|
|
|
|
Posted: Mon Jul 16, 2007 11:07 am
Jalkazar Lingonsylt Niddler xd Lingon, du borde kanske lämna din brinnande lägenhet? Det är bara brandvarnaren som är förvirrad. Den har aldrig haft batterier i sig sedan jag flyttade in. Om den inte har batterier i sig hur kan den då pipa eek Det kanske bor en liten mus i den? whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 16, 2007 11:08 am
monoo Jalkazar Lingonsylt Niddler xd Lingon, du borde kanske lämna din brinnande lägenhet? Det är bara brandvarnaren som är förvirrad. Den har aldrig haft batterier i sig sedan jag flyttade in. Om den inte har batterier i sig hur kan den då pipa eek Det kanske bor en liten mus i den? whee Mäh! Där ska den ju inte vara! Den måste ju få mat! -går och matar- xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 16, 2007 11:10 am
Du tyckte ju att det var varmt också. Så jag gjorde den associationen 3nodding sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 16, 2007 11:10 am
Lingonsylt monoo Jalkazar Lingonsylt Niddler xd Lingon, du borde kanske lämna din brinnande lägenhet? Det är bara brandvarnaren som är förvirrad. Den har aldrig haft batterier i sig sedan jag flyttade in. Om den inte har batterier i sig hur kan den då pipa eek Det kanske bor en liten mus i den? whee Mäh! Där ska den ju inte vara! Den måste ju få mat! -går och matar- xd Aaaaaaaaaaaaaaaaw! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 16, 2007 11:11 am
Niddler Du tyckte ju att det var varmt också. Så jag gjorde den associationen 3nodding sweatdrop Men du hade fel- xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 16, 2007 11:12 am
monoo Lingonsylt monoo Jalkazar Lingonsylt Niddler xd Lingon, du borde kanske lämna din brinnande lägenhet? Det är bara brandvarnaren som är förvirrad. Den har aldrig haft batterier i sig sedan jag flyttade in. Om den inte har batterier i sig hur kan den då pipa eek Det kanske bor en liten mus i den? whee Mäh! Där ska den ju inte vara! Den måste ju få mat! -går och matar- xd Aaaaaaaaaaaaaaaaw! xd whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 16, 2007 11:14 am
Hoppas musen tycker om glass. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 16, 2007 11:20 am
Nu är det dags för ett tråkigt event på gaia igen. Yipee!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 16, 2007 12:12 pm
a**å, 90 surprised r måste vara det jobbigaste folkslaget som finns... sad I alla fall, där jag bor... 91 surprised r är helt OK, 80-talet är i princip felfritt, men 90 surprised r... Usch. razz Patetiska, omogna ungar, väx upp!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 16, 2007 12:16 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 16, 2007 12:20 pm
Jag är less på hela den här 90'er är idioter grejen nu.
KAN DET vara så att 90'er är mindre smarta än resten för att inte en enda årskull med nittior har ens gått ut gymnasiet en gång?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 16, 2007 12:22 pm
Teorin som min digitalteknik lärare hade i gymnasiet stämmer. Folk blir bara dummare och dummare för varje år som går. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 16, 2007 12:24 pm
Lingonsylt Teorin som min digitalteknik lärare hade i gymnasiet stämmer. Folk blir bara dummare och dummare för varje år som går. razz Jag är inom 0,01 percentilen och säger nej!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 16, 2007 12:27 pm
Fan heller. 89:a. wink Jalkazar: Jag visste inte att det var fler som tyckte så. Det var mest på skämt som jag sa det, jag vet mycket väl att det inte gäller alla 90 surprised r. smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 16, 2007 12:28 pm
Siocled Fan heller. 89:a. wink Jalkazar: Jag visste inte att det var fler som tyckte så. Det var mest på skämt som jag sa det, jag vet mycket väl att det inte gäller alla 90 surprised r. smile Det finns en hel tråd om det på flashback
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|