|
|
|
|
Posted: Mon Jul 09, 2007 7:47 am
monoo ...är det bara jag eller finns det inte info om alla medlemmar i infotråden? Har inte alla postat där?
Reh.
Eller så är det bara slutet av jobbdagen och jag är trött. Det saknas nog rätt många ja. Sen startades den väl dessutom om någon gång på vägen har jag för mig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 09, 2007 8:01 am
Jalkazar monoo ...är det bara jag eller finns det inte info om alla medlemmar i infotråden? Har inte alla postat där?
Reh.
Eller så är det bara slutet av jobbdagen och jag är trött. Det saknas nog rätt många ja. Sen startades den väl dessutom om någon gång på vägen har jag för mig.Typ för ett år sedan byttes den gamla ut.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 09, 2007 8:04 am
Man kan ju heller inte kräva information av alla medlemmar. xP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 09, 2007 8:21 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 09, 2007 10:29 am
Klart jag ska träffa dig, Miku. scream Dig och Niddlah. Undrar vad tågresor kostar... Hmm.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 09, 2007 10:58 am
Beror på hur länge iförväg du bokar :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 09, 2007 11:55 am
Mr_RPG Beror på hur länge iförväg du bokar :3 Om man bokar en månad före kan man åka hur långt som helst, vilken tid som helst för 99:-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 09, 2007 12:18 pm
Nightmare Asura Man kan ju heller inte kräva information av alla medlemmar. xP Nä, det är klart, men en liten presentation är ju alltid trevligt 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 09, 2007 12:34 pm
Nightmare Asura Klart jag ska träffa dig, Miku. scream Dig och Niddlah. heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 09, 2007 12:51 pm
Mikusagi Mr_RPG Beror på hur länge iförväg du bokar :3 Om man bokar en månad före kan man åka hur långt som helst, vilken tid som helst för 99:-Lol, ofta?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 09, 2007 12:51 pm
Mr_RPG Mikusagi Mr_RPG Beror på hur länge iförväg du bokar :3 Om man bokar en månad före kan man åka hur långt som helst, vilken tid som helst för 99:-Lol, ofta? Ja, faktiskt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 09, 2007 12:53 pm
Hallå, det var så faktiskt... men inte längre. Det var så alldeles nyss! Min moster åkte hit och dit och dit och hit med min kusin för inte alls många hundralappar.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 09, 2007 1:32 pm
Stackars mina trampdynor. emo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 09, 2007 1:39 pm
Mikusagi Hallå, det var så faktiskt... men inte längre. Det var så alldeles nyss! Min moster åkte hit och dit och dit och hit med min kusin för inte alls många hundralappar. Pensionärsrabatt kanske?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 09, 2007 1:46 pm
Jalkazar ja såg nån bild på dej på Last.fm. Känner du möjligt viss Robin Edlund? Han går på Nola.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|