|
|
|
|
Posted: Sat Nov 03, 2007 4:37 pm
Dora The Exploded - ofta jag komemr prata ut med en kärring jag inte känner, pratar hellre om mina problem med en nära vän. Måste du prata med typ psykolog, kurator eller så? Har det kanske något med Soc att göra? ELLER?
*kramar* En lärare försökte tvinga mig till kurator en gång. Jag ville inte. Så istället fick jag gå till skolsköterskan... nej, ofta man vill prata med en främling ifall man inte behöver det.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 03, 2007 4:48 pm
+ 20 minuters förvarning att sticka till Uppsala och festa! Fungerade precis. + Trevliga personer! Oväntade personer! Fulla personer. + Ovanstående personer i en bastu! Med öl! Yeees. + Ovanstående personer blir ägda av att två stycken kastar snö! + Spelar ingen roll! Jag kanske ramlade, folk kanske tjafsade, men fan vad jag njöt. + Livet är så jävla värt utan klagomål och arga människor. + Vi såg moln försvinna, aldrig gjort det förr. + (: <3
- Ja, det var väl iofs jävligt fittigt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 04, 2007 10:49 am
+ Just nu är jag den lyckligaste personen på jorden! + Christoffer <3 + Muséer kan vara bra till mycket... + kommer på tisdag igen <3 + Han vet exakt hur han ska kåta upp mig
+/- halva Karlstads ålderdomshem såg oss nog, plus ett antal ungar som var tvungna att springa in och kolla på utställningen just där vi låg. Men det var fett kul ändå +/- även på busstationen var folk tvungna att kolla, så vi gick och satte oss längst bort istället <3
- Han var tvungen att åka igen - bussfittschaffören blev asaggro för att han inte ville kliva in i bussen utan ett ordenkligt hejdå >: - Soc imorgon - Prov imorgon - Nu kommer oron tillbaka xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 04, 2007 11:40 am
Dora The Exploded +/- halva Karlstads ålderdomshem såg oss nog, plus ett antal ungar som var tvungna att springa in och kolla på utställningen just där vi låg. Men det var fett kul ändå +/- även på busstationen var folk tvungna att kolla, så vi gick och satte oss längst bort istället <3 WAHAH! Det låter sjukt läskigt..och roligt o_O men jag får snusktankar! Nu måste du berätta för fru Nassima härXD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 04, 2007 3:22 pm
Sostrate Dora The Exploded +/- halva Karlstads ålderdomshem såg oss nog, plus ett antal ungar som var tvungna att springa in och kolla på utställningen just där vi låg. Men det var fett kul ändå +/- även på busstationen var folk tvungna att kolla, så vi gick och satte oss längst bort istället <3 WAHAH! Det låter sjukt läskigt..och roligt o_O men jag får snusktankar! Nu måste du berätta för fru Nassima härXD Ja men eller hur. Knullade du inne på ett museum? xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 04, 2007 3:34 pm
monoo Ja men eller hur. Knullade du inne på ett museum? xd JA vad fan! My thoughts exactly!XD Kan inte rå för att bli nyfiken D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 04, 2007 3:57 pm
Sostrate monoo Ja men eller hur. Knullade du inne på ett museum? xd JA vad fan! My thoughts exactly!XD Kan inte rå för att bli nyfiken D: Nu vill jag ju veta exakt vad det var för ett museum också hahaha whee
"Som utomhussex - fast djuren var uppstoppade"
bwahahaa
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 04, 2007 4:03 pm
+ Halloweenfesten blev bra, folk hade roligt - och hängde uppochner i takbjälkarna (=bra vampyrbilder whee )
+ massa beröm för mina leet decoration skills
+ massa beröm för min kostym
+ tacos tacos tacos!
+/- sci-fi mässan
- ont i hela kroppen
- fejkblodet går fan inte att få bort och nu ser jag ut som värsta offret med nerblodade armar, hals och kind :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 04, 2007 4:57 pm
monoo Sostrate Dora The Exploded +/- halva Karlstads ålderdomshem såg oss nog, plus ett antal ungar som var tvungna att springa in och kolla på utställningen just där vi låg. Men det var fett kul ändå +/- även på busstationen var folk tvungna att kolla, så vi gick och satte oss längst bort istället <3 WAHAH! Det låter sjukt läskigt..och roligt o_O men jag får snusktankar! Nu måste du berätta för fru Nassima härXD Ja men eller hur. Knullade du inne på ett museum? xd Mest roligt eftersom jag vet vem Christoffer är, och är nära vän med åtminstone en av hans nära vänner. ********' lol'd, dagens skvaller. biggrin
+ Livet är bara sjukt underbart värt idag. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 04, 2007 8:32 pm
Nu kanske ni fantiserar lite väl mycket ;D vi knullade inte inne på museet ;3 faktiskt xD men allt kretsar inte kring det...
Sakana: Hur vet du att det är den Christoffer jag menar? razz Jag känner många som heter så
- Nu blev jag sen xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 04, 2007 8:35 pm
Dora The Exploded Nu kanske ni fantiserar lite väl mycket ;D vi knullade inte inne på museet ;3 faktiskt xD men allt kretsar inte kring det...Sakana: Hur vet du att det är den Christoffer jag menar? razz Jag känner många som heter så - Nu blev jag sen xD Därför att han är 21 år, från Borås och nickar Kyobi? Plus att jag vet vart Kyobi var häromdagen. (:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 04, 2007 9:00 pm
Sakana-sama Dora The Exploded Nu kanske ni fantiserar lite väl mycket ;D vi knullade inte inne på museet ;3 faktiskt xD men allt kretsar inte kring det...Sakana: Hur vet du att det är den Christoffer jag menar? razz Jag känner många som heter så - Nu blev jag sen xD Därför att han är 21 år, från Borås och nickar Kyobi? Plus att jag vet vart Kyobi var häromdagen. (: Nu blev det plötsligt mycket mer ointressant xD nu när ni vet vem det är.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 05, 2007 2:01 am
Dora The Exploded Sakana-sama Dora The Exploded Nu kanske ni fantiserar lite väl mycket ;D vi knullade inte inne på museet ;3 faktiskt xD men allt kretsar inte kring det...Sakana: Hur vet du att det är den Christoffer jag menar? razz Jag känner många som heter så - Nu blev jag sen xD Därför att han är 21 år, från Borås och nickar Kyobi? Plus att jag vet vart Kyobi var häromdagen. (: Nu blev det plötsligt mycket mer ointressant xD nu när ni vet vem det är. Tvärtom för mig. ;D Lugnt, jag har så jag kan skvallra ett tag iaf.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 05, 2007 2:08 am
Sakana-sama Dora The Exploded Sakana-sama Dora The Exploded Nu kanske ni fantiserar lite väl mycket ;D vi knullade inte inne på museet ;3 faktiskt xD men allt kretsar inte kring det...Sakana: Hur vet du att det är den Christoffer jag menar? razz Jag känner många som heter så - Nu blev jag sen xD Därför att han är 21 år, från Borås och nickar Kyobi? Plus att jag vet vart Kyobi var häromdagen. (: Nu blev det plötsligt mycket mer ointressant xD nu när ni vet vem det är. Tvärtom för mig. ;D Lugnt, jag har så jag kan skvallra ett tag iaf. Hahahaha xD neij + fuskade på provet och fick 51,1% cool Orka läsa på lix
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 05, 2007 2:10 am
+ Spela Guitar Hero med bror. Hemmamys med Shin Rökt fisk från södern. <3
+/- Inget jobb idag.
- Hejjagserutsomskit-dag. Hejmitthårärsepe-dag. Hejmådåligt-dag.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|