|
|
|
|
Posted: Fri Aug 10, 2007 8:53 am
•♥• Als het licht is zien de banners er nog wel goed uit.
Iemand al obesessief gedrag aan het vertonen om continu te kijken of er nieuwe pmmetjes zijn? tis wel lastig dat je echt moet gaan kijken tis veel leuker als nieuwe pm's echt opvallen. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 10, 2007 9:40 am
» De kleuren van de nieuwe banner and landingspagina's zijn veel gezonder voor mijn ogen en hoofd, veel rustiger en gelukkig will ze de pagina's op den duur ook centeren (met een 1280x1024 beeldscherm ziet het er een beetje gek uit nu). Het enige minpuntje dat dus overblijft zijn die vreselijke ads midden op de pagina, telkens die flash reclames maken me gek (ze willen me gewoon dwingen om te doneren xd ) en het zijn juist degenen die ik niet met firefox kan blokkeren.
En wat dat pm dingetje aangaat, ik zag haast niet dat ik een pm had dus bijna de uitnodiging van het ADPE feestje gemist. Maar ze zullen dit vast wel veranderen.
rara wie heeft die goggle bij Gaya gedumpt?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 10, 2007 12:30 pm
heeft iemand die nieuwe orbs? ik heb nu enkel een zwarte en een groene... zijn er ook nog andere? En willing to give/trade XD?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 10, 2007 3:04 pm
•♥• Er is nog watermana, mar je kan gewoon de quiss nog een keertje doen. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 11, 2007 2:45 am
Ik heb een blauwe en een groene ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 11, 2007 4:12 am
Darlaa •♥• Er is nog watermana, mar je kan gewoon de quiss nog een keertje doen. •♥• hij zei bij mij dat ik aan mijn limit van 6 items zat crying ik had pas 2x de quiz gedaan!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 11, 2007 5:56 am
•♥• toen de quiz pas uitkwam, heb je het toen al een par keer gedaan? ik heb het in totaal nu drie keer gedaan, en drie verschillende bollen. ik hoop dat ik de andere twee ook zo makkelijk gaan, maar je heb toch een mule?
Tegen de donkere background lijkt het net of mijn avi licht geeft, eigenlij moet de avi ook onkerder worden al het nacht is, in towns werkt het ook zo.
Oh dit moet je zien xD wel eens in de metro gezeten en een jongen in een meisje zien veranderen? er staan links naar de site in de omschrijving er hoort een heel verhaal bij. ]http://nl.youtube.com/watch?v=pKovd0-YW9s&mode=related&search= •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 12, 2007 4:36 am
Ja, de eerste keer had ik hem 4x gedaan ong. Maar flauw hoor, want als je een fout hebt, rekent hij dat ook als een keer!!
gelukkig kreeg ik van zakou een island orb!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 12, 2007 7:03 am
hallo luitjes mrgreen mrgreen
ik ben er weer terug uit het zonige ver mooie Kyrgyzstan mrgreen
( heb ik nog wat gemist ? sweatdrop )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 12, 2007 7:58 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 12, 2007 8:45 am
QYDrop hallo luitjes mrgreen mrgreen ik ben er weer terug uit het zonige ver mooie Kyrgyzstan mrgreen ( heb ik nog wat gemist ? sweatdrop ) Neu... niets gemist... maar wij jou wel!!! Nou ja... ik wel XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 12, 2007 8:46 am
•♥• Waar is Kyrgyzstan? en waarom ga je daarheen? •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 12, 2007 9:24 am
Darlaa •♥• Waar is Kyrgyzstan? en waarom ga je daarheen? •♥• nouw euh ... nou ik ben dit keer met de scouting geweest : website en we hebben een soort ontwikelings hulp gedaan. BTW , als je me zoekt op de foto's wijnig kans wand ik heb ze meestal gemaakt blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 12, 2007 9:27 am
kittyocean QYDrop hallo luitjes mrgreen mrgreen ik ben er weer terug uit het zonige ver mooie Kyrgyzstan mrgreen ( heb ik nog wat gemist ? sweatdrop ) Neu... niets gemist... maar wij jou wel!!! Nou ja... ik wel XD leuk om dat te horen mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|