|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 19, 2007 4:26 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 19, 2007 5:30 am
D ark Eric a SHINÅHÅBI~ wahmbulance *långdraget ansikte* Rare pokémon encounter~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 19, 2007 6:06 am
Jag har startat ny blogg på metrobloggen.se whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 19, 2007 6:15 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 19, 2007 6:20 am
Niddler Trevlig avatar, Sakana. Det ser verkligen ut som glödande aska. Tack så mycket! <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 19, 2007 6:25 am
monoo EvilStrawberry monoo EvilStrawberry UWÄÄÄ! Nån idiot har snott min data, ritplatta (fast tog inte pennan, n00b), kamera, videokamera, trasiga MP3, smycken och ett kuddfodral (troligen för att lägga allt i) samt alla sladdar till från mitt rum!! gonk gonk gonk inbrott??
Poor thing sad inte direkt.. men min storebror har vart hos polisen nu och vi vet vem det är så hoppas de löser sig snart! tänk om han raderat alla mina bilder och musik...!? eek s**t pommes frites. Vem gör nåt sånt!?
Aw. Hoppas verkligen alla filer är kvar som de ska...Total panikångest juh...
*kramaom* sad maw <3 Nu har vi märkt att dom tagit 240:- och mammas cigg också..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 19, 2007 6:27 am
och nu är bilnycklarna borta...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 19, 2007 6:32 am
EvilStrawberry och nu är bilnycklarna borta... Men bilen är kvar?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 19, 2007 6:42 am
EvilStrawberry monoo EvilStrawberry monoo EvilStrawberry UWÄÄÄ! Nån idiot har snott min data, ritplatta (fast tog inte pennan, n00b), kamera, videokamera, trasiga MP3, smycken och ett kuddfodral (troligen för att lägga allt i) samt alla sladdar till från mitt rum!! gonk gonk gonk inbrott??
Poor thing sad inte direkt.. men min storebror har vart hos polisen nu och vi vet vem det är så hoppas de löser sig snart! tänk om han raderat alla mina bilder och musik...!? eek s**t pommes frites. Vem gör nåt sånt!?
Aw. Hoppas verkligen alla filer är kvar som de ska...Total panikångest juh...
*kramaom* sad maw <3 Nu har vi märkt att dom tagit 240:- och mammas cigg också.. Men förihelvete!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 19, 2007 6:44 am
Nightmare Asura EvilStrawberry och nu är bilnycklarna borta... Men bilen är kvar? Rattlås!! PRONTO!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 19, 2007 6:51 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 19, 2007 7:39 am
Jag vill inte vara röd! Ge mig en annan färg!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 19, 2007 8:42 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 19, 2007 9:05 am
Jalkazar http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.6856 Du får sluta särskriva om du skall lyckas. Var det inte du som var värsta MVG-barnet?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|