Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 646 647 648 649 650 651 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Aug 20, 2007 8:19 am

"We're all... gonna die."

XP

Rattrap was idd erg cool XP
PostPosted: Mon Aug 20, 2007 12:45 pm

hoi-hoi

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

Mogunetto

Barking Lunatic

PostPosted: Mon Aug 20, 2007 1:53 pm

kittyocean

XP

dramallama Heb je Beast Machines al eens gezien?
PostPosted: Mon Aug 20, 2007 1:53 pm

Yo-ho!

Sorry dat ik er weer minder ben XD Ik heb schrijf inspi! Het resultaat is dat ik nog maar 19 episodes moet en ik heb boek 3 af! Dit jaar moet dat nbog lukken! Misschien zelfs wel al over een week of 10!

kittyocean
Captain

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Aug 20, 2007 1:54 pm

Greyarch
kittyocean

XP

nee, maar hoorde dat due erg slecht was XD Waar gaat dat over? Sequel?
PostPosted: Tue Aug 21, 2007 12:57 am

kittyocean
Greyarch
kittyocean

XP

nee, maar hoorde dat due erg slecht was XD Waar gaat dat over? Sequel?

Je hebt eerst de Beast Wars seizoenen. En die eindigen wanneer de Beast Wars over zijn. Dan begint Beast Machines bij de Maximals hun terugkeer naar Cybertron. Alleen heeft Megatron de boel daar overgenomen met zijn nieuwste creaties: De Vehicons.
Meer wil ik niet verklappen maar ik kan wel zeggen dat het heel goed is en het eerste seizoen is uit op DVD

Mogunetto

Barking Lunatic

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Tue Aug 21, 2007 9:09 am

Ehm.. waterballonnen? ......worstelaars? ...... een vrezelijk gebufte lanzer en l0cke in een kippenpak? sweatdrop
xD wat vinden jullie van deze ontwikkelingen.
PostPosted: Tue Aug 21, 2007 9:33 am

w31rd

Very w31rd

Ik bedoel maar, Locke Lee en die worstelaar?

Maar de waterballonnen kunnen wel cool zijn, met Towns en al

Mogunetto

Barking Lunatic

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Aug 21, 2007 10:45 pm

Ik haat het om te moeten bedelen, maar door een fout in de Magix Quiz heb ik geen Rode/Mountain Orb kunnen krijgen. En ja, er zit een fout in, al weet ik nu eindelijk waar...

Wie er eentje over heeft.... en als je er iets voor wilt... misschien kunnen we wel wat regelen!
PostPosted: Wed Aug 22, 2007 12:34 am

kittyocean
Ik haat het om te moeten bedelen, maar door een fout in de Magix Quiz heb ik geen Rode/Mountain Orb kunnen krijgen. En ja, er zit een fout in, al weet ik nu eindelijk waar...

Wie er eentje over heeft.... en als je er iets voor wilt... misschien kunnen we wel wat regelen!
    » Ik zal mijn best doen om er één te pakken te krijgen (zelf heb ik er al wel één maar die krijg je lekker niet blaugh ), maar die quiz werkt niet mee. Ondertussen ken ik alle antwoorden al en krijg ik alleen die oude orbs van de vorige keer. En geloof jij dat die stomme mountain orb op dit moment op de markt 3k is.

Illyriae

2,500 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Explorer 0
  • Beta Treasure Hunter 0

Mogunetto

Barking Lunatic

PostPosted: Wed Aug 22, 2007 4:50 am

gonk Ai Sold mahjne
PostPosted: Wed Aug 22, 2007 5:43 am

Arisha
kittyocean

» Ik zal mijn best doen om er één te pakken te krijgen (zelf heb ik er al wel één maar die krijg je lekker niet blaugh ), maar die quiz werkt niet mee. Ondertussen ken ik alle antwoorden al en krijg ik alleen die oude orbs van de vorige keer. En geloof jij dat die stomme mountain orb op dit moment op de markt 3k is.

Ik heb een Forest orb en ook nog een Island orb! twisted razz . En 7 Swamp orbs. (vind ik niet erg mooi) (ik ken het spelletje trouwens) Er valt wel te onderhandelen over de swamp orbs. (voor wat waterballonen....)

kassiopeia

9,100 Points
  • Invisibility 100
  • Alchemy Level 2 100
  • Clambake 200

[ Fruit Cake ]

PostPosted: Wed Aug 22, 2007 7:19 am

Morgen terug thuis ö.
PostPosted: Wed Aug 22, 2007 7:34 am

Wee! FC komt terug!

en ik heb op mijn mule ook een berg forst en island orbs... stare en eindleijk weet ik het 'juiste' antwoord bij die 'foute' vraag...

kittyocean
Captain

kassiopeia

9,100 Points
  • Invisibility 100
  • Alchemy Level 2 100
  • Clambake 200
PostPosted: Wed Aug 22, 2007 7:44 am

Fijn dat je nu het "goede" antwoord weet biggrin . Ik ben nieuwschirig hoe die andere orbs eruit zien, ik ga kijken of ze die al bij tektek hebben.
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 646 647 648 649 650 651 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games