|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 10, 2007 7:28 am
Mr_RPG Jalkazar Mr_RPG Anashi` Nu har jag blivit smått förälskad i serien Peach Girl <3 Tack Gaia för att du visade första avsnitten! Länkar till bion plx Lat!Var ska jag få tag i det då? EDIT: LOL, ingen ip-spärr? IP-spärr?
Jag har en värdfamilj biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 10, 2007 7:30 am
Ok, det där var fan det sämsta jag sett...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 10, 2007 7:31 am
Jalkazar Mr_RPG Jalkazar Mr_RPG Anashi` Nu har jag blivit smått förälskad i serien Peach Girl <3 Tack Gaia för att du visade första avsnitten! Länkar till bion plx Lat!Var ska jag få tag i det då? EDIT: LOL, ingen ip-spärr? IP-spärr?
Jag har en värdfamilj biggrin Ingen 60-årig ensamstående man då? biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 10, 2007 7:38 am
Mr_RPG Jalkazar Mr_RPG Jalkazar Mr_RPG Anashi` Nu har jag blivit smått förälskad i serien Peach Girl <3 Tack Gaia för att du visade första avsnitten! Länkar till bion plx Lat!Var ska jag få tag i det då? EDIT: LOL, ingen ip-spärr? IP-spärr?
Jag har en värdfamilj biggrin Ingen 60-årig ensamstående man då? biggrin Nej biggrin
http://www.tv-links.co.uk/show.do/1/254 Bästa brittiska humorn, eller bland det bästa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 10, 2007 8:08 am
Jalkazar Dimjardo Jalkazar ja såg nån bild på dej på Last.fm. Känner du möjligt viss Robin Edlund? Han går på Nola. Öh, tror inte de. Men jag är inte den bästa på namn då heller.Okej, samma här
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 10, 2007 8:29 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 10, 2007 9:42 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 10, 2007 10:24 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 10, 2007 10:33 am
Jag vet. Twist till menuett liksom.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 10, 2007 10:42 am
Mikusagi Jag vet. Twist till menuett liksom. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 10, 2007 10:59 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 10, 2007 11:00 am
Lingonsylt Mikusagi Jag vet. Twist till menuett liksom. xp ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 10, 2007 11:26 am
Jalkazar En högerkrok och riktigt blod heart
3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 10, 2007 11:56 am
Lingonsylt Jalkazar En högerkrok och riktigt blod heart
3nodding Vaddå?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 10, 2007 12:12 pm
Men Miku då, vet du inte vad vi pratar om?
Mina skola i USA tillåter inte följande saker: Häng på byxor, all lower garnment kläder ska sitta i midjan Korta kjolar eller shorts, alltid längre än till knäna Inga magtröjor, alla tröjar ska kunna stoppas in i byxorna Bara naturliga hårfärger, man får inte färga håret Inget svart läppstift, ögonskugga eller nagellack, lessen emo tjejer Inga extrema frisyrer, mohawk, taggigt hår och andra extrema frisyrer är bannlysta Inga revor i kläderna, lessen alla emo's Inga urringningar, lessen grabbar xD Inga piercingar, örhängen enda undantaget Inga nitband, kedjor eller dylikt, lessen punks Inga hattar, bandanas eller svettband, nehepp Inget som tyder på dålig smak, och de är? Inget som antyder till sex, inte det heller Ingenting som hänvisar till droger, alkohol tobak eller våld, inge mer adidas då eller? Inga mobiltelefoner, laserpekare, kortspel, vattenpistoler, bärbara tv-spel, tidningar med "olämpligt" material eller walkman/cd-spelare ,Dom missade mp3. Loophole ftw! Inget kyssande, kramande eller att man går arm i arm, man får inte visa sina känslor för varann öppet Dessutom har dom på skolan rätt att söka igenom väskor, bilar, fickor och skåp efter saker som bryter mot ovanstående regler.
Jag kan ärligt säga att jag kommer bryta mot en massa av dom där reglerna.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|