|
|
|
|
Posted: Sun Jul 08, 2007 3:16 pm
Jalkazar whee Jag har två koder nu när jag fått mitt visa :/ Har du TVÅ konton? Vad är det för skumma affärer du gör?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 08, 2007 3:18 pm
Anashi` Jalkazar whee Jag har två koder nu när jag fått mitt visa :/ Har du TVÅ konton? Vad är det för skumma affärer du gör? Typ fyra stycker. Och jag ska öppna ytterligare minst ett i USA. knark*host*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 08, 2007 3:21 pm
Jalkazar Anashi` Jalkazar whee Jag har två koder nu när jag fått mitt visa :/ Har du TVÅ konton? Vad är det för skumma affärer du gör? Typ fyra stycker. Och jag ska öppna ytterligare minst ett i USA. knark*host* Åh, inget värre. Jag trodde du kidnappade små flickor och sålde dom som hemmafruar.
Vad har du å göra i USA btw? <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 08, 2007 3:32 pm
Anashi` Jalkazar Anashi` Jalkazar whee Jag har två koder nu när jag fått mitt visa :/ Har du TVÅ konton? Vad är det för skumma affärer du gör? Typ fyra stycker. Och jag ska öppna ytterligare minst ett i USA. knark*host* Åh, inget värre. Jag trodde du kidnappade små flickor och sålde dom som hemmafruar.
Vad har du å göra i USA btw? <.< Ska gå i High School ett år ;D
Läs om mina äventyr ~tre gånger i veckan här: http://allehanda.se/blogg/index.php?blogg=35&2088
Professionell bloggare, mums biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 08, 2007 3:33 pm
Även jag ska sova.
God natt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 08, 2007 4:04 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 08, 2007 4:40 pm
Jalkazar Anashi` Jalkazar whee Jag har två koder nu när jag fått mitt visa :/ Har du TVÅ konton? Vad är det för skumma affärer du gör? Typ fyra stycker. Och jag ska öppna ytterligare minst ett i USA. knark*host* Sådant betalar man i kontant, ALLTID.
Man måste ju lukta/prova råvarorna.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 08, 2007 4:50 pm
ITS A TRAP D:!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 08, 2007 4:59 pm
Jalkazar monoo Bah. Nu måste jag lägga mig i här.
Jag ser faktiskt hellre att nån faktiskt anstränger sig och skriver något, istället för att bara posta en smiley. Jag menar i den här tråden kvittar det ju lite om folk postar nonsens.
Men om det görs i helt andra trådar, har du full rätt att reagera Sakana. Det handlar också om hur man skriver det. Vissa saker kan vissa människor inte stå ut med. Och jag är en av dom som har svårt för Mikusagi's små utspel som jag finner uppblåsta, självälskande och väldigt, väldigt torra. Som om bara hon finns i hennes värld. Tyvärr. (lägger mig i) Nu måste jag faktiskt be om ett exempel så att jag förstår vad du menar.
Quote tack!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 08, 2007 5:04 pm
Sakana-sama monoo Haha, nu känner jag ju ingen här, men jag måste säga att mitt första intryck av dig Sakana, är att du inte är så fin i kanten om man säger så...
Stackars Miku, give her a break. Det är väl bara att låta bli att läsa hennes posts eller bara scrolla förbi, typ, visa att du verkligen bryr dig så lite som du säger? Nå, inte är jag det. Jag är en fruktansvärt vulgär och dryg person, jag vet inte hur många gånger jag skrivit det. Men kan någon säga att jag inte är öppen för diskussion eller mottaglig för kritik? Det är viktigare egenskaper än om jag kan skriva "fan" och komma undan med det.
Jag bryr mig inte om vad hon skriver, men jag bryr mig om att hon skriver det. Förstår du skillnaden? Jo visst, jag förstår, men vad jag inte förstår är väl varför det blir en grej du uppenbarligen verkligen stör dig på. Dock har jag inte varit medlem i detta gille så länge, så jag vet ju inte hur saker och ting har låtit förr.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 08, 2007 5:06 pm
monoo Jo visst, jag förstår, men vad jag inte förstår är väl varför det blir en grej du uppenbarligen verkligen stör dig på. Dock har jag inte varit medlem i detta gille så länge, så jag vet ju inte hur saker och ting har låtit förr. Därför att jag har tid över och är i behov av någon att avreagera mig på. Det är något jag inte kan göra utan några grunder, så jag tar något som stört mig förut. smile
Fast ja, för tillfället funderar på hur jag ska kunna pussa wau-chan <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 08, 2007 5:08 pm
Sakana-sama monoo Jag översatte "fanihelvete" till engelska häromdan...det blev "fauninhell" xd Hah, låter som norska. Haha jo, fult blev det iallafall.
Men seriöst, hur översätter man "fan" på bästa vis? Det är ju typ faun...men samtidigt så har vi ju ordet faun i svenska också...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 08, 2007 5:10 pm
Valgarv monoo Jag översatte "fanihelvete" till engelska häromdan...det blev "fauninhell" xd ... Det låter fan mer finskt än engelskt. O___o Sam: Anytime, anywhere. Jag har sparat en 75a rom och 1500 in case of. Hahaha xd
Gillets nya modeord = fan/faun
Är det nån som är från Skåne här? Uttalar man inte fan lite som faun där?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 08, 2007 5:12 pm
monoo Sakana-sama monoo Jag översatte "fanihelvete" till engelska häromdan...det blev "fauninhell" xd Hah, låter som norska. Haha jo, fult blev det iallafall.
Men seriöst, hur översätter man "fan" på bästa vis? Det är ju typ faun...men samtidigt så har vi ju ordet faun i svenska också... Hm, fan i helvete och satan i helvete är ju samma sak, så devil in hell? XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 08, 2007 5:12 pm
Niddler monoo Jag översatte "fanihelvete" till engelska häromdan...det blev "fauninhell" xd surprised Hur blir "fan" till "faun"? Ja a**å en fan är ju en sorts faun. Det är ju inte djävulen, utan mer så hans hejdukar...typ...
...men du vet, en sån med getben och människoöverdel...?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|