|
|
|
|
Posted: Tue Jul 17, 2007 4:11 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 17, 2007 4:14 am
monoo Lingonsylt monoo Lingonsylt monoo Ah, k. Dags för storstädning här....mayyybeeee blaugh Huuu. Jobbigt sad Yannah fixar? Eller vilka är det som är ansvariga annars?Jahaaaaa. Jag trodde du menade städning irl sweatdrop Yannah är väl inte sådär jätteaktiv vad jag vet så det är väl de andra moderatorerna och så. 3nodding pfff nä, så roligt ska vi inte ha, inte idag xp
Aha ok. Tja men en recycle bin och en memorabilia bin skulle nog vara bra här...eftersom det typ är sjukt mycket gamla/inaktiva trådar. Nee... det tycker jag inte
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 17, 2007 4:15 am
"Dear Miss Sjogren,
Thank you for your email dated 29/Jun/2007, from which I was sorry to learn of the delay to your journey between Liverpool Street and Stansted Airport on 12/Jun/2007.
[...]
I am therefore pleased to request a cheque for the sum of £38, which should follow in the next 28 days.
[...]
Once again, our apologies for the disruption to your journey that day.
Yours Sincerely, Victoria Lamb Customer Relations Advisor"
HA!!! In your FACE One Railway!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 17, 2007 4:17 am
Jalkazar monoo Lingonsylt monoo Lingonsylt monoo Ah, k. Dags för storstädning här....mayyybeeee blaugh Huuu. Jobbigt sad Yannah fixar? Eller vilka är det som är ansvariga annars?Jahaaaaa. Jag trodde du menade städning irl sweatdrop Yannah är väl inte sådär jätteaktiv vad jag vet så det är väl de andra moderatorerna och så. 3nodding pfff nä, så roligt ska vi inte ha, inte idag xp
Aha ok. Tja men en recycle bin och en memorabilia bin skulle nog vara bra här...eftersom det typ är sjukt mycket gamla/inaktiva trådar. Nee... det tycker jag inte Inte? Men det är u sjukt många som typ inte använts på över ett år...och alla gamla conventstrådar och så...jag tycker allt gammalt och inaktivt borde samlas i en memorabilia bin-thingie.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 17, 2007 4:19 am
monoo Jalkazar monoo Lingonsylt monoo Yannah fixar? Eller vilka är det som är ansvariga annars? Jahaaaaa. Jag trodde du menade städning irl sweatdrop Yannah är väl inte sådär jätteaktiv vad jag vet så det är väl de andra moderatorerna och så. 3nodding pfff nä, så roligt ska vi inte ha, inte idag xp
Aha ok. Tja men en recycle bin och en memorabilia bin skulle nog vara bra här...eftersom det typ är sjukt mycket gamla/inaktiva trådar. Nee... det tycker jag inte Inte? Men det är u sjukt många som typ inte använts på över ett år...och alla gamla conventstrådar och så...jag tycker allt gammalt och inaktivt borde samlas i en memorabilia bin-thingie. Dådå? Dom syns ju som dom är nu också.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 17, 2007 4:20 am
wahahahahahahhaha JAG DÖÖÖÖR!
citat MacGyver:
"Silvertejp, bär det alltid med dig!"
rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 17, 2007 4:22 am
Jalkazar monoo Jalkazar monoo Lingonsylt monoo Yannah fixar? Eller vilka är det som är ansvariga annars? Jahaaaaa. Jag trodde du menade städning irl sweatdrop Yannah är väl inte sådär jätteaktiv vad jag vet så det är väl de andra moderatorerna och så. 3nodding pfff nä, så roligt ska vi inte ha, inte idag xp
Aha ok. Tja men en recycle bin och en memorabilia bin skulle nog vara bra här...eftersom det typ är sjukt mycket gamla/inaktiva trådar. Nee... det tycker jag inte Inte? Men det är u sjukt många som typ inte använts på över ett år...och alla gamla conventstrådar och så...jag tycker allt gammalt och inaktivt borde samlas i en memorabilia bin-thingie. Dådå? Dom syns ju som dom är nu också. Ja men då kan man flytta allt sånt till en och samma plats, så att bara de aktiva trådarna ligger kvar...
EDIT "Dådå"? Typ...Pippi Pelikan? heehee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 17, 2007 4:25 am
monoo Jalkazar monoo Jalkazar monoo pfff nä, så roligt ska vi inte ha, inte idag xp
Aha ok. Tja men en recycle bin och en memorabilia bin skulle nog vara bra här...eftersom det typ är sjukt mycket gamla/inaktiva trådar. Nee... det tycker jag inte Inte? Men det är u sjukt många som typ inte använts på över ett år...och alla gamla conventstrådar och så...jag tycker allt gammalt och inaktivt borde samlas i en memorabilia bin-thingie. Dådå? Dom syns ju som dom är nu också. Ja men då kan man flytta allt sånt till en och samma plats, så att bara de aktiva trådarna ligger kvar...
EDIT "Dådå"? Typ...Pippi Pelikan? heehee Vilka aktiva trådar? rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 17, 2007 4:35 am
Jalkazar monoo Jalkazar monoo Jalkazar monoo pfff nä, så roligt ska vi inte ha, inte idag xp
EDIT "Dådå"? Typ...Pippi Pelikan? heehee Vilka aktiva trådar? rofl Haha ja men precis, just eftersom det är så få trådar som faktiskt regelbundet används.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 17, 2007 4:38 am
Ja dåså. Alltså syns allt redan på första sidan och ingen memorial krävs biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 17, 2007 4:45 am
Jalkazar Ja dåså. Alltså syns allt redan på första sidan och ingen memorial krävs biggrin Nej nej en memorial ska vara ett subforum, dit allt flyttas!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 17, 2007 5:02 am
monoo Jalkazar Ja dåså. Alltså syns allt redan på första sidan och ingen memorial krävs biggrin Nej nej en memorial ska vara ett subforum, dit allt flyttas! Jo jag förstår de.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 17, 2007 5:07 am
Jalkazar monoo Jalkazar Ja dåså. Alltså syns allt redan på första sidan och ingen memorial krävs biggrin Nej nej en memorial ska vara ett subforum, dit allt flyttas! Jo jag förstår de. a**å s**t...jag tror vi har kommunikationssvårigheter, du och jag, varför blir det alltid så förvirrat för? haha
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 17, 2007 5:19 am
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=145&a=671726 Höjningen av tobaksskatten har fått försäljningen av snus att rasa. Tillverkarna drabbas hårt och det blir dyrt också för konsumenterna.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|