|
|
|
|
Posted: Sat Jun 30, 2007 3:24 pm
Lingonsylt Mikusagi Jag tycker om min pojkvän. Jag med. xd *kramar om*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 30, 2007 3:56 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 30, 2007 4:58 pm
Niddler Wow. Det har inte jag. *sätter sig på Anashi* -sätter sig på Arla-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 01, 2007 2:20 am
*försöker föreställa sig denna paradoxala scen* ... *misslyckas* gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 01, 2007 2:57 am
Arla är egentligen inte här.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 01, 2007 3:19 am
Anashi` Oj, jag har inte postat här på ett tag!
HEJ ALLA! JAG HAR DRUCKIT PÅ EN VARDAG SÅ JAG HAR LITE ONT I HUVET JUST NU. -går för att sova-
Btw, Gin är jätteäckligt. Jo, jag håller med. Gin smakar typ som enbär på LSD. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 01, 2007 3:24 am
Mikusagi Jag har en ny favoritmanga heart Eller, inte favoritfavorit, men på topp 5. Bara för att tjejer spanar på varandra i den.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 01, 2007 3:34 am
Varför kallas Niddler för Arla?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 01, 2007 3:47 am
Niddler *försöker föreställa sig denna paradoxala scen* ... *misslyckas* gonk Mission complete.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 01, 2007 3:49 am
monoo Varför kallas Niddler för Arla? Mitt IRL-namn påminner lite om "Arla". Det var Mikusagi (tror jag) som började kalla mig det. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 01, 2007 3:51 am
monoo Anashi` Oj, jag har inte postat här på ett tag!
HEJ ALLA! JAG HAR DRUCKIT PÅ EN VARDAG SÅ JAG HAR LITE ONT I HUVET JUST NU. -går för att sova-
Btw, Gin är jätteäckligt. Jo, jag håller med. Gin smakar typ som enbär på LSD. xp Allting smakar fan som metall på LSD, krasar i tänderna och känns som glas. O_o Till och med vatten!
Enbär is the s**t dock, och gin är tokigt gott. Smakar ju skog biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 01, 2007 3:51 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 01, 2007 4:51 am
Niddler monoo Varför kallas Niddler för Arla? Mitt IRL-namn påminner lite om "Arla". Det var Mikusagi (tror jag) som började kalla mig det. 3nodding Ja, det hela är mitt rätt. Jag missläste "Arild" flera gånger, så då orkade jag inte missläsa och tyckte att Arla skulle göra så att jag träffläste, genom att skriva ordet jag brukar missta "Arild" för.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 01, 2007 4:53 am
Niddler Mikusagi Jag har en ny favoritmanga heart Eller, inte favoritfavorit, men på topp 5. Bara för att tjejer spanar på varandra i den. Ja, och så går de i kimono och är söta och så är det sådan där jobbig kärlek som liksom inte slår in fast ändå är finare än all kletkärlek. Liksom, de bara nästan pussas. Plus SAILOR MOON-FLASHBACK NÄR DE FÖLL FRÅN TAKET OCH NÄR ALLA BLEV KÄRA I DEN ENA OCH TRODDE ATT HON VAR KILLE!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 01, 2007 5:02 am
Niddler monoo Varför kallas Niddler för Arla? Mitt IRL-namn påminner lite om "Arla". Det var Mikusagi (tror jag) som började kalla mig det. 3nodding Ahaa biggrin
Vaddå, heter du typ Jarl?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|