Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 640 641 642 643 644 645 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Aug 08, 2007 5:58 am

][Boude][
kittyocean
Free Food!

*zit vooraan met bord omhoog*
-Geeft je een grote pannenkoek met aardbeien jam erop- Eetze <3

Hoe lang heeft iedereen hier nog vakantie en als de vakantie voorbij is, wat gaan jullie dan doen?

Vakantie? Wuz dah? Had enkel de 6e vrij XD Verder gewoon doorwerken... je moet toch wat in de tussentijd dat je beroemd wordt *hoopvolle droom* Dus ik ga gewoon in hetzelfde ritme door XP
PostPosted: Wed Aug 08, 2007 5:59 am

Darlaa
gatverdamme! groene shoarmabroodjes. gonk

Iemand heeft een pakje een beetje te lang in de mand latn liggen! Dat is zo'n tweedelig pak dat je door de helf kan knipen maar er was een beetje tever in de verpakking geknipt.

Ze waren niet een beetje beschimmeld, maar echt helemaal groen, geen wit meer, groen o.O

Wij hadden eens melk wat geen melk meer was.... maar water en wit.... spul XD Ik zie jouw broodjes ook echt voor me XD Gatverdikkie!

Maar op zich heeft het ook wel iets cools.....

kittyocean
Captain

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Aug 08, 2007 6:01 am

Arisha
    » Volgens mij moet ik ook weer de 27e heen en vandaag heb ik het bericht gekregen dat mijn boeken klaar liggen. Hopelijk lukt het me dit jaar wel vol te houden, want voor de derde keer de 6e is niet leuk (lang verhaal met een zware depressie, faalangst en geen hulp), gelukkig heb ik nu een schat van een psycholoog.

Het gaat je lukken!! We staan allemaal achter je! En wie niet achter je staat.... stare Probeer gewoon positief te denken!

(een vriendin van me was haar eerste keer ook gezakt; ze had toen alles wat ze had gehaald als deelcertificaat genomen en de rest op het ROC gehaald. Dat kan dus ook en is heel wat zorg minder misschien voor je smile )
PostPosted: Wed Aug 08, 2007 6:06 am

De 24 moet ik mijn boeken ophalen. Ik ga naar HAVO 4. Heb eerst VWO 3 gedaan, maar had ook een paar problemen. Gelukkig kon ik nog naar HAVO 4. Dat doe ik 1000 keer liever dan VWO 3 nog een keer.

GreatTidus

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Aug 08, 2007 7:14 am

Twijfel, twijfel, twijfel...

Wat vinden jullie van onderstaande?

Legacy: een serienaam van een boek
Sonaï: de persoon waar je voor voorbestemd bent, dus waar je later mee trouwt en kinderen krijgt
LET OP: op de planeet Seken kun je voor eeuwig leven, dus je k**t 100 jaar worden, maar ook 2000 jaar!!

Quote:
Legacy deals with facts that would sound crazy in our ears, but are perfectly normal on Seken (or not that far-fetched). The biggest example is Yamashima, who sees her Sonaï get born, but also sees him die. Since people can live forever on Seken, this is possible. No official age has been decided, but Yamashima is most likely almost a thousand years old! There is one big rule on Seken though: no 'true' relations may get formed until the youngest person is at least 18 years old (and thus an adult/Full Grown). Even if the youngest person is 17 and the oldest one 50, something small as kissing is most frowned upon. Holding hands is allowed, but any other physical contact is not allowed. Seken people believe true love can only exist between adults; anything else is puppy love. This makes it possible to have a huge age difference between lovers, while both still look the same age

Vragen? Vraag gerust! Ik verduidelijk graag.
PostPosted: Wed Aug 08, 2007 8:16 am

Klinkt.. ehm tja.. vertrouwd? ^_^

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Wed Aug 08, 2007 8:27 am

Eh wacht dus iedereen ziet er uit als 18? Dus dan worden ze nooit echt volwassen, ik bedoel als je 18 bent ben je volwassen voor de wet maar niet 100% volgroeit. 25-30 zou ongeveer je hoogtepunt moeten zijn (tussen groeien en aftakelen in) xD (of laten we dat maar hopen)
PostPosted: Wed Aug 08, 2007 9:42 am

Van mij mag het.

GreatTidus

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Thu Aug 09, 2007 12:28 pm

Bwow! Die nieuwe layout! Bwow!

Ik ben gewoon overal mijn ogen aan het uitkijken ^_^
It's nice to discover all the new stuff the made C:
PostPosted: Thu Aug 09, 2007 12:44 pm

*zapt even langs Gaia en kijkt haar ogen uit naar de nieuwe layout*

Ik ben vooral dol op de paars met wit combinatie, alles zit veel handiger in elkaar (al moet ik eerst wel ff doorkrijgen waar alles zit), Daily Chance is zoooo schattig. Nadeel van de nieuwe layout is wel dat alles een beetje vreemd gestrekt is en ik aan de rechterkant een heel stuk niks heb op de landingspagina's en nu heeft de rest ook absoluut een make-over nodig (want dit lijkt niks), maar dat zal op den duur denk ik wel komen.

Illyriae

2,500 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Explorer 0
  • Beta Treasure Hunter 0

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Aug 09, 2007 12:56 pm

Darlaa
Eh wacht dus iedereen ziet er uit als 18? Dus dan worden ze nooit echt volwassen, ik bedoel als je 18 bent ben je volwassen voor de wet maar niet 100% volgroeit. 25-30 zou ongeveer je hoogtepunt moeten zijn (tussen groeien en aftakelen in) xD (of laten we dat maar hopen)

Je hebt gelijk; het groeien stopt qua uiterlijk als ze rond de 25-30 zijn (over het algemeen). Uiterlijkerwijze stopt het dus rond die leeftijd; en 18 is dan jong volwassen.

Allemaal! Super bedankt voor je meningen! Ik twijfelde nogal smile
PostPosted: Thu Aug 09, 2007 1:22 pm

Arisha
    *zapt even langs Gaia en kijkt haar ogen uit naar de nieuwe layout*

Ik ben vooral dol op de paars met wit combinatie, alles zit veel handiger in elkaar (al moet ik eerst wel ff doorkrijgen waar alles zit), Daily Chance is zoooo schattig. Nadeel van de nieuwe layout is wel dat alles een beetje vreemd gestrekt is en ik aan de rechterkant een heel stuk niks heb op de landingspagina's en nu heeft de rest ook absoluut een make-over nodig (want dit lijkt niks), maar dat zal op den duur denk ik wel komen.

Sommige oude dingen zijn precies hetzelfde en dus ook in hun oude formaat (600x800?) terwijl de nieuwe lay out groter is gemaakt (1024x????). Ah ik geniet er nog steeds van ^_^

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Thu Aug 09, 2007 2:57 pm

Het is allemaal zo donker en grijs sad
En waarom hebben ze alle landing pages ook veranderd, ik miss de ronde cuty style, als die vakjes en blokjes alles ziet er zo het zelfde uit.
PostPosted: Thu Aug 09, 2007 10:50 pm

Ik ben tot nu toe enkel bij nacht hier geweest XD Ik vraag me af hoe Gaia bij 'dag' er uit ziet XD

kittyocean
Captain

Gaya_von_Dutch
Vice Captain

PostPosted: Fri Aug 10, 2007 7:51 am

Wie is die mysterieuze goggle giver?
Thank you!! <33
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 640 641 642 643 644 645 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games