Welcome to Gaia! ::

Reply Det Svenska Gillet
ICA Konsum. Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 646 647 648 649 650 651 ... 7242 7243 7244 7245 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Valgarv

PostPosted: Fri Aug 20, 2004 5:42 am

Nightmare Asura
Valgarv
Tell me about it *Viftar med tungan mot Asura* rolleyes
*Tar fram ett kort till* Åh, det där får du ångra... *Kortet fördelar sig till fem kort, kastar dom mot Valgarv. Medans korten flyger så fördelar dom sig igen så dom blir ungefär 40 stycken*
*Löper som en tiger från hylla till hylla mot Valgarv medans korten är på väg mot honom*

Hrrmm..Annoying..*Tar tag i kassan brevid mig och kastar den mot Asura och kastar mig åt sidan för korten* I'm too old for this! ninja
PostPosted: Fri Aug 20, 2004 5:45 am

Valgarv
Hrrmm..Annoying..*Tar tag i kassan brevid mig och kastar den mot Asura och kastar mig åt sidan för korten* I'm too old for this! ninja
*Kastar sig mot kassaapparaten med klorna före och den går i bitar. Voltar en gång och landar på ett ben på en hylla och tittar ner på Valgarv*

Nightmare Asura
Crew

Petsy

PostPosted: Fri Aug 20, 2004 5:46 am

*Titta på* ...
Varför slåss ni alltid..?
PostPosted: Fri Aug 20, 2004 5:47 am

Petsy
*Titta på* ...
Alltid? Ursäkta, men det var säkert 1½ år sen vi slogs sist

Nightmare Asura
Crew

Valgarv

PostPosted: Fri Aug 20, 2004 5:48 am

Nightmare Asura
Valgarv
*Kastar sig mot kassaapparaten med klorna före och den går i bitar. Voltar en gång och landar på ett ben på en hylla och tittar ner på Valgarv*

*Hoppar upp och sätter mig på huk* Aggression,aggrerssion..Bra.Låt det flöda *Flinar*
PostPosted: Fri Aug 20, 2004 5:49 am

Nightmare Asura
Petsy
*Titta på* ...
Ni slogs ju på Ica..

Petsy

Valgarv

PostPosted: Fri Aug 20, 2004 5:51 am

Nightmare Asura
Petsy
*Titta på* ...

Om inte längre rolleyes
PostPosted: Fri Aug 20, 2004 5:52 am

Okej då har jag väl fel då, Igen..

Petsy

Nightmare Asura
Crew

PostPosted: Fri Aug 20, 2004 5:52 am

Valgarv
*Hoppar upp och sätter mig på huk* Aggression,aggrerssion..Bra.Låt det flöda *Flinar*
*Sparkar ljudlöst ifrån hyllan och landar bakom Valgarv* Visa vad du kan då, old man.
PostPosted: Fri Aug 20, 2004 5:53 am

Petsy
Men snälla, måste du?

Nightmare Asura
Crew

lM DEAD

PostPosted: Fri Aug 20, 2004 5:53 am

*färglägger Nightmares bild jag gjorde igår*
PostPosted: Fri Aug 20, 2004 5:55 am

Nightmare Asura
Valgarv
*Sparkar ljudlöst ifrån hyllan och landar bakom Valgarv* Visa vad du kan då, old man.

Fi,men jag kräver mer utrymme *Slår ner händerna i golvet och flyger upp ut genom taklcukan*

Valgarv

Petsy

PostPosted: Fri Aug 20, 2004 5:56 am

Nightmare Asura
Petsy
Men snälla, måste du?
Ni säger ju det själv
PostPosted: Fri Aug 20, 2004 5:57 am

Valgarv
Fi,men jag kräver mer utrymme *Slår ner händerna i golvet och flyger upp ut genom taklcukan*
Tjeh, okie-dokie... *Vägg-hoppar upp för hyllorna och följer efter genom takluckan*

Nightmare Asura
Crew

Valgarv

PostPosted: Fri Aug 20, 2004 5:59 am

Nightmare Asura
Valgarv
Tjeh, okie-dokie... *Vägg-hoppar upp för hyllorna och följer efter genom takluckan*

*Skjuter ut tungan mot marken igen,snurrar den runt en lyxstolpe,drar upp den och kastar den mot Asura,gör samtidigt olika tecken med händerna*
Reply
Det Svenska Gillet

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 646 647 648 649 650 651 ... 7242 7243 7244 7245 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games