärkultur. Han och jag hade music compability high på Last.fm, så han kan säkert visa dig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 26, 2007 7:44 am
Shinobi_8745 -sitta och krama om sitt Pokémon Pearl- =w=;; <3 åå jag elskar pokemon!! blaugh heart fast hr bara pokemon green
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 26, 2007 8:25 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 26, 2007 9:15 am
monoo Mikusagi Haha *känner bara till The Beatles och Sex Pistols av de Wikipedia nämner* Alltså, om man skall bli musikartist kanske det är bra att kunna lite "modern historia". Liksom veta vad det är man håller på med. Jag tänker inte bli musikartist. För mig finns det annat som jag borde veta.
Förresten tycker jag att det borde stavas "brittpopare", eller kanske till och med "brittpoppare" men det är ju tydligen inte jag som bestämmer. Jo man kan stava det så också. Man får stava som man vill eftersom det iallafall är ett försvenskat ord.
Förresten så tror jag att din pojkvän kan hjälpa dig med lite undervisning i populärkultur. Han och jag hade music compability high på Last.fm, så han kan säkert visa dig. Jag är kanske inte intresserad? surprised Jag trodde han lyssnade på typ... Kent, Lasse Lindh och Belle and Sebastian, inte typ Sex Pistols och sådant där gammalt surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 26, 2007 9:17 am
monoo Mikusagi Niddler Mikusagi Sedan kan du ju berätta vad en brittpoppare är. Istället för att hålla inne med det. DU kanske kan gå till WIKIPEDIA och kolla upp vad en britpopare är. Men lätt då när hon stavar fel! surprised Sedan vill jag ju veta vad Monoo menar, för ibland har allmänheten en annan uppfattning än uppslagsverk. Hon kan ju mena något annat. Men jaja, jag skall läsa OM DU BLIR GLAD DÅ OCH KANSKE KOMMER HEM TILL MIG PÅ EN KOPP KAFFE! Man kan stava det med dubbel t precis lika gärna. Sluta vara så jävla språkfascistisk hela tiden. Du är faktiskt sjukt irriterande.
Och jag menar precis som wiki säger, kanske med lite fler band bara. Men hallå, lätt att leta efter ett felstavat ord på Wikipedia? surprised Är det mitt fel? Är det jag som har konstruerat Wikipedia? Nej då så! Du tycker att allt med mig är irriterande så det är inte värt att klaga >_>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|