Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 62 63 64 65 66 67 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Uumie-chan

PostPosted: Thu Jun 23, 2005 7:49 am

number_17
Uumie-chan
Mijn vriendje komt zo, en ik heb totaal geen zin om hem te zien. Ik kan ook nooit eens een normale relatie hebben scream Ik word nogal gek van mezelf...
probeer gewoon te doen 3nodding
probeer gewoon te praten met hem..niet over de relatie ofzo maar gewoon over een film ofzo. dan ga je toch met hem om en leer je hem beter kennen/omgaan 3nodding

Hihihi *heeft een heeeeeeeeeel grote grijns op haar gezicht* Ik denk dat het probleem nu wel opgelost is xd

@ Kumadude: Dat is echt zielig van je vrienden. Ik kan dat niet uitstaan, vrienden moeten toch voor je klaarstaan? sad Maar goed, ik weet de preciese situatie niet, dus ik kan alleen maar duimen dat het goedkomt!
PostPosted: Thu Jun 23, 2005 10:02 am

Uumie-chan
number_17
Uumie-chan
Mijn vriendje komt zo, en ik heb totaal geen zin om hem te zien. Ik kan ook nooit eens een normale relatie hebben scream Ik word nogal gek van mezelf...
probeer gewoon te praten met hem..niet over de relatie ofzo maar gewoon over een film ofzo. dan ga je toch met hem om en leer je hem beter kennen/omgaan 3nodding

Hihihi *heeft een heeeeeeeeeel grote grijns op haar gezicht* Ik denk dat het probleem nu wel opgelost is xd

@ Kumadude: Dat is echt zielig van je vrienden. Ik kan dat niet uitstaan, vrienden moeten toch voor je klaarstaan? sad Maar goed, ik weet de preciese situatie niet, dus ik kan alleen maar duimen dat het goedkomt!
ok wil ik het weten blaugh
end at probleem van kuma is over wink

number_17

Elfinzu

PostPosted: Thu Jun 23, 2005 10:05 am

Morgen me boeken inleveren en ik mis er 1 dus dat wordt een vette boete!
PostPosted: Thu Jun 23, 2005 10:12 am

number_17
Uumie-chan
number_17
Uumie-chan

ok wil ik het weten blaugh
end at probleem van kuma is over wink

Er is niet veel bijzonders gebeurd hoor 4laugh En ik ben blij dat Kuma's probleem over is!!

Uumie-chan

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Thu Jun 23, 2005 10:12 am

Nog beter dan dat je ze allemaal moet kopen (al kan het handig zijn om ze te bewaren)
PostPosted: Thu Jun 23, 2005 10:14 am

Elfinzu
Morgen me boeken inleveren en ik mis er 1 dus dat wordt een vette boete!

Da's balen zeg... had ik vorig jaar redface Dit jaar kan ik mijn boeken niet eens inleveren, ik ben dan op vakantie.

Uumie-chan

Elfinzu

PostPosted: Thu Jun 23, 2005 10:23 am

Maar je moet het toch inleveren?
PostPosted: Thu Jun 23, 2005 10:27 am

Elfinzu
Maar je moet het toch inleveren?

Ja, ik ga een vriend vragen of die het voor me wil doen. Ik kan moeilijk vanuit Frankrijk even een dagje terugkomen xd

Uumie-chan

Elfinzu

PostPosted: Thu Jun 23, 2005 10:34 am

lol!
Maar daar heb je gelijk in!
Dat wordt voor mij echt een dikke boete
PostPosted: Thu Jun 23, 2005 10:35 am

de hitte is on my mind domokun

Shin Asuka

Uumie-chan

PostPosted: Thu Jun 23, 2005 10:35 am

Elfinzu
lol!

Volgens mij is het niet heel duur, ik herinner me niet meer precies hoeveel ik vorig jaar moest betalen en het hangt natuurlijk van het boek af confused
PostPosted: Thu Jun 23, 2005 10:41 am

Uumie-chan
Elfinzu
lol!

Volgens mij is het niet heel duur, ik herinner me niet meer precies hoeveel ik vorig jaar moest betalen en het hangt natuurlijk van het boek af confused
Nog het boek terug gevonden XD?

kittyocean
Captain

Elfinzu

PostPosted: Thu Jun 23, 2005 10:45 am

nope niet gevonden het gaat rond de 30 euro kosten!
PostPosted: Thu Jun 23, 2005 1:28 pm

On my mind: Zo'n belangrijk hoofdstuk getypt... en dan het absoluut niet goed uit de vingers krijgen crying It misses the spark

kittyocean
Captain

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Thu Jun 23, 2005 1:38 pm

kittyocean
On my mind: Zo'n belangrijk hoofdstuk getypt... en dan het absoluut niet goed uit de vingers krijgen crying It misses the spark

Nachtje slapen, zie je het weer anders en ben je weer fris.
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 62 63 64 65 66 67 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games