|
|
|
|
Posted: Wed Aug 01, 2007 3:20 am
Ik heb geen idee kitty, stond er niet bij :S
Ja iets met die bloemen wat iets anders wordt dan een boeket, een kroon ofzo :p
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 01, 2007 3:29 am
Waar halen jullie toch altijd die informatie vandaan?? Ik ben waarschijnlijk altijd op het verkeerde forum ('k zit altijd in de WG's).. en ik vergeet altijd naar ADPE te gaan stare , maar als ik dan naar ADPE ga dan kom ik altijd achter van alles wat ik nog niet wist van gaia razz Mjaa.. Trouwens weet je wat echt cool was;; ik was op vakantie in frankrijk en daar hebben ze gewoon manga in de supermarkten liggen! in het japans/chinees? en in het frans. Nou vind ik manga wel heel cool, maar ik ben er niet echt helemaal fan van ofzo, maar 'k dacht ik zeg het maar ff omdat hier wel meer manga fans zijn ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 01, 2007 5:42 am
Er is nu een paar keer in de week een forum door lanzer waar je vragen k**t stellen die dan een van de mods antwoord ! smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 01, 2007 8:28 am
•♥• Die staan in de GCD.
Als je de GCD bijhoud, de journals van verschilende admins of last post van devs of zo, en lanzers work diary en soms het site feedback forum, kom je de meeste dingen te weten. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 01, 2007 10:34 am
Wat een stilte, iedereen zit vast nog te eten.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 02, 2007 2:14 am
eefopdreef Waar halen jullie toch altijd die informatie vandaan?? Ik ben waarschijnlijk altijd op het verkeerde forum ('k zit altijd in de WG's).. en ik vergeet altijd naar ADPE te gaan stare , maar als ik dan naar ADPE ga dan kom ik altijd achter van alles wat ik nog niet wist van gaia razz Mjaa.. Trouwens weet je wat echt cool was;; ik was op vakantie in frankrijk en daar hebben ze gewoon manga in de supermarkten liggen! in het japans/chinees? en in het frans. Nou vind ik manga wel heel cool, maar ik ben er niet echt helemaal fan van ofzo, maar 'k dacht ik zeg het maar ff omdat hier wel meer manga fans zijn ^^ Dat klopt ja! Zo cool! Ik heb op deze manier Sailor Moon aangeschaft (ik heb het dus in het engels en frans, omdat engels eruit is XD) en ook een aantal japanse manga in een 2ehands beachshoppie gevonden! Zo cool!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 03, 2007 6:11 am
Darlaa, Kitty en alle andere boven de 18, heeft een van jullie dat formulier ingevuld om mod te worden?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 03, 2007 8:51 am
•♥• Formulier? nee ik wil echt geen mod worden, alsof ik daar tijd voor heb. sweatdrop ehm, een forum als Gaia is wel wat anders dan een guild. Mogen Nederlanders zich eigenlijk wel aanmelden? Ik zou het niet vreemt vinden dat als je boven de achtien moet zijn je ook Amerikaans moet zijn. stare
Trouwens xD denk is aan hoeveel mensen zo een ding ingevuld hebben! Ze hebben al 20 extra mods nodig om die door te mesten. rofl •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 03, 2007 8:53 am
Volgens mij hoefde je niet perse uit Amerika te komen. En tja, ze hebben er maar iets van 100 extra nodig... Het lijkt me idd veel werk en verantwoordelijkheid sweatdrop
Daarbij zou het ook nog eens betekenen minder tijd voor de guild...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 03, 2007 9:57 am
Ja dat is waar maar het zou leuk zijn om een insider te hebben in de guild :p
Ik denk niet dat je amerikaans moet zijn want een vriend van me op gaia is nederlands en heeft ook een plek hier.. (ik weet niet precies wat maar zn naam is wel groen, wat is hij dan?)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 03, 2007 10:47 am
Just curious.. #1weet iemand wie er woont in het huisje in Barton trench? Zo'n huisje helemaal op de berg (links van towns op de world map)
#2 wat doet die warp portal bij the great wall of gambino?
(is het erg dat ik 2keer na elkaar post?)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 03, 2007 10:57 am
Eens denken... Wie woont daar.. Ik heb geen idee. Of het moet dat meisje zijn wat geintroduceerd is met het tweede deel aan info over het battlesysteem...
En die portal.. Die is verschenen nadat de Aliens daar vertrokken zijn. Ze hebben blauwdrukken daarvoor laten zien in een event enzo. Maar volgens mij is er nog geen doel voor dat ding bekent.
En nee natuurlijk is het niet erg xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 03, 2007 11:35 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 03, 2007 12:05 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 03, 2007 12:22 pm
Ik zit op dit moment in Espanaaa !! ^^ nu de eerste 2 dagen kan ik nog op de pc, dus maak ik er lekker veel gebruik van domokun , maar daarna ga ik verder naar het zuiden en dan kom ik nog wel eens 1-2 keer kijkje nemen en dan 25augustus ben ik teruggg!! So, keep it neat will you? mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|