|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 15, 2013 8:29 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 15, 2013 11:32 am
Wat mij betreft mogen die tentamens snel achter de rug zijn zeg, ik ben het leren nu alweer behoorlijk beu xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 15, 2013 11:55 am
Het moet kwaadaardig gelach voorstellen, maar vind het niet er echt op lijken XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 16, 2013 2:50 am
Spreek je af met iemand dat diegene uiterlijk 11.30 bij jou is... 20 min later zit ik dus nog te wachten, zonder enig bericht o.i.d.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 16, 2013 5:53 am
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah ik ga vanavond naar het concert van Lindsey stirling, so happy heb er echt enorm veel zin in
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 16, 2013 12:34 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 16, 2013 4:07 pm
OMM: still jumps up and down, Het was zoo leuk en awesome en hebben een cd kunnen kopen. Heb echt genoten van de avond ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 17, 2013 10:59 am
Geen zin geen zin geen zin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 18, 2013 3:17 am
Heb me hand gebrand aan me ontbijt, kan nu niet fatsoenlijk studeren. Kan niet schrijven met links. babh bah bah.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 18, 2013 6:21 am
OMM: ik kijk naar links en ziet (waarschijnlijk een 1ste klasser) een merchandise van kitty XD nooit gedacht dat hier op school te zien
and i dont think they now know why i laugh creeply to them twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 18, 2013 11:13 am
Net iets heel moois online gevonden. En ik ga het niet delen. Het is van mij smile heart
Wat heb je gezien, Br3akape?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 18, 2013 12:52 pm
RIP papa
Vandaag de begravenis, was heel mooi
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 19, 2013 1:16 am
^Gecondoleerd...
OMM: Ik wil te veel
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 19, 2013 4:17 am
^^ fijn om te horen dat het mooi was, Menketi. Ik wens je nog steeds sterkte, maar ik weet dat hij in je hart blijft leven en hij je van waardanook zal blijven steunen en helpen smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 20, 2013 6:48 am
Nog veel sterkte idd!
Pff, ik zit er een beetje doorheen. Krijg alles in één keer over me heen. Ik moet én tentamens voorbereiden én ik zit in m'n maag met die hele tussenbeoordeling en hoe dat zich gaat ontwikkelen én m'n vriend is pas geopereerd aan z'n schouder dus dat is ook enorm wennen. Beetje veel om mee om te moeten gaan allemaal tegelijkertijd.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |