|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 28, 2007 2:38 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 28, 2007 2:39 pm
Ugh...jag orkar inte vara på jobbet längre, nu vill jag faktiskt verkligen hem och sova gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 28, 2007 10:13 pm
monoo Ugh...jag orkar inte vara på jobbet längre, nu vill jag faktiskt verkligen hem och sova gonk 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 29, 2007 1:36 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 29, 2007 4:05 am
monoo yay, forbidden planet i Mikusagis sig...fan...nu saknar jag att bo i england...lite bara whee surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 29, 2007 4:14 am
Mikusagi monoo yay, forbidden planet i Mikusagis sig...fan...nu saknar jag att bo i england...lite bara whee surprised Har du nånsin beställt från deras katalog?
Det var helt sepe. Jag fick betala apmycket i frakt (de har inga fasta kostnader utan går på vikt) och fick vänta mer än två månader på mina grejer... xp
Så...inte att rekommendera...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 29, 2007 4:18 am
Jag och Krim började gå på promenad halv 2 på natten och bestämde oss för att se om Statoil var öppet. Efter 40 minuters gåtid kom vi dit och såg att det stängde 24, men å andra sidan öppnade det vid 6. Eftersom klockan var strax innan halv 3 så var det vara 3½ timme tills dom öppnade, så vi bestämde oss för att vänta. Men det blåste och var kallt, så vi byggde ett fort av spendrupsreklamer och kartongbitar längst ner i ett såntdär torn med en ruschbana som brukar finnas vid McDonalds etc. När det öppnade köpte vi kaffe och gräddfil, sen gick vi hem och vade oss vid halv 8. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 29, 2007 4:22 am
D ark Eric a Jag och Krim började gå på promenad halv 2 på natten och bestämde oss för att se om Statoil var öppet. Efter 40 minuters gåtid kom vi dit och såg att det stängde 24, men å andra sidan öppnade det vid 6. Eftersom klockan var strax innan halv 3 så var det vara 3½ timme tills dom öppnade, så vi bestämde oss för att vänta. Men det blåste och var kallt, så vi byggde ett fort av spendrupsreklamer och kartongbitar längst ner i ett såntdär torn med en ruschbana som brukar finnas vid McDonalds etc. När det öppnade köpte vi kaffe och gräddfil, sen gick vi hem och vade oss vid halv 8. biggrin Ni är roliga.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 29, 2007 4:26 am
D ark Eric a Jag och Krim började gå på promenad halv 2 på natten och bestämde oss för att se om Statoil var öppet. Efter 40 minuters gåtid kom vi dit och såg att det stängde 24, men å andra sidan öppnade det vid 6. Eftersom klockan var strax innan halv 3 så var det vara 3½ timme tills dom öppnade, så vi bestämde oss för att vänta. Men det blåste och var kallt, så vi byggde ett fort av spendrupsreklamer och kartongbitar längst ner i ett såntdär torn med en ruschbana som brukar finnas vid McDonalds etc. När det öppnade köpte vi kaffe och gräddfil, sen gick vi hem och vade oss vid halv 8. biggrin Moahahahah! Hobos!
Nä.
Men seriöst...hade varit utanför systemet så.... whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 29, 2007 4:27 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 29, 2007 4:31 am
Gawd, måste skaffa ett nytt ritblock. Dx
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 29, 2007 6:41 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 29, 2007 6:44 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 29, 2007 6:55 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 29, 2007 7:42 am
Oj, jag har inte postat här på ett tag!
HEJ ALLA! JAG HAR DRUCKIT PÅ EN VARDAG SÅ JAG HAR LITE ONT I HUVET JUST NU. -går för att sova-
Btw, Gin är jätteäckligt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|