|
|
|
|
Posted: Wed Jul 11, 2007 2:51 pm
Mr_RPG Jag kan fånga fisk med händerna. cool rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 11, 2007 3:00 pm
Jalkazar Mr_RPG Jag kan fånga fisk med händerna. cool rolleyes TROR DU MIG INTE?! Möt mig vid älven bakom ÖB nästa vår så får du se!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 11, 2007 3:40 pm
Mikusagi Jin kan fånga fisk med händerna 3nodding *ser om Lost* Det ska bara komma två säsonger till av lost, sen slutar det 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 11, 2007 5:09 pm
Jalkazar monoo Jalkazar monoo Jalkazar Fast läkare på kuba tjänar ju bättre än städare på kuba rolleyes Men det är fortfarande tokskillnad i jämförelse med icke-kommunistiska länder. Fast det borde ju vara tokskillnad. Varför? Tycker du ärligt att en städare förtjänar samma lön som en läkare till att börja med? Jag anser att alla delar behövs i ett samhälle, och att klassklyftor är något negativt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 11, 2007 5:53 pm
Mmm. Placenta. Mums neutral *har googlat bilder*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 11, 2007 5:56 pm
Niddler Mmm. Placenta. Mums neutral *har googlat bilder* T____T
*googlade också*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 11, 2007 6:29 pm
Sakana-sama Niddler Mmm. Placenta. Mums neutral *har googlat bilder* T____T
*googlade också* varför googlade ni på "placenta" för...jag menar...ew... gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 11, 2007 6:56 pm
monoo Sakana-sama Niddler Mmm. Placenta. Mums neutral *har googlat bilder* T____T
*googlade också* varför googlade ni på "placenta" för...jag menar...ew... gonk Eller hur, Sakana! Varför? gonk Nejmen. Jag kom på mig själv med att knappt veta vad en moderkaka var, så jag rådfrågade Wikipedia. Där var en sådan bild, och jag ville rysa mera. Placenta är då liksom moderkaka på latiniska.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 11, 2007 11:07 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 11, 2007 11:27 pm
Niddler monoo Sakana-sama Niddler Mmm. Placenta. Mums neutral *har googlat bilder* T____T
*googlade också* varför googlade ni på "placenta" för...jag menar...ew... gonk Eller hur, Sakana! Varför? gonk Nejmen. Jag kom på mig själv med att knappt veta vad en moderkaka var, så jag rådfrågade Wikipedia. Där var en sådan bild, och jag ville rysa mera. Placenta är då liksom moderkaka på latiniska. Jag tyckte väl att jag kände igen ordet! biggrin Nu måste jag också googla.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 11, 2007 11:29 pm
snelhest Mikusagi Jin kan fånga fisk med händerna 3nodding *ser om Lost* Det ska bara komma två säsonger till av lost, sen slutar det 3nodding Bara? Det är ju mycket. Det blir väl fem säsonger allt som allt då? Två säsonger till, fastän de har hittats.
Den där ön är mystisk ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 11, 2007 11:34 pm
Gå till den andra tråden och berätta var du bor!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 12, 2007 1:16 am
Mikusagi Gå till den andra tråden och berätta var du bor! Räcker det inte med frapprkartan?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 12, 2007 1:21 am
Lingonsylt Mikusagi Gå till den andra tråden och berätta var du bor! Räcker det inte med frapprkartan? Tydligen inte.
Orka att jag slösar pengar på dig när du inte klär om din avatar? Grönt passar ju jättebra till ditt svarta hår! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 12, 2007 1:28 am
Mikusagi Lingonsylt Mikusagi Gå till den andra tråden och berätta var du bor! Räcker det inte med frapprkartan? Tydligen inte.
Orka att jag slösar pengar på dig när du inte klär om din avatar? Grönt passar ju jättebra till ditt svarta hår! crying Nöjd?! scream xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|