|
|
|
|
Posted: Sun Jul 29, 2007 12:10 pm
*zwaait naar iedereen*
Ben niet dood, alleen druk bezig. smile
domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 29, 2007 1:52 pm
•♥• *zwaait terug* mooi ^_^
Ja die teaser liet niet meer zien dan het plaatje op het profiel. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 29, 2007 10:43 pm
Weee! Toch nog iemand =D Ik voelde me al zo alleentjes worden XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 30, 2007 4:12 am
Hoe kan dat nou! Er zijn meer dan 800 leden hier :p
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 30, 2007 8:54 am
•♥• Zijn die hier? ^^; •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 30, 2007 10:49 am
Dat zou een feest worden XD Meer dan 800 leden XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 30, 2007 12:56 pm
•♥• Hemel, het is wel een tijdje geleden dat ik mij voor het laatst in Magic the Gathering heb verdiept. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 30, 2007 1:46 pm
kittyocean Dat zou een feest worden XD Meer dan 800 leden XD oke... er zijn 20leden actief maarja... WEES CREATIEF ! D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 30, 2007 1:48 pm
Darlaa •♥• Hemel, het is wel een tijdje geleden dat ik mij voor het laatst in Magic the Gathering heb verdiept. •♥• Ik snap er niets van van dat spel..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 2:18 am
Kan wel grappig zijn. Mijn oom was er helemaal fan van. Ik heb ooit geleerd hoe het moet, maar weet het niet meer xd .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 3:35 am
Ik vind dat het op yugi-ho (???????) lijkt!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 5:08 am
ok ik kon het niet quoten dus ik zal het zo duidelijk mogelijk maken:
Matousai Wrote: Dear Lanzer,
Are their going to make new trash accessories/ hats? It wold be nice to have reason to save trash that is left on the grounds of Gaia Towns ......
Lanzer Wrote: Yes definitely. We are working on making item updates for rare items, then game items. Rare item update will come up really soon!
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 5:20 am
[ Fruit Cake ] ok ik kon het niet quoten dus ik zal het zo duidelijk mogelijk maken:
Are their going to make new trash accessories/ hats? It wold be nice to have reason to save trash that is left on the grounds of Gaia Towns ......
Lanzer Wrote: Yes definitely. We are working on making item updates for rare items, then game items. Rare item update will come up really soon!
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW ^^ Lanzer: We'll be talking to everyone tomorrow morning at 10am PST, that way we can get a chance to meet people from Europe. See ya!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 10:59 am
[ Fruit Cake ] [ Fruit Cake ] ok ik kon het niet quoten dus ik zal het zo duidelijk mogelijk maken:
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW ^^ Lanzer: We'll be talking to everyone tomorrow morning at 10am PST, that way we can get a chance to meet people from Europe. See ya! en waar is dat dan XD? en eindelijk nieuwe trash items! Want van de huidige vind ik enkel de cat ears leuk XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 1:32 pm
•♥• Iemand moet echt een overzicht maken van alle beandwoordde vragen uit de interview topics, ik heb echt geen zin om al die pagina's door te scrollen. Ik heb wel de last posts van lanzer bekeken maar ben niet echt diep gegaan en er postten veel meer admins enzo daar.
Ik hoop dat ze iets mken waar je veel bloemen voor nodig hebt. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|