|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 5:15 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 5:16 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 5:16 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 5:18 am
Nightmare Asura Valgarv *Vänder mig mot Asura,öppnar munnen och tungan skjuts ut,förlängs så mycket så den når Asura och drar sig runt halsen på honom.Flinar lite* E-ew... *Drar lite med klorna över tungan, hugger sen av den delen som är runt min hals* *Drar tillbaka tungan och stänger munnen*...Ow stare *Stoppar ner pengarna i fickan och tar ett paket ciggareter*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 5:18 am
Valgarv *Drar tillbaka tungan och stänger munnen*...Ow stare *Stoppar ner pengarna i fickan och tar ett paket ciggareter* Blää... gonk *Smeker sin hals*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 5:21 am
Nightmare Asura Valgarv *Drar tillbaka tungan och stänger munnen*...Ow stare *Stoppar ner pengarna i fickan och tar ett paket ciggareter* Blää... gonk *Smeker sin hals* Don't get in my way *Flinar mot Asura och ser på ciggaret paketet*..Just det,jad hade slutat..<.< *Kastar iväg paketet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 5:23 am
eek cigareter OMG!!!!
((Nightmare det har kommit många nu till guilden^^))
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 5:25 am
Valgarv Don't get in my way *Flinar mot Asura och ser på ciggaret paketet*..Just det,jag hade slutat..<.< *Kastar iväg paketet* A-a-a, inte stjäla. *Kastar ett kort i en taklampa ovanför Valgarv så han får glaset över sig* EDIT: Jo, Sioxen, jag har sett det. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 5:26 am
::han tar fram en cola::
....haha........
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 5:26 am
Nightmare Asura Valgarv Don't get in my way *Flinar mot Asura och ser på ciggaret paketet*..Just det,jag hade slutat..<.< *Kastar iväg paketet* A-a-a, inte stjäla. *Kastar ett kort i en taklampa ovanför Valgarv så han får glaset över sig* EDIT: Jo, Sioxen, jag har sett det. ^^ *Stampar i marken och hattens kantar blir så stora att dom täcker hela min kropp och skyddar för glaset* Och vem ska stoppa mig?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 5:27 am
Valgarv *Stampar i marken och hattens kanter blir så stora att dom täcker hela min kropp och skyddar för glaset* Och vem ska stoppa mig? Oh, jag vet inte om jag orkar stoppa dig... Vet inte om jag kan heller. .__.`
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 5:31 am
Nightmare Asura Valgarv *Stampar i marken och hattens kanter blir så stora att dom täcker hela min kropp och skyddar för glaset* Och vem ska stoppa mig? Oh, jag vet inte om jag orkar stoppa dig... Vet inte om jag kan heller. .__.` Hm..*Skjuter ut tungan igen,som är normal,fram till Asura,drar den runt hans halsband och drar tillbaka tungan och sväljer halsbandet* Du får tillbaka halsbandet när du lyckas besegra mig. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 5:32 am
Valgarv Hm..*Skjuter ut tungan igen,som är normal,fram till Asura,drar den runt hans halsband och drar tillbaka tungan och sväljer halsbandet* Du får tillbaka halsbandet när du lyckas besegra mig. domokun o_o` Hey! Det där är inte rättvist! >_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 5:33 am
Nightmare Asura Valgarv Hm..*Skjuter ut tungan igen,som är normal,fram till Asura,drar den runt hans halsband och drar tillbaka tungan och sväljer halsbandet* Du får tillbaka halsbandet när du lyckas besegra mig. domokun o_o` Hey! Det där är inte rättvist! >_< Tell me about it *Viftar med tungan mot Asura* rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 5:38 am
Valgarv Tell me about it *Viftar med tungan mot Asura* rolleyes *Tar fram ett kort till* Åh, det där får du ångra... *Kortet fördelar sig till fem kort, kastar dom mot Valgarv. Medans korten flyger så fördelar dom sig igen så dom blir ungefär 40 stycken* *Löper som en tiger från hylla till hylla mot Valgarv medans korten är på väg mot honom*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|