Welcome to Gaia! ::

Reply Det Svenska Gillet
ICA Konsum. Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 6442 6443 6444 6445 6446 6447 ... 7242 7243 7244 7245 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Mikusagi
Crew

Counselor

23,550 Points
  • Bunny Spotter 50
  • Little Bunny Foo Foo 100
PostPosted: Sun Jul 15, 2007 1:06 am

Jalkazar

Mikusagi: Ja, att killar är feminina brukar i allmänhet ses som någonting negativt och om du startar en stor diskussion om detta förtjänar du smisk. Det är så. Acceptera det bara.

Det är ju inte jag som förstorar upp saker, jag bara kommenterar.
Jag får inte berätta om mitt vardagliga liv, jag får inte diskutera sådant som _andra_ har fört in som samtalsämnen... får jag inte prata alls?

Tycker du att det du säger skall förbli helt... ouppmärksammat? surprised

Den där allmänheten du pratar om kanske inte är någon allmänhet, bara en stor grupp.
PostPosted: Sun Jul 15, 2007 1:08 am

Niddler
Hallå, Miku! Jag såg bara på film.

Hej Likun biggrin

Jag tänkte fråga om du ville ha lite råvaror, men nu är det för sent.

Mikusagi
Crew

Counselor

23,550 Points
  • Bunny Spotter 50

Cascade of Razors

PostPosted: Sun Jul 15, 2007 1:14 am

Niddler
Petsy, du har inte bloggat på länge <.<; Dvs. Du har bara gjort ett inlägg. I maj.

Jag har kvar RSS-adressen, y'know.
Jodå, jag har bara bytt ställe att blogga på. 3nodding
PostPosted: Sun Jul 15, 2007 1:14 am

Niddler
kureyuki
Niddler
Bara 17? surprised Kan man göra nakenscener på teater i den åldern?
errr....va? O.o vad har jag missat? o.O
En pjäs som heter Equus gick i februari, och Daniel Radcliffe var med. Naken.

Ser att även Richard Griffiths (Morbror Vernon) var med i den uppsättningen biggrin

Han rider på en häst och stimulerar en orgasm surprised
och så har han vikt ut sig i någon tidning. Den där bilden du länkade, har en fortsättning nedåt. Jag tror att den hittas i Bimbo Boys blogg o.O

Mikusagi
Crew

Counselor

23,550 Points
  • Bunny Spotter 50

Cascade of Razors

PostPosted: Sun Jul 15, 2007 1:15 am

monoo
Anashi`
Jo, men sen känns det lite jobbigt att behöva slå upp en massa ord hela tiden. D: Jag slår vad om att jag kommer ha Skype igång samtidigt som jag läser och skrika till nån amerikanare om förklaring. o-o

Han är 17 just nu, och ska fylla 18 denna månad. Men ja, vad vet jag? Kanske är svårt att göra filmer snabbare? ^_^ Jag vet ju inte hur det går till.
Men...hur gammal är du? Jätteung?
Jag vet inte vad som räknas som jätteung, men jag är 16 år.
PostPosted: Sun Jul 15, 2007 1:15 am

Anashi`
Niddler
Petsy, du har inte bloggat på länge <.<; Dvs. Du har bara gjort ett inlägg. I maj.

Då skall man skriva det i sin gamla blogg.

Mikusagi
Crew

Counselor

23,550 Points
  • Bunny Spotter 50

Mikusagi
Crew

Counselor

23,550 Points
  • Bunny Spotter 50
PostPosted: Sun Jul 15, 2007 1:52 am

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.
PostPosted: Sun Jul 15, 2007 2:00 am

Mikusagi
Anashi`
Niddler

Då skall man skriva det i sin gamla blogg.
Eller säga till sina vänner :<

Miku> Ja, jag hittade även den bilden när jag googlade. Fast på sida typ 5.

Niddler

Jalkazar

PostPosted: Sun Jul 15, 2007 2:23 am

Anashi`
Skämtar du eller? Senaste Harry Potter filmen var en besvikelse. Dom hade ändrat storyn en hel del, tagit bort viktiga scener och hittat på egna. (Och så hade dom inte med Harry's dejt med Cho Chang!)

Det handlade ju bara om DA och Dolores Umbridge, vilket gjorde det hela väldigt trist.

Nä ni, jag tyckte mycket bättre om fjärde filmen. ^_^ Måhända detta är den nya regissörens fel?

BTW! Lite besviken blev man ju angående Luna Lovegood också, hon var inte alls som jag hade tänkt mig att hon skulle vara. Meningen att hon ska va.. ja.. knäpp ju.
Jag tyckte också att det var för mycket fokus på DA vilket gjorde att det kändes lite som en sån där Hugh-Grant-är-fattig-men-ska-lära-sig-bete-sig-som-en-adelsman-så-att-han-kan-få-tjejen film.

Men Luna Lovegood impade på mig. Hon var verkligen jätteweird! När jag säger imponerade menar jag att skådisen gjorde det, dom som gjorde kostymen kunde helt klart svängt ut mycket mer och sen ska min Luna vara brunett! Jag skiter i om hon beskrivs som blond i boken.
PostPosted: Sun Jul 15, 2007 2:24 am

Sakana-sama

Jag ser att du inte blivit bättre på svenska sedan sist. Det är Inte bara slarvfel utan grammatiska fel också.

Och jag ser att du inte har kommit över, att det här är internet... No irl.

wwillium

Jalkazar

PostPosted: Sun Jul 15, 2007 2:27 am

monoo
Jalkazar
Jag såg den på premiären och det gör mig coolast. Sen tycker jag att dom borde ge Emma Watson mer fokus!
Nu har jag ju inte hunnit se nya filmen än, men är bara lite nyfiken på hur du menade?
Emma Watson är lätt höjdpunkten i filmerna (Hermoine) men hon får inte vara med tillräckligt mycket! Och hon får inte lika stort ansvar som i dom tidigare filmerna, hon borde få chansen att använda sin charm.
PostPosted: Sun Jul 15, 2007 2:31 am

Likun
Sakana-sama

Jag ser att du inte blivit bättre på svenska sedan sist. Det är Inte bara slarvfel utan grammatiska fel också.

Oj. Vill du verkligen låta Sakana gå ut på grammatik, komma placering, stavning o.s.v. i det här meddelandet eller kan du inte bara edita det på en gång och spara dig en massa jobbigheter.

Jalkazar

wwillium

PostPosted: Sun Jul 15, 2007 2:39 am

Jalkazar
Likun
Sakana-sama

Oj. Vill du verkligen låta Sakana gå ut på grammatik, komma placering, stavning o.s.v. i det här meddelandet eller kan du inte bara edita det på en gång och spara dig en massa jobbigheter.
Sigh.
Jag har blivit scene kid, I DONT GIVE A s**t!
PostPosted: Sun Jul 15, 2007 2:50 am

Likun
Jalkazar
Likun
Sakana-sama

Sigh.
Jag har blivit scene kid, I DONT GIVE A s**t!
Det är bra de tuffing. Släpp ut lite ånga bara, vi vill ju inte att du spricker av all din coooolhet. rolleyes

Jalkazar

Lingonsylt

PostPosted: Sun Jul 15, 2007 2:53 am

rolleyes
Reply
Det Svenska Gillet

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 6442 6443 6444 6445 6446 6447 ... 7242 7243 7244 7245 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games