|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 5:42 am
Nightmare Asura Valgarv Tell me about it *Viftar med tungan mot Asura* rolleyes *Tar fram ett kort till* Åh, det där får du ångra... *Kortet fördelar sig till fem kort, kastar dom mot Valgarv. Medans korten flyger så fördelar dom sig igen så dom blir ungefär 40 stycken* *Löper som en tiger från hylla till hylla mot Valgarv medans korten är på väg mot honom* Hrrmm..Annoying..*Tar tag i kassan brevid mig och kastar den mot Asura och kastar mig åt sidan för korten* I'm too old for this! ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 5:45 am
Valgarv Hrrmm..Annoying..*Tar tag i kassan brevid mig och kastar den mot Asura och kastar mig åt sidan för korten* I'm too old for this! ninja *Kastar sig mot kassaapparaten med klorna före och den går i bitar. Voltar en gång och landar på ett ben på en hylla och tittar ner på Valgarv*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 5:46 am
*Titta på* ... Varför slåss ni alltid..?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 5:47 am
Petsy *Titta på* ... Varför slåss ni alltid..? Alltid? Ursäkta, men det var säkert 1½ år sen vi slogs sist
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 5:48 am
Nightmare Asura Valgarv Hrrmm..Annoying..*Tar tag i kassan brevid mig och kastar den mot Asura och kastar mig åt sidan för korten* I'm too old for this! ninja *Kastar sig mot kassaapparaten med klorna före och den går i bitar. Voltar en gång och landar på ett ben på en hylla och tittar ner på Valgarv* *Hoppar upp och sätter mig på huk* Aggression,aggrerssion..Bra.Låt det flöda *Flinar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 5:49 am
Nightmare Asura Petsy *Titta på* ... Varför slåss ni alltid..? Alltid? Ursäkta, men det var säkert 1½ år sen vi slogs sist Ni slogs ju på Ica..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 5:51 am
Nightmare Asura Petsy *Titta på* ... Varför slåss ni alltid..? Alltid? Ursäkta, men det var säkert 1½ år sen vi slogs sist Om inte längre rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 5:52 am
Okej då har jag väl fel då, Igen..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 5:52 am
Valgarv *Hoppar upp och sätter mig på huk* Aggression,aggrerssion..Bra.Låt det flöda *Flinar* *Sparkar ljudlöst ifrån hyllan och landar bakom Valgarv* Visa vad du kan då, old man.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 5:53 am
Petsy Okej då har jag väl fel då, Igen.. Men snälla, måste du?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 5:53 am
*färglägger Nightmares bild jag gjorde igår*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 5:55 am
Nightmare Asura Valgarv *Hoppar upp och sätter mig på huk* Aggression,aggrerssion..Bra.Låt det flöda *Flinar* *Sparkar ljudlöst ifrån hyllan och landar bakom Valgarv* Visa vad du kan då, old man. Fi,men jag kräver mer utrymme *Slår ner händerna i golvet och flyger upp ut genom taklcukan*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 5:56 am
Nightmare Asura Petsy Okej då har jag väl fel då, Igen.. Men snälla, måste du? Ni säger ju det själv
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 5:57 am
Valgarv Fi,men jag kräver mer utrymme *Slår ner händerna i golvet och flyger upp ut genom taklcukan* Tjeh, okie-dokie... *Vägg-hoppar upp för hyllorna och följer efter genom takluckan*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 5:59 am
Nightmare Asura Valgarv Fi,men jag kräver mer utrymme *Slår ner händerna i golvet och flyger upp ut genom taklcukan* Tjeh, okie-dokie... *Vägg-hoppar upp för hyllorna och följer efter genom takluckan* *Skjuter ut tungan mot marken igen,snurrar den runt en lyxstolpe,drar upp den och kastar den mot Asura,gör samtidigt olika tecken med händerna*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|