|
|
|
|
Posted: Tue Nov 13, 2007 2:02 am
BRATTITUDE, Dennis. talk2hand
+ Kommer nog klara av att göra klar min cv+brev idag. Om inte så slår jag mig själv. >: Hentai, lulz. :'D Massa Ds-spel. Cookie & Cream är bara weird. .__. Komma hem till Shin och krypa ner i bakugnen. <3 Snööö~ Bio ikväll. o: Haiiirsprrraayh.
- Fscking blåsa på underläppen. HatarhatarHATAR. Pallar inte leta rätt på gucket som hjälper mot det heller. Massa Ds-spel: Finns ingen walkthrough till Liefsigns, och jag vill inte sitta och pilla på deppojken längre. >: Hittar inte sista felet juuuu~ Snön blev mest slask. >: Bokade Hairspray till söndags redan, men ljudsystemet på just den salongen hade pajjat, blev inställt. Likadant på måndagen, för det var SAMMA salong. Sepe-sf, bomba stället nao, plx?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 13, 2007 7:53 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 13, 2007 1:53 pm
+ om exakt ett dygn ligger jag i sängen med min baby heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 13, 2007 2:03 pm
+ Jag har spelat tevespel idag ^__^ Nöjd med mig själv jag blir xD + HÖGA poäng jag fick på engelskaprovet x) MVG för mej lixom.
- Blåsa på tungan - Lite "förvirrad"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 13, 2007 3:04 pm
ARla biggrin vad spela du för nå? biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 13, 2007 3:22 pm
+En månad kvar tills jag åker!!! AGAHFD +Ugly Betty med syrran :3 +Dennis ftw,all the tiems +HAHA en skitstövel från det förflutna är med i ED jag dör :'D b***h deserved it. +Fick tabletter efter ett par timmars väntande, men infektionen ska vara borta om någon vecka (:
- SAKNAD -Göh, jag är klar med ZeldaPH..): typ skatter och allt... -Tabletterna gör mig sjukt trött D: wahh - Syrran flyttar tillbaka till sin lägenhet. Blir ensam i det här dumma eländet
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 14, 2007 2:17 am
+ Jag hetspluggade natten innan och skrev naturkunskapsprovet biggrin I did it! + Började på utredningen, så den blir nog färdig också! + Lämnade in planeringen, så nu blir nog csn inte arga jättesnart. + Skolan rullar på, och jag ska klara det! + Vetgirig.nu + Travian och musi som jobbar natt och är en underbar sitter + Prata med Hedda och David. + Jag vet att det här går över, och det är knappast som att jag aldrig kommer se honom. Vi har ju setts varje dag sedan det tog slut.
- Hittar inte lappen till ansökan för nästa termin som ska vara inne senast imorrn. Måste ordna det. - Det gör helvetes jävla ont att vete hur mycket jag tycker om honom. Innan kunde jag ta det mer chill när jag hade honom omkring, så jag var nog inte medveten om det på samma sätt. - Jag är en aning labil. - Jag har inte varit så aktiv på gaia en stund nu. Dålig mod, dålig mod sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 14, 2007 3:41 am
+ Nu drar jag till England.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 15, 2007 8:14 am
+ my hanihan heart
- Kent
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 15, 2007 4:14 pm
assassins creed lol +++++++++
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 16, 2007 8:02 am
+ my hanihan
+ english breakfast
+ london imorrn
- sepeforkyld fortfarande
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 16, 2007 6:32 pm
+ valgarv kommer imorn ;w; + BARA FÖR ATT SAKANA ÄR TYPSUPERSNÄLL ;w; (alla behöver en vän som sam <3) heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 17, 2007 3:38 am
+ Koncert med Anders Ekborg på Globen ikväll + Bo på hotell
- Åka tåg är så tråkigt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 17, 2007 4:49 am
+ Postal Service. Ni skriver så smarta saker, så jag blir sönderimpad. + Travian. Jag suger som stridsgruppledare. men hey, Det är inte så lätt att organisera ett anfall när offret är 15 h bort >: Annars går det fin fint (: + Spela roborally med Johan på tok för sent på natten. + Röjflaggor med Alex och Johan biggrin + Skrev engelskauppsatsen på nationella. Nu får vi se om den var tillräckligt bra för att jag ska få ett mvg. Jag hade chansen, men jag är som sämst på att skriva så om jag sumpar den borde det vara nu. + Jag klarar skolan trots alls.
+/- Sov till 13 idag.
- glömde tvätten igår, men ingen verkar ha upptäckt det. - Ensam. - En aning orolig, men jag försöker hålla det tillbaka.
EDIT: +++ Prata med Linnea. Det var jättelänge sedan! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 17, 2007 5:51 am
+ Röjflaggor med Tindy och Johan! biggrin + Har börjat läsa Engelska C, woho! + Kandidatprogram - cancerforskare? Hmm... + Solen skiner idag. + Inte så mycket snö här, hoppas det smälter bort så vi kan göra vårt projekt. + Minna. <3 + Träning imorn! Fast jag är ju sjuk... Hoppas jag blir frisk i tid.
- Sjuk i flera dagar, vad är det för fel? sad - Jag kommer nog förlora min by på Travian... Ouch... - Jag drar ner min allians så sjukt mycket, borde ju nästan gå ur, så de kan bli bättre!
+ Tur att de redan är bra! smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|