|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 10, 2007 12:15 pm
1. Contemptuous/Insolent Behavior: A student shall not engage in any act which degrades, disgraces or tends to degrade or disgrace a teacher, fellow student, or any other person by written, verbal, or gesture means.
Den där regeln kommer jag bryta, gentemot lärare. Inte ur min synvinkel men dom lär se det så.
3. Disruption of School: A student shall not , by use of violence, force, coercion, or threat cause disruption or obstruction to the carrying on of a normal school day, A nonexhaustive list of examples of disruption would include unusual dress and appearance, spitting, bomb threats, strikes or walkouts, the use or possession of fireworks including stink bombs and smoke bombs, the impeding of free traffic to or within the school, beepers, cell phones and other paging devises unless approved for health reason, etc.
Den kommer jag att bryta emot
4. Extortion, Bribery, Forgery, Cheating, Plagiarizing: A student shall not take or attempt to take money or valuable possessions from another person by physical force or the threat of physical force. A student shall not offer money or favors to any person for his personal gain. A student shall not falsely use in writing the name of another person or falsify times, grades, dates, addresses, student course work, or other data on school forms or correspondence directed to the school. The unauthorized possession, use, or transmission of another student's work as well as tests and other material belonging to the school or teaching staff is prohibited.
Den kommar jag att bryta
6. Gambling: A student shall not gamble or possess gambling devices on school premises. Some examples of gambling devices would include dice and cards (not an exhaustive list).
Kortlek måste man ju ha :O
7. Hazing: No student shall plan, encourage, or engage in any hazing. Hazing means doing any act or coercing another, including the victim, to do any act of intimidation to any student or other organization that causes or creates a substantial risk of causing mental or physical harm to any person.
Alltså ja, kanske.
8. Loitering/Trespassing: A student shall not be present in a school building or restricted area of same.
Man måste ju kolla runt lite
9. Lying: A student shall not falsely report incidents, falsely accuse, or give false testimony to school personnel
Självklart kommer jag att bryta denna
10. Profanity and/or Obscene Language Gestures: A student shall not use profanity or obscene language, either written or verbal, in communication with anyone. Included in this prohibition would be the use of obscene gestures, signs, pictures or publications.
Kommer brytas fort som fan
14. Tardiness: A student shall not be tardy to school or to class.
Ingen aning vad det är men det låter som nåt jag lär göra.
20. Uncooperativeness or Insubordination: A student shall not disregard or fail to carry out directions and/or instructions by authorized school personnel.
Jag kommer inte att göra läxor. Punkt slut
23. Profanity: A student shall not direct profanity toward a staff member.
Jag har hört att dom är lite känsliga där så dom lär se det som om jag bryter den, ja.
26. Computer Crime: No student shall tamper with any school computer or violate the District Technology Usage Policy.
Lär ske, men inte så att dom märker det. Så kass är jag inte.
27. Repeated Violations: A student shall not repeatedly fail to comply with directions of teachers, student teachers, substitute teachers, teacher aides, bus drivers, administrators, or other authorized school personnel.
Enligt det mesta här ovanför så.
33. Unauthorized Fire: A student shall not ignite an unauthorized flame in any part of any building or any property of the Board of Education of the Edgewood City School District.
Om dom har en kemisal så jävlar.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 10, 2007 12:19 pm
Jalkazar Anashi` Nu har jag blivit smått förälskad i serien Peach Girl <3 Tack Gaia för att du visade första avsnitten! Cinema har faktiskt börjat bli vettigt. Lätt. ^_^ Jag tycker det är en av dom bästa uppdateringarna som Gaia haft på länge.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 10, 2007 12:23 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 10, 2007 12:33 pm
"I'm Towery! I got a pointy pointy lightning-attractive bar on my head!"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 10, 2007 12:43 pm
Gaia är inte vad det brukade vara sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 10, 2007 12:43 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 10, 2007 12:47 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 10, 2007 12:48 pm
Finns det NÅN regel som du kommer hålla?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 10, 2007 12:53 pm
Anashi` Finns det NÅN regel som du kommer hålla? Visst, jag kommer bara bryta 14 av dom 33 uppförande reglerna och kanske 5 av klädreglerna. Så det blir 19. Och det finns typ 45 kanske. Mindre än hälften jue :O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 10, 2007 12:55 pm
Majora's Mask citat ÆGER!
"Umm… Can I ask…a question?
Your friends... What kind of...people are they? I wonder... Do those people...think of you...as a friend?
You... What makes you...happy? I wonder... What makes you happy... Does it make...others happy, too?
The right thing... What is it? I wonder... If you do the right thing... Does it really make...everybody...happy?
Your true face... What kind of...face is it? I wonder... The face under the mask... Is that...your true face?"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 10, 2007 12:55 pm
Jalkazar Anashi` Finns det NÅN regel som du kommer hålla? Visst, jag kommer bara bryta 14 av dom 33 uppförande reglerna och kanske 5 av klädreglerna. Så det blir 19. Och det finns typ 45 kanske. Mindre än hälften jue :O Är du säker på att du inte ska till nåt kloster eller liknande? Jag menar.. inte ljuga.. inte svära.. klädregler.. Comon.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 10, 2007 12:56 pm
Anashi` Jalkazar Anashi` Finns det NÅN regel som du kommer hålla? Visst, jag kommer bara bryta 14 av dom 33 uppförande reglerna och kanske 5 av klädreglerna. Så det blir 19. Och det finns typ 45 kanske. Mindre än hälften jue :O Är du säker på att du inte ska till nåt kloster eller liknande? Jag menar.. inte ljuga.. inte svära.. klädregler.. Comon. Nepp, vanlig amerikansk high school. Men dom är ju sååå kristna i det landet vet'ru talk2hand
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 10, 2007 12:59 pm
Jalkazar Anashi` Bä.
Skaffa ett riktigt jobb.
Bu eller bä åt idéen att höja skatterna för dom som är rikare och ge pengarna till dom fattigare? (Som Robin Hood, ya know) Bäää! Mer skatt åt dom som har och mindre åt dom som behöver! Jag är vänster!
Bu och bä åt det nya gaia?
-kopierar över till Ica-
Jag tycker idéen är dålig. Folk kommer inte ha någon motivation till att utbilda sig och få ett välbetalt jobb om det bara kommer dras av en massa skatt på det.
Det är ju lika bra att skaffa ett jobb som kräver mindre utbildning då och kamma in pengar från dom rikare.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 10, 2007 1:02 pm
Anashi` Jalkazar Anashi` Bä.
Skaffa ett riktigt jobb.
Bu eller bä åt idéen att höja skatterna för dom som är rikare och ge pengarna till dom fattigare? (Som Robin Hood, ya know) Bäää! Mer skatt åt dom som har och mindre åt dom som behöver! Jag är vänster!
-kopierar över till Ica-
Jag tycker idéen är dålig. Folk kommer inte ha någon motivation till att utbilda sig och få ett välbetalt jobb om det bara kommer dras av en massa skatt på det.
Det är ju lika bra att skaffa ett jobb som kräver mindre utbildning då och kamma in pengar från dom rikare. Fast det vi gjorde med den nya regeringen var att ta pengar från dom fattiga för att ge till dom rika. Jag vill bara ställa det tillrätta igen. Sen är det en skatt på 2% vi snackar om, småpotatis.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 10, 2007 1:06 pm
Anashi` Jalkazar Anashi` Bä.
Skaffa ett riktigt jobb.
-kopierar över till Ica-
Det är ju lika bra att skaffa ett jobb som kräver mindre utbildning då och kamma in pengar från dom rikare. >_> *tycker att det låter konstigt*
Det är ju inte så att alla kommer få lika mycket bara för att man höjer skatterna. De rika får lite mindre, de fattiga lite mer. De utstötta blir hjälpta. Man väljer inte att bli fattig, folk blir det ändå. Man får inte automatiskt arbete bara för att man är akademiker. Nu behövs ju fler hantverkare, så egentligen borde fler gå yrkesprogram. Alltså skola i 12 år, vilket är lite. Man tjänar mer pengar på att ha ett arbete, än på att vara arbetslös.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|