|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 12:30 pm
|
|
|
|
|
|
|
Det åskar!! *kastar sig runt annas arm*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blixtra Det åskar!! *kastar sig runt annas arm* Åskar det? *Tittar ut genom fönstret*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 12:31 pm
Chibi Strawberry Blixtra Det åskar!! *kastar sig runt annas arm* Åskar det? *Tittar ut genom fönstret*m-m.. De har blinkat här flera ggr.. osså mullrar det.. MYSIGT!! blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 12:31 pm
... ninja *dansar omkring*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 12:33 pm
Jetzudan Rebirth ... ninja *dansar omkring* Får jag inte lov? *dansar balett iväg från Jetzudan*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth ... ninja *dansar omkring* Jag trodde du var skadad?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Linka Spirit Mr.J Linka Spirit Mr.J lessen tjejen HAI!!! 'drar min egen katana innan linka hinner blinka (lol de rimma ^^) o hugger av katanan precis mellan handtaget o bladet.. o du sephyre jag föredrar mänisskor framför godis... Lägg dig inte i vad jag gör! scream *sparkar till Mr.J på käken* *slår en bakåt volt o landar på fötter* AAAARRGH.. vore du kille skulle jag skjuta dig på fläcken men du e tjej.. jag bryter INTE barriären *hoppar upp i taket o helar käken* Jag gillar inte dig längre. *tar fram en bazooka o börjar skjuta mot taket där Mr.J hoppade upp* gör en barriär som får skottet att vända tebax.. lessen egentligen ville ja ge dig en till chans o be om ursäkt men ok då *gör en ny barriär mellan jetzudan o linka och inväntar smällen från bazooka skottet som linka sköt. stackars linka...)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth ... ninja *dansar omkring* hihi
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Blixtra m-m.. De har blinkat här flera ggr.. osså mullrar det.. MYSIGT!! blaugh Ahh. Jag tyckte väl jag såg att det blinkade. Brilliant!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 12:34 pm
Sephyre Jetzudan Rebirth ... ninja *dansar omkring* Får jag inte lov? *dansar balett iväg från Jetzudan* Jovisst. :>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 12:35 pm
Jetzudan Rebirth Sephyre Jetzudan Rebirth ... ninja *dansar omkring* Får jag inte lov? *dansar balett iväg från Jetzudan* Jovisst. :>*dansar inte med Jetzudan* Åhh vad roligt det är
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 12:35 pm
Chibi Strawberry Blixtra m-m.. De har blinkat här flera ggr.. osså mullrar det.. MYSIGT!! blaugh Ahh. Jag tyckte väl jag såg att det blinkade. Brilliant!Hee! sad Men jag vill mysa då!! Någon som kan komma hit å mysa??!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 12:36 pm
Petsy Jetzudan Rebirth ... ninja *dansar omkring* Jag trodde du var skadad? Jag är det. xd Det är därför jag dansar i slowmotion. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 12:36 pm
Mr.J gör en barriär som får skottet att vända tebax.. lessen egentligen ville ja ge dig en till chans o be om ursäkt men ok då *gör en ny barriär mellan jetzudan o linka och inväntar smällen från bazooka skottet som linka sköt. stackars linka...) Lalala.. *skuttar iväg till Petsy istället då*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|