|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 12:37 pm
Linka Spirit Mr.J gör en barriär som får skottet att vända tebax.. lessen egentligen ville ja ge dig en till chans o be om ursäkt men ok då *gör en ny barriär mellan jetzudan o linka och inväntar smällen från bazooka skottet som linka sköt. stackars linka...) Lalala.. *skuttar iväg till Petsy istället då* Ignorera honom.. Han är konstig neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Blixtra Hee! sad Men jag vill mysa då!! Någon som kan komma hit å mysa??! Kan ju mysa med sig själv. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
inen som vill prata lite gran med mig för snart ska jag sova jespar
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 12:38 pm
Chibi Strawberry Blixtra Hee! sad Men jag vill mysa då!! Någon som kan komma hit å mysa??! Kan ju mysa med sig själv. xp De funkar inte så XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 12:39 pm
Blixtra Chibi Strawberry Blixtra m-m.. De har blinkat här flera ggr.. osså mullrar det.. MYSIGT!! blaugh Ahh. Jag tyckte väl jag såg att det blinkade. Brilliant!Hee! sad Men jag vill mysa då!! Någon som kan komma hit å mysa??! *går o myser lite*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 12:41 pm
Petsy Linka Spirit Mr.J gör en barriär som får skottet att vända tebax.. lessen egentligen ville ja ge dig en till chans o be om ursäkt men ok då *gör en ny barriär mellan jetzudan o linka och inväntar smällen från bazooka skottet som linka sköt. stackars linka...) Lalala.. *skuttar iväg till Petsy istället då* Ignorera honom.. Han är konstig neutral Märkt det.. xp *öppnar din chain wallet o hoppar upp i luften o blir 10cm lång o dyker ner i väskan* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Linka Spirit Petsy Linka Spirit Mr.J gör en barriär som får skottet att vända tebax.. lessen egentligen ville ja ge dig en till chans o be om ursäkt men ok då *gör en ny barriär mellan jetzudan o linka och inväntar smällen från bazooka skottet som linka sköt. stackars linka...) Lalala.. *skuttar iväg till Petsy istället då* Ignorera honom.. Han är konstig neutral Märkt det.. xp *öppnar din chain wallet o hoppar upp i luften o blir 10cm lång o dyker ner i väskan* whee xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mr.J Blixtra Chibi Strawberry Blixtra m-m.. De har blinkat här flera ggr.. osså mullrar det.. MYSIGT!! blaugh Ahh. Jag tyckte väl jag såg att det blinkade. Brilliant!Hee! sad Men jag vill mysa då!! Någon som kan komma hit å mysa??! *går o myser lite* Du är för snäll du wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 12:42 pm
Dumma Minis.. Får lust och kasta iväg dom och ta på mig mina Pilots Goggles istället gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 12:42 pm
Petsy Linka Spirit Petsy Linka Spirit Mr.J gör en barriär som får skottet att vända tebax.. lessen egentligen ville ja ge dig en till chans o be om ursäkt men ok då *gör en ny barriär mellan jetzudan o linka och inväntar smällen från bazooka skottet som linka sköt. stackars linka...) Lalala.. *skuttar iväg till Petsy istället då* Ignorera honom.. Han är konstig neutral Märkt det.. xp *öppnar din chain wallet o hoppar upp i luften o blir 10cm lång o dyker ner i väskan* whee xp *kikar upp* Läste du vad Blixtra sa..? ninja xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 12:43 pm
Petsy Dumma Minis.. Får lust och kasta iväg dom och ta på mig mina Pilots Goggles istället gonk ojoj
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 12:44 pm
Yew. Med en kopp varm choklad och... @.@ *Längtar till julen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Linka Spirit *kikar upp* Läste du vad Blixtra sa..? ninja xd Jo då.. .__.`
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Dumma Minis.. Får lust och kasta iväg dom och ta på mig mina Pilots Goggles istället gonk Ge till mig så kan jag ha dom tills du känner för att ha tillbaka dom? xp domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Yew. Med en kopp varm choklad och... @.@ *Längtar till julen* Aoow! Julen wink heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|