|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 8:48 am
En dat is nog zachtjes uitgedrukt. xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 1:03 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 10:49 pm
Ik heb mijn loon binnen gekregen, en als deze uitgeverij niets wordt, dan ga ik maar kijken wat ik in eigen beheer kan doen. Het zal dan enkele maanden sparen worden, maar het boek komt er damn it!! XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 18, 2006 10:03 am
Zo als je dat maar weet!!
blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 24, 2006 3:13 am
   Ik heb weer een mailtje verzonden. Ditmaal kreeg ik meteen een automatic reply terug! Dat had ik de vorige keren niet gehad... misschien is er eerder wat misgegaan..... Enniewee, het was een mailtje type: "Ik wil graag in zee maar jullie laten me niets weten. Hoe zit dat nou?" - krijg ik hierop niets te horen, dan leg ik er mijn gevoel in. Zodra ik wat hoor, horen jullie het ook! I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 27, 2006 11:36 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 27, 2006 11:45 am
They're as open as they possibly can be wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 27, 2006 10:45 pm
Toen ik begin september een mailtje stuurde, heeft het 8 dagen geduurd voor ik reactie kreeg. Ik geef ze dus nu 14 dagen smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 5:35 am
Ik heb eindelijk het stuk over online je boek plubiceren. Hmm ik weet niet zo goed wat ik van moet denken. free musketeers staat erbij. Dus ze zouden betrouwbaar moeten zijn... Ow ehm, ik upload morgen de twee pagina's ik moet me nu als een gek gaan haaste nvoor een wedstrijd.
((we moeten helemaal naar N-Brabant sweatdrop de nr 2 tegen de nr 1 4laugh , wij gaan zo dik verliezen xD)) Maar goed, morgen staat het hier dus :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 9:34 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 29, 2006 7:38 am
Dankje, maar nog heel dik verloren xD Ach ja... Over een half jaar krijgen we een revenge *grins*
Hopelijk is het een beetje duidelijk, het spijt me, scanner is weer eens naar de zeven hemele, (miss om jouw compu welkom te heten xD) dus heb het moeten fotograferen.
pagina 1 pagina 2
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 29, 2006 8:55 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 29, 2006 10:20 am
Graag gedaan ^_^
Eig was het een egoïstische actie, ik wil gewoon dat boek op mijn plank hebben staan xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 29, 2006 12:11 pm
Men, wat een gedoe zeg! Stomme actie van die mensen die niet reageren! Hopen dat ze dat snel doen. Anders weten ze niet wat ze mislopen, ze zullen zichzelf wel voor hun kop slaan als straks al jou boeken over de hele wereld verspreid zijn (Ik ben idealistisch, ik weet het xD).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 29, 2006 1:03 pm
   Tja, het is ook mijn droom smile Welcome back Sky!! Als je een voice actor voor een FY character moest kiezen.... wie zou jij dan kiezen? I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |