|
|
|
|
Posted: Tue Oct 23, 2007 8:17 am
Dagens + sa grattis till shin , för han fyller idag , 20, x''D +jag har påbörjat min vante som jag håller på med + har inte gjort så mycket idag på lektionerna xD
Dagens
-Sofe tvinga mej att sitta längst fram vi högtalaren, (de kom några och spelade musik för oss, jag hör inte så bra) - Fel på skivan som jag skulle installera - fett dålig mobil.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 23, 2007 8:31 am
+ Welcome to the 20 years, Shin! Have a good one, buddy. :3
- Magsjuka. x_x;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 24, 2007 2:27 am
+ gjort klart allt som skulle lämnas in förra veckan + mår lite bättre än i morse + jag ska faktiskt bli bättre. jag har bestämt mig. jag ska bli bra. + Rowlings outing av Dumbledore är fortfarande ett plus.
+/- a silver mt. zion är skitbra att lyssna på när man läser Shakespearetragedier, men mindre bra att lyssna på (aka. ångestframkallande) när man mår lite crappy redan från början. +/- miyavi PVskivorna var fake, men dom är bra kopior och jävligt billiga så screw you, consciense! +/- jag gick -2kg på en dag. woohoo?
- saknar - osäker på vad jag ska bli när jag blir stor - grejen är att jag typ redan är stor så eh. - vaknade och grät 2 timmar. måste lätt skärpa mig. yep, vuxen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 25, 2007 5:26 am
+ Höstlovet har just börjat för mig. + Kanske konsert i kväll. + Engelska är kul! + Jag trivs hemma. Det har jag inte känt på mycket länge. + Skolan känns okej, och jag är inte lika stressad längre. + ai.love i morgon. + Träffa en massa folk som jag inte sett på år, och vissa inte träffat alls. + Ljudboken är bra. + Fika med Dedu. + Travian går bra. + Johan kanske fixar allt och börjar plugga igen. Dessutom med bra förutsättningar för att få en fast anställning direkt efteråt. + Köpte en jättefin sjal. Nu ska jag slå två flugor i en smäll och bli fin och frisk på samma gång. + Har en ursäkt att käka mandariner i mängder när de kostar 10 kr/kg och jag är genomförkyld
+/- Jag fick VG på recensionen på svenska. Jag hade verkligen gett allt, så de måste ha väldigt höga krav. Gjorde mest syfningsfel. SINA, SINA HETER DET! INTE NÅGOT HANS! *försöker få det att fastna i huvudet någonstans, helst där det inte ligger snor och väntar på att få rinna ut genom min näsa* +/- VG- på engelskauppsatsen. Jag har en inomboende dyslektiker i mig, eller så har jag helt enkelt läst för lite engelska böcker och mest lärt mig genom att lyssna. Som tur är har jag inte grammatik- eller meningbyggnadsfel.
- Allt är så svårt och det känns som om jag gör fel vad jag än gör. - Johan har slutat att spela Travian. - Jag har svårt att acceptera att jag inte kan göra något åt vissa saker. - Jag borde inte slösa pengar alls, men det är svårt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 25, 2007 7:06 am
+ Facebok! <3 + Jeff Buckley, I love you. + Övrig bra musik, typ Paolo Nutini. <3 + ai.love imorgon + Sprit och kärlek, det är bra skit. <3
+/- Har rosa hår just nu, är iofs nice att det hållt länge. Men ueh. Färgar om det imorgon.
- Möten och planerande. Bah. ): - Inte så mycket pengar som jag borde ha.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 25, 2007 9:17 am
+ Klarade BÅDA hemtentorna! riktigt glad eftersom typ 50% av klassen fick rest + Klar med ALLA inlämingsuppgifterna och nöjd med resultatet <3 + umgås med Sara + Höstlov + kommer till västerås ikväll + ai.love imorrn + Orange Box
- kommer sakna Skövde och folket här lite ninja - missar Halloweentema på kåren fast man måste väl prioritera >.< - missade efterfest igår fast jag var trööööööööööööött - Tågpriser ,( - Har varken dator eller eget rum i Västerås så det blir lite jobbigt sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 25, 2007 11:33 am
+ Vart på Stan med Hedda, Philip, Alex och Tim idag + Hej jag är typ populär idag + helt okay dag + spanade in majkie's och dennis lya
- Lite ledsamt idag ändå men måste kämpa vidare det är för bådas bästa - tråkigt nu på kvällen finns inget och göra - orkar inte äns spela wow (jag är sjuk tror jag)
Marcus ät mitt bajs
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 25, 2007 1:35 pm
+ pluggat ett gäng idag + fika med david + plastic tree nästa fredag + alla ville ge mig frukt idag. ska jag se det som ett tecken?
- jag ville inte ha frukt >: inte ens en gratis mandarin från östgötatrafiken. - gjorde vad jag absolut bestämt mig för att inte göra - lite förvirrad - missar pg.lost+öhnånmerpostrock nästa fredag - har inga kläder till plastic tree spelningen - vill fira halloween. men jag vet inte när det är. och inte nåt som händer.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 26, 2007 5:55 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 26, 2007 6:10 am
Chibi_Chocobo + Klarade BÅDA hemtentorna! riktigt glad eftersom typ 50% av klassen fick rest + Klar med ALLA inlämingsuppgifterna och nöjd med resultatet <3 + umgås med Sara + Höstlov + kommer till västerås ikväll + ai.love imorrn + Orange Box - kommer sakna Skövde och folket här lite ninja - missar Halloweentema på kåren fast man måste väl prioritera >.< - missade efterfest igår fast jag var trööööööööööööött - Tågpriser ,( - Har varken dator eller eget rum i Västerås så det blir lite jobbigt sweatdrop Tur att man har Gaia så man får veta lite.... sen har du faktiskt ett rum här, även om det inte är så fint som lägenheten i Skövde - läs gästrum/förråd ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 29, 2007 3:25 am
+ ai.love var inte ett roligt konvent i sig, men jag garvade fan hela tiden skulle jag tro. biggrin + Sova i en säng <3 + Alla ******** personer, så jävla ******** bra, ahahahaha. biggrin + Alla andra personer <3 + Caféet was the place to be + Sög inte ens att stryka i sammanlagt cpmånga timmar! + Vispgrädde i hela Daniels ansikte
- Vispgrädde i hela mitt hår - Andra natten sög fan. - Sjuk fortfarande, efter en månad. ):
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 29, 2007 5:38 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 29, 2007 8:15 am
+ Kul helg + Bästa koventet jag vart på + SUPER METROID Pärls grejen blev så jävla bra + Min och marcus pärl meganman hitler ägde + Fett cool lolock UD Action figur + åt massa massa mat + Morsha på Machine
+/- funderar på försöka fixa en halloween fest men vette fan hur det ska gå till
- Vill dra ut får göra det sen - pengar hata dom bara försvinner
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 29, 2007 8:16 am
inget bara umgåtts med alen : D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 29, 2007 8:17 am
+ Big D and the kids table. heart + Marlene kommer hit om två dagar, längta! + Knuxx
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|