|
|
|
|
Posted: Wed Jun 13, 2007 2:56 pm
Mikusagi Nej ni, nu är det dags för mig att gå och lägga mig!
God natt!<3 (S)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 13, 2007 3:13 pm
Jalkazar Jepp. Men jag har en i bredbandsmodemet (kommer jag inte åt), en i routern (kommer jag åt men pappa har slarvat bort den evighetslånga kod som krävs) och en eller två direkt i datorn som jag kan ändra. Så tyvärr så kan jag inte riktigt ställa om alla. Om man gör en ipreservation och fixar med DMZ-inställningarna? Men jag vet inte om man kan släppa vissa portar. Man kan i alla fall ge vissa datorer tillstånd att komma förbi. Men jag har inte testat det själv. Var en kompis som förklarade lite snabbt när jag skulle göra min webbserver tillgänglig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 13, 2007 6:12 pm
Spelat Metroid Prime sedan 20:00-tiden.
PEOW! PEOW!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 14, 2007 12:12 am
Note to self: det är skadligt att supa på en onsdag.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 14, 2007 12:59 am
Lol, jag har hackat ett pb account med mina hacking skills! Och därav kan jag lösenordet till en användare här på gaia XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 14, 2007 1:09 am
Jag försökte gå upp klockan sju. Det lyckades inte. Jag gick upp nu istället. I fail.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 14, 2007 3:23 am
Val> Lill-lördag for teh win.
RPG> Gör det, så man kan anmäla dig. biggrin
Miku> Varför stiga upp så tidigt när man har lov?
Gaah, damnit... Morsan säger att det kanske blir av att vi flyttar. Flytt = inget internet = gonk scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 14, 2007 3:32 am
Nah, inte värt det... xp
Mina hacking skills var logik+tur samma användarnamn som pw på photobucket.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 14, 2007 4:19 am
Nightmare Asura Miku> Varför stiga upp så tidigt när man har lov? Jag vill inte sova bort hela livet, och jag har typ saker att göra MEN SE, JAG SITTER VID DATORN ISTÄLLET! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 14, 2007 4:40 am
Mikusagi Jag vill inte sova bort hela livet, och jag har typ saker att göra MEN SE, JAG SITTER VID DATORN ISTÄLLET! biggrin Livet är för kort för att stressa igenom. Jag borde kanske passa på att sitta vid datorn (med internet) medans jag kan, eftersom jag snart bara kommer kunna sitta och spela Harpan eller MS Röj. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 14, 2007 5:04 am
Orka bry sig om alternativen som inte existerar.
Du gör det du gör för att det är det som du ska göra.
Alternativ existerar inte.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 14, 2007 5:09 am
Ryu The Internet Dragon Orka bry sig om alternativen som inte existerar. Du gör det du gör för att det är det som du ska göra. Alternativ existerar inte. Men om det du måste göra är att välja mellan två alternativ då? Eller om du inte måste göra nått alls för stunden?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 14, 2007 5:14 am
Grejen är den att; om det finns två alternativ så väljer du den ena. Eller, väljer och väljer.
Du gör ett val baserat på din uppväxt, med andra ord, dåtid bestämmer framtid, allt är bestämmt.
Måste man inte göra något för stunden så sysselsätter man sig själv efter det man växt upp med att tycka om.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 14, 2007 5:19 am
Vi måste passa på att spamma Nightmare Asura medan vi fortfarande kan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 14, 2007 5:28 am
Jag trodde du menade Pirate bay med pb :O
Sen har jag löst mitt Miss Li problem, mitt lokala bibliotek ska ta hem den heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|