|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 10, 2007 1:14 pm
Mr_RPG Jalkazar Mr_RPG Anashi` Nu har jag blivit smått förälskad i serien Peach Girl <3 Tack Gaia för att du visade första avsnitten! Länkar till bion plx Lat!Var ska jag få tag i det då? EDIT: LOL, ingen ip-spärr? Gaia är helt sepe. Vafan att hålla på och exkludera typ 70% av världen scream xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 10, 2007 1:20 pm
Jalkazar Men Miku då, vet du inte vad vi pratar om?Mina skola i USA tillåter inte följande saker: Häng på byxor, all lower garnment kläder ska sitta i midjan Korta kjolar eller shorts, alltid längre än till knäna Inga magtröjor, alla tröjar ska kunna stoppas in i byxorna Bara naturliga hårfärger, man får inte färga håret Inget svart läppstift, ögonskugga eller nagellack, lessen emo tjejer Inga extrema frisyrer, mohawk, taggigt hår och andra extrema frisyrer är bannlysta Inga revor i kläderna, lessen alla emo's Inga urringningar, lessen grabbar xD Inga piercingar, örhängen enda undantaget Inga nitband, kedjor eller dylikt, lessen punks Inga hattar, bandanas eller svettband, nehepp Inget som tyder på dålig smak, och de är? Inget som antyder till sex, inte det heller Ingenting som hänvisar till droger, alkohol tobak eller våld, inge mer adidas då eller? Inga mobiltelefoner, laserpekare, kortspel, vattenpistoler, bärbara tv-spel, tidningar med "olämpligt" material eller walkman/cd-spelare ,Dom missade mp3. Loophole ftw! Inget kyssande, kramande eller att man går arm i arm, man får inte visa sina känslor för varann öppet Dessutom har dom på skolan rätt att söka igenom väskor, bilar, fickor och skåp efter saker som bryter mot ovanstående regler.
Jag kan ärligt säga att jag kommer bryta mot en massa av dom där reglerna. FASCISTSKOLA!!! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 10, 2007 1:22 pm
Nightmare Asura "I'm Towery! I got a pointy pointy lightning-attractive bar on my head!" xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 10, 2007 1:27 pm
Anashi` Jalkazar Anashi` Bä.
Skaffa ett riktigt jobb.
Bu eller bä åt idéen att höja skatterna för dom som är rikare och ge pengarna till dom fattigare? (Som Robin Hood, ya know) Bäää! Mer skatt åt dom som har och mindre åt dom som behöver! Jag är vänster!
Bu och bä åt det nya gaia?
-kopierar över till Ica-
Jag tycker idéen är dålig. Folk kommer inte ha någon motivation till att utbilda sig och få ett välbetalt jobb om det bara kommer dras av en massa skatt på det.
Det är ju lika bra att skaffa ett jobb som kräver mindre utbildning då och kamma in pengar från dom rikare. Fast det är inte sant, se bara på Kuba. Folk utbildar sig fortfarande till läkare, trots att de inte tjänar mer än vem som helst annars. Det handlar om vilken typ av yrke man uppskattar och tycker är roligt, inte vilket som ger mest pengar.
Och seriöst, jag tror att man får bra mycket bättre just exempelvis läkare, när de är där för att de brinner för yrket i sig, och inte plånbokens tjocklek i slutet av månaden...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 10, 2007 1:31 pm
monoo Anashi` Jalkazar Anashi` Bä.
Skaffa ett riktigt jobb.
Bu eller bä åt idéen att höja skatterna för dom som är rikare och ge pengarna till dom fattigare? (Som Robin Hood, ya know) Bäää! Mer skatt åt dom som har och mindre åt dom som behöver! Jag är vänster!
Bu och bä åt det nya gaia?
-kopierar över till Ica-
Jag tycker idéen är dålig. Folk kommer inte ha någon motivation till att utbilda sig och få ett välbetalt jobb om det bara kommer dras av en massa skatt på det.
Det är ju lika bra att skaffa ett jobb som kräver mindre utbildning då och kamma in pengar från dom rikare. Fast det är inte sant, se bara på Kuba. Folk utbildar sig fortfarande till läkare, trots att de inte tjänar mer än vem som helst annars. Det handlar om vilken typ av yrke man uppskattar och tycker är roligt, inte vilket som ger mest pengar.
Och seriöst, jag tror att man får bra mycket bättre just exempelvis läkare, när de är där för att de brinner för yrket i sig, och inte plånbokens tjocklek i slutet av månaden... Fast läkare på kuba tjänar ju bättre än städare på kuba rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 10, 2007 1:33 pm
monoo Nightmare Asura "I'm Towery! I got a pointy pointy lightning-attractive bar on my head!" xd Du har sett den filmsnutten, hm?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 10, 2007 1:55 pm

/Brag
Nu vem hinner först att bräcka mig?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 10, 2007 1:57 pm
Det finns "Display Inventory" under Post Style-fliken. [/ægd]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 10, 2007 1:59 pm
Nightmare Asura Det finns "Display Inventory" under Post Style-fliken. [/ægd] Man kan väl inte displaya hela då heller?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 10, 2007 2:00 pm
Jalkazar /Brag
Nu vem hinner först att bräcka mig?
+4 Human G CORP Labcoat som inte får plats...
Räcker det? sweatdrop
|
 |
 |
|
|

Miradjii Vice Captain
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 10, 2007 2:04 pm
Miradjii Jalkazar /Brag
Nu vem hinner först att bräcka mig? +4 Human G CORP Labcoat som inte får plats...
Räcker det? sweatdrop You my friend, are spoiled.Och det hade räckt med dj's
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 10, 2007 2:08 pm
Jalkazar Man kan väl inte displaya hela då heller? Hmm, det kanske man inte kan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 10, 2007 2:14 pm
Jalkazar Miradjii Jalkazar /Brag
Nu vem hinner först att bräcka mig? +4 Human G CORP Labcoat som inte får plats...
Räcker det? sweatdrop You my friend, are spoiled.Och det hade räckt med dj's Glömde min Black Bowtie, btw. n__n Spoiled vettefan... Har suttit många timmar på Marketplace för att tjäna ihop allt det där.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 10, 2007 2:29 pm
Miradjii Glömde min Black Bowtie, btw. n__n Spoiled vettefan... Har suttit många timmar på Marketplace för att tjäna ihop allt det där. WHORE. <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 10, 2007 2:31 pm
Valgarv Miradjii Glömde min Black Bowtie, btw. n__n Spoiled vettefan... Har suttit många timmar på Marketplace för att tjäna ihop allt det där. WHORE. <3 Bukkake~ <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|