|
|
|
|
Posted: Fri Jul 13, 2007 8:19 am
candy_loves_candy [ Fruit Cake ] Heya : D IK BEN HARRY POTTER GEZIEN heart domokun Ik ook. xd Hij was leuk he? maar Harry's haar zag er neit uit!! rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 13, 2007 9:07 am
[ Fruit Cake ] candy_loves_candy [ Fruit Cake ] Heya : D IK BEN HARRY POTTER GEZIEN heart domokun Ik ook. xd Hij was leuk he? maar Harry's haar zag er neit uit!! rolleyes Ik vond um echt super. Was echt mooi gemaakt. En mijn beste vriendin en ik vonden dat ook. Zijn haar kan echt niet zo. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 13, 2007 11:08 am
Wat was er dan XD? Moderner? Ala Balkenende?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 13, 2007 2:38 pm
Geeneen boek gelezen en maar 1 film ervan gezien.. *schaamt zich diep* sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 13, 2007 5:04 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 14, 2007 1:58 pm
Newien Geeneen boek gelezen en maar 1 film ervan gezien.. *schaamt zich diep* sweatdrop •♥• Geeneen boek gelezen, geneen film (compleet) gezien en er trots op xD •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 15, 2007 2:07 am
Darlaa Newien Geeneen boek gelezen en maar 1 film ervan gezien.. *schaamt zich diep* sweatdrop •♥• Geeneen boek gelezen, geneen film (compleet) gezien en er trots op xD •♥•Geen boek gelezen, 3 films gezien, en blijf er niet voor thuis XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 15, 2007 2:28 am
candy_loves_candy [ Fruit Cake ] candy_loves_candy [ Fruit Cake ] Heya : D IK BEN HARRY POTTER GEZIEN heart domokun Ik ook. xd Hij was leuk he? maar Harry's haar zag er neit uit!! rolleyes Ik vond um echt super. Was echt mooi gemaakt. En mijn beste vriendin en ik vonden dat ook. Zijn haar kan echt niet zo. xd Hij is inderdaad keigaaf. Maar zijn haar was wel ok O.o Beetje slordig maar niet storend ofzo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 16, 2007 10:56 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 17, 2007 9:10 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 18, 2007 7:40 am
Wauw, die nieuwe MC's zitten nu al onder de 9k O.o WTFlip?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 18, 2007 8:48 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 18, 2007 10:38 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 18, 2007 10:51 am
I actually like the new font.... less bulky smile De navigation vind ik wel erg standaard en afgehakt/blokkerig
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 18, 2007 11:08 am
» Ik vind de veranderingen wel goed, het geeft allemaal een wat minder kinderachtiger gevoel, maar aan de andere kant moet ik er ook wel aan wennen omdat het niet echt het Gaia gevoel geeft (geen idee hoe ik dat moet beschrijven, het is gewoon zo'n gevoel), het geeft echt het gevoel dat Gaia Online begint uit te groeien tot een bedrijfssite dat uit is op geld verdienen (alhoewel dit natuurlijk helemaal niet het geval is).
Korte Conclusie: heel erg mooi, maar wel ff wennen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|