|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 15, 2007 2:05 pm
Jalkazar [img]bigasspic[img] Emma Watson säger att det är "No harm done"
rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 15, 2007 2:13 pm
Oj. Jag hittade just några Krull Productions-videor ensamma i ett hörn av min hårddisk. Jag tror att jag är kär...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 15, 2007 2:37 pm
Niddler Oj. Jag hittade just några Krull Productions-videor ensamma i ett hörn av min hårddisk. Jag tror att jag är kär... Dom är bäst. ;w;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 15, 2007 5:56 pm
Idag hade jag Fredrik Reinfeldt som kund, och jag fick banna honom för en försenad film. Sen visade det sig att det var fel, men ack vad roligt det var i retrospektiv... whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 15, 2007 8:21 pm
Harr harr, första säsongen av Weeds avklarad. Tack, Tv3. Det var trevligt. :]
Men nu, sova lite innan man ska upp igen och fjäska för en möjlig arbetsgivare.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 16, 2007 3:38 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 16, 2007 3:41 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 16, 2007 9:59 am
Hoho. Fett blandad min musik blir nu när jag shufflar mellan både min och pappas musik.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 16, 2007 10:41 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 16, 2007 10:56 am
Ta bort värmen! gonk
Brandvarnare var tyst! scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 16, 2007 10:57 am
xd
Lingon, du borde kanske lämna din brinnande lägenhet?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 16, 2007 11:02 am
Niddler xd Lingon, du borde kanske lämna din brinnande lägenhet? Det är bara brandvarnaren som är förvirrad. Den har aldrig haft batterier i sig sedan jag flyttade in.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 16, 2007 11:03 am
Lingonsylt Niddler xd Lingon, du borde kanske lämna din brinnande lägenhet? Det är bara brandvarnaren som är förvirrad. Den har aldrig haft batterier i sig sedan jag flyttade in. Om den inte har batterier i sig hur kan den då pipa eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 16, 2007 11:05 am
Jalkazar Lingonsylt Niddler xd Lingon, du borde kanske lämna din brinnande lägenhet? Det är bara brandvarnaren som är förvirrad. Den har aldrig haft batterier i sig sedan jag flyttade in. Om den inte har batterier i sig hur kan den då pipa eek Den har batteri nu, hyresvärden bytte idag. stare Väldigt roligt att ha fungerande brandvarnare när man lagar mat och dom har varit för snåla att sätta in en fläkt vid spisen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|