|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 12:45 pm
Petsy Linka Spirit *kikar upp* Läste du vad Blixtra sa..? ninja xd Jo då.. .__.`MOBBAR NI MIG? Vad ha jag gjort?? =(
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 12:45 pm
Linka Spirit Petsy Dumma Minis.. Får lust och kasta iväg dom och ta på mig mina Pilots Goggles istället gonk Ge till mig så kan jag ha dom tills du känner för att ha tillbaka dom? xp domokun Då skulle du ha dom en evighet ju.. å de går inte sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 12:46 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 12:46 pm
Blixtra Petsy Linka Spirit *kikar upp* Läste du vad Blixtra sa..? ninja xd Jo då.. .__.`MOBBAR NI MIG? Vad ha jag gjort?? =( Vad har VI gjort?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 12:47 pm
Petsy Blixtra Petsy Linka Spirit *kikar upp* Läste du vad Blixtra sa..? ninja xd Jo då.. .__.`MOBBAR NI MIG? Vad ha jag gjort?? =( Vad har VI gjort? Läste du vad Blixtra sa..??!?!?!?!?! vad har jag sagt? sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 12:49 pm
Blixtra Petsy Blixtra Petsy Linka Spirit *kikar upp* Läste du vad Blixtra sa..? ninja xd Jo då.. .__.`MOBBAR NI MIG? Vad ha jag gjort?? =( Vad har VI gjort? Läste du vad Blixtra sa..??!?!?!?!?! vad har jag sagt? sad Inte vet jag..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 12:49 pm
Petsy Linka Spirit Petsy Dumma Minis.. Får lust och kasta iväg dom och ta på mig mina Pilots Goggles istället gonk Ge till mig så kan jag ha dom tills du känner för att ha tillbaka dom? xp domokun Då skulle du ha dom en evighet ju.. å de går inte sweatdrop Evighet..? o.O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 12:50 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Linka Spirit Petsy Linka Spirit Petsy Dumma Minis.. Får lust och kasta iväg dom och ta på mig mina Pilots Goggles istället gonk Ge till mig så kan jag ha dom tills du känner för att ha tillbaka dom? xp domokun Då skulle du ha dom en evighet ju.. å de går inte sweatdrop Evighet..? o.O Typ..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Goa gubbar sjunger tätt i ditt fräcka freestyle set. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 12:51 pm
trogit ingen skrive till mig kan ni inte göra så jag blir glad hallå?? eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 12:52 pm
Det här va bättre 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 12:53 pm
Petsy Linka Spirit Petsy Linka Spirit Petsy Dumma Minis.. Får lust och kasta iväg dom och ta på mig mina Pilots Goggles istället gonk Ge till mig så kan jag ha dom tills du känner för att ha tillbaka dom? xp domokun Då skulle du ha dom en evighet ju.. å de går inte sweatdrop Evighet..? o.O Typ.. Då får dom ligga o skräpa i din inventory.. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 12:54 pm
Linka Spirit Petsy Linka Spirit Petsy Linka Spirit Petsy Dumma Minis.. Får lust och kasta iväg dom och ta på mig mina Pilots Goggles istället gonk Ge till mig så kan jag ha dom tills du känner för att ha tillbaka dom? xp domokun Då skulle du ha dom en evighet ju.. å de går inte sweatdrop Evighet..? o.O Typ.. Då får dom ligga o skräpa i din inventory.. xp xp Mm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|