|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 7:49 am
number_17 Uumie-chan Mijn vriendje komt zo, en ik heb totaal geen zin om hem te zien. Ik kan ook nooit eens een normale relatie hebben scream Ik word nogal gek van mezelf... probeer gewoon te doen 3nodding probeer gewoon te praten met hem..niet over de relatie ofzo maar gewoon over een film ofzo. dan ga je toch met hem om en leer je hem beter kennen/omgaan 3nodding Hihihi *heeft een heeeeeeeeeel grote grijns op haar gezicht* Ik denk dat het probleem nu wel opgelost is xd @ Kumadude: Dat is echt zielig van je vrienden. Ik kan dat niet uitstaan, vrienden moeten toch voor je klaarstaan? sad Maar goed, ik weet de preciese situatie niet, dus ik kan alleen maar duimen dat het goedkomt!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 10:02 am
Uumie-chan number_17 Uumie-chan Mijn vriendje komt zo, en ik heb totaal geen zin om hem te zien. Ik kan ook nooit eens een normale relatie hebben scream Ik word nogal gek van mezelf... probeer gewoon te doen 3nodding probeer gewoon te praten met hem..niet over de relatie ofzo maar gewoon over een film ofzo. dan ga je toch met hem om en leer je hem beter kennen/omgaan 3nodding Hihihi *heeft een heeeeeeeeeel grote grijns op haar gezicht* Ik denk dat het probleem nu wel opgelost is xd @ Kumadude: Dat is echt zielig van je vrienden. Ik kan dat niet uitstaan, vrienden moeten toch voor je klaarstaan? sad Maar goed, ik weet de preciese situatie niet, dus ik kan alleen maar duimen dat het goedkomt! ok wil ik het weten blaugh end at probleem van kuma is over wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 10:05 am
Morgen me boeken inleveren en ik mis er 1 dus dat wordt een vette boete!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 10:12 am
number_17 Uumie-chan number_17 Uumie-chan Mijn vriendje komt zo, en ik heb totaal geen zin om hem te zien. Ik kan ook nooit eens een normale relatie hebben scream Ik word nogal gek van mezelf... probeer gewoon te doen 3nodding probeer gewoon te praten met hem..niet over de relatie ofzo maar gewoon over een film ofzo. dan ga je toch met hem om en leer je hem beter kennen/omgaan 3nodding Hihihi *heeft een heeeeeeeeeel grote grijns op haar gezicht* Ik denk dat het probleem nu wel opgelost is xd @ Kumadude: Dat is echt zielig van je vrienden. Ik kan dat niet uitstaan, vrienden moeten toch voor je klaarstaan? sad Maar goed, ik weet de preciese situatie niet, dus ik kan alleen maar duimen dat het goedkomt! ok wil ik het weten blaugh end at probleem van kuma is over wink Er is niet veel bijzonders gebeurd hoor 4laugh En ik ben blij dat Kuma's probleem over is!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 10:12 am
Nog beter dan dat je ze allemaal moet kopen (al kan het handig zijn om ze te bewaren)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 10:14 am
Elfinzu Morgen me boeken inleveren en ik mis er 1 dus dat wordt een vette boete! Da's balen zeg... had ik vorig jaar redface Dit jaar kan ik mijn boeken niet eens inleveren, ik ben dan op vakantie.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 10:23 am
Maar je moet het toch inleveren?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 10:27 am
Elfinzu Maar je moet het toch inleveren? Ja, ik ga een vriend vragen of die het voor me wil doen. Ik kan moeilijk vanuit Frankrijk even een dagje terugkomen xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 10:34 am
lol! Maar daar heb je gelijk in! Dat wordt voor mij echt een dikke boete
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 10:35 am
de hitte is on my mind domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 10:35 am
Elfinzu lol! Maar daar heb je gelijk in! Dat wordt voor mij echt een dikke boete Volgens mij is het niet heel duur, ik herinner me niet meer precies hoeveel ik vorig jaar moest betalen en het hangt natuurlijk van het boek af confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 10:41 am
Uumie-chan Elfinzu lol! Maar daar heb je gelijk in! Dat wordt voor mij echt een dikke boete Volgens mij is het niet heel duur, ik herinner me niet meer precies hoeveel ik vorig jaar moest betalen en het hangt natuurlijk van het boek af confused Nog het boek terug gevonden XD?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 10:45 am
nope niet gevonden het gaat rond de 30 euro kosten!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 1:28 pm
On my mind: Zo'n belangrijk hoofdstuk getypt... en dan het absoluut niet goed uit de vingers krijgen crying It misses the spark
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 1:38 pm
kittyocean On my mind: Zo'n belangrijk hoofdstuk getypt... en dan het absoluut niet goed uit de vingers krijgen crying It misses the spark Nachtje slapen, zie je het weer anders en ben je weer fris.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |