Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 635 636 637 638 639 640 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Jul 19, 2007 12:51 pm

Arisha
    » Ik vind de veranderingen wel goed, het geeft allemaal een wat minder kinderachtiger gevoel, maar aan de andere kant moet ik er ook wel aan wennen omdat het niet echt het Gaia gevoel geeft (geen idee hoe ik dat moet beschrijven, het is gewoon zo'n gevoel), het geeft echt het gevoel dat Gaia Online begint uit te groeien tot een bedrijfssite dat uit is op geld verdienen (alhoewel dit natuurlijk helemaal niet het geval is).

Korte Conclusie: heel erg mooi, maar wel ff wennen.

Tja, ze kunnen veel zeggen, maar het draait wel allemaal om geld het laatste anderhalf jaar... en dat is duidelijk te merken.
PostPosted: Fri Jul 20, 2007 3:54 pm

Ik vind het afschuwelijk sweatdrop
Maarja misschien is een nieuw logo beter dan het oude in oranje...

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

angel lizzie

PostPosted: Sat Jul 21, 2007 8:00 pm

verveeeeeeeeeeeeeeeeeel mee * gap gap *
PostPosted: Sun Jul 22, 2007 2:34 am

omg te lang gelede xD

Lauraa160

kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Jul 22, 2007 11:51 am

Oud Nieuw Bloed in de Guild XD?
PostPosted: Sun Jul 22, 2007 1:17 pm

Toffee! blaugh

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Jul 23, 2007 12:49 pm

ik ben in een sad-sad song mood XD Moonlight Shadow (slow version), Sakura, Sakura...

enniewee, als de stores down zijn, is de Guild Main ook altijd down XD So odd!!
PostPosted: Wed Jul 25, 2007 1:40 pm

Mischien omdat je daar donaties aan de guild kan doen?

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

Gw3nn0w

Hilarious Member

700 Points
  • Signature Look 250
  • Dressed Up 200
  • Member 100
PostPosted: Wed Jul 25, 2007 9:40 pm

kittyocean
Arisha
    » Ik vind de veranderingen wel goed, het geeft allemaal een wat minder kinderachtiger gevoel, maar aan de andere kant moet ik er ook wel aan wennen omdat het niet echt het Gaia gevoel geeft (geen idee hoe ik dat moet beschrijven, het is gewoon zo'n gevoel), het geeft echt het gevoel dat Gaia Online begint uit te groeien tot een bedrijfssite dat uit is op geld verdienen (alhoewel dit natuurlijk helemaal niet het geval is).

Korte Conclusie: heel erg mooi, maar wel ff wennen.

Tja, ze kunnen veel zeggen, maar het draait wel allemaal om geld het laatste anderhalf jaar... en dat is duidelijk te merken.

punt 1. Geld moet verzameld worden omdat er servers betaald moeten worden en aangezien er dat er steeds meer worden hebben ze meer geld nodig.
punt 2. De admins van Gaia doen dit als werk.. die mogen er toch ook wel geld aan over houden. Ze hebben er hard voor gewerkt om het zo populair te krijgen.

User Image
PostPosted: Thu Jul 26, 2007 12:51 am

Het is bekend dat geld nodig is. Maar je kan iets op 2 manieren aanpakken:

1. Je geeft toe, openlijk, dat je geld nodig hebt en dat je er iets aan over wilt houden
2. Je blijft volhouden dat je alles voor de fans doet, maar ondertussen laat je doorschemeren dat het je eigenlijk om punt 1 gaat, hoewel je dat ontkent.

Ik zou voor punt 1 gaan. Ikzelf zou er minder moeite mee hebben als de admins nou eens toegaven dat het ze nu ook om het geld gaat

kittyocean
Captain

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Thu Jul 26, 2007 8:20 am

Hebben ze dat niet dan? Ze hebben zo vaak gezegt dat de sponsoring is om het benodigde geld binnen te halen.
Ze hebben nooit geschreeuwt dat ze dit alleen doen om iedereen aan die "geweldige" anime en film info en items etc te helpen.
PostPosted: Thu Jul 26, 2007 2:37 pm

nee, maar ze brengen het wel altijd alsof ze het echt enkel en alleen voor ons doen. Ze komen bij mij nogal hypocriet over lately

kittyocean
Captain

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Sat Jul 28, 2007 3:56 am

Lijkt het bij jullie nou ook net alsof de dingen die uit de dayly chance komen de laatste week ineens een stuk minder zijn?
PostPosted: Sat Jul 28, 2007 1:58 pm

Darlaa
Lijkt het bij jullie nou ook net alsof de dingen die uit de dayly chance komen de laatste week ineens een stuk minder zijn?

ik krijg met name gold uit dat ding. Erg jammer.

Iemand de Animated Clip van Gaia gezien? Ik weet het, het is een teaser... maar ik had... meer verwacht

kittyocean
Captain

Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 635 636 637 638 639 640 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games