|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 6:40 am
Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Björta såklart! Han är grym!! xd Åhh usch vad jag saknar honom. crying Vemdå? :S En gammal klasskompis. crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 6:41 am
Chibi Strawberry En gammal klasskompis. crying Jaha... err... okej? :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 6:42 am
prrnill Nej, lämnade tillbaks "De dödligas förförare". Mycket bra bok. 3nodding Okejj....E d typ en skräck lr rysare? Älskar rysare och skräck...Även om man drömmer mardrömmar ibland.. XP Har precis läst Pojken som kallades Det, Pojken som inte fanns och Pojken som överlevde...Grymt bra....Och sorglig...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 6:42 am
Gandiloulou Chibi Strawberry Mysigt~! En låt? surprised Häftigt! Mmm....Jag, syrran å en kompis har startat en grupp lr vad man ska kalla d...Jag har bara skrivit en vers och refrängen...Inte så mycket... Men trevligt iaf. Låtskrivande är grymt. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 6:43 am
Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry En gammal klasskompis. crying Jaha... err... okej? :S Men kära lilla Jetzudan... surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 6:43 am
Chibi Strawberry Men trevligt iaf. Låtskrivande är grymt. whee Mmm....men d är väldigt svårt att skriva bra texter...melodin blir nog ganska lätt iaf...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 6:45 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry En gammal klasskompis. crying Jaha... err... okej? :S Men kära lilla Jetzudan... surprised Eh va? Det är jag? Eller? :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 6:45 am
Gandiloulou Chibi Strawberry Men trevligt iaf. Låtskrivande är grymt. whee Mmm....men d är väldigt svårt att skriva bra texter...melodin blir nog ganska lätt iaf... Tjo, brukar ha stora problem med texterna själv. :\ Ahh, tur det.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 6:46 am
Gandiloulou prrnill Nej, lämnade tillbaks "De dödligas förförare". Mycket bra bok. 3nodding Okejj....E d typ en skräck lr rysare? Älskar rysare och skräck...Även om man drömmer mardrömmar ibland.. XP Har precis läst Pojken som kallades Det, Pojken som inte fanns och Pojken som överlevde...Grymt bra....Och sorglig...
Oh, ja. Dom är bra, läste dem för ett tag sedan. Har du läst/sett 'En vampyrs bekännelse' och/eller 'De fördömdas drottning'? 'De dödligas förförare' är den sista boken i den serien om Vampyren Lestat. blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 6:46 am
Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry En gammal klasskompis. crying Jaha... err... okej? :S Men kära lilla Jetzudan... surprised Eh va? Det är jag? Eller? :S Ja det är du. *Klappa på huvudet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 6:48 am
prrnill Oh, ja. Dom är bra, läste dem för ett tag sedan. Har du läst/sett 'En vampyrs bekännelse' och/eller 'De fördömdas drottning'? 'De dödligas förförare' är den sista boken i den serien om Vampyren Lestat. blaugh nä...tyvärr har jag inte d...men vampyrböcker e coola...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 6:49 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry En gammal klasskompis. crying Jaha... err... okej? :S Men kära lilla Jetzudan... surprised Eh va? Det är jag? Eller? :S Ja det är du. *Klappa på huvudet* Okej, då är det jag då. :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 6:50 am
Gandiloulou prrnill Oh, ja. Dom är bra, läste dem för ett tag sedan. Har du läst/sett 'En vampyrs bekännelse' och/eller 'De fördömdas drottning'? 'De dödligas förförare' är den sista boken i den serien om Vampyren Lestat. blaugh nä...tyvärr har jag inte d...men vampyrböcker e coola... *nickar instämmande* 3nodding Vad har du för dig nu då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 6:50 am
Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry En gammal klasskompis. crying Jaha... err... okej? :S Men kära lilla Jetzudan... surprised Eh va? Det är jag? Eller? :S Ja det är du. *Klappa på huvudet* Okej, då är det jag då. :S Ja precis. *Pet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 6:51 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry En gammal klasskompis. crying Jaha... err... okej? :S Men kära lilla Jetzudan... surprised Eh va? Det är jag? Eller? :S Ja det är du. *Klappa på huvudet* Okej, då är det jag då. :S Ja precis. *Pet* AUGH! *flyger in i en vägg* @. @
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|