|
|
|
|
Posted: Mon Oct 15, 2012 4:10 am
De eerste keer dat ik echt even geen zin heb in stage. Of tenminste: ik heb even geen zin in één bepaalde cliënt, die enorm vermoeiend is. Gelukkig zijn het meerdere huizen naast elkaar, dus ik kies maar even de makkelijke route en ga niet op de woning staan waar die cliënt verblijft. Heb daar sowieso de laatste 2x ook al gestaan, dus wat afwisseling is sowieso wel gewenst.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 15, 2012 6:50 am
dit boek is totaal anders dan verwacht... but so much better!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 16, 2012 2:03 am
Pff, ik ben echt moe en dat terwijl ik toch rond de 9 uur slaap heb gehad xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 16, 2012 10:55 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 29, 2012 12:40 pm
Pff ben je terug van vakantie ben je meteen ziek -.-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 30, 2012 10:45 am
Eindelijk weer wat leven in de Guild!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 31, 2012 9:23 am
OMM: trollen in lol (the good way wink )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 31, 2012 2:24 pm
Waarom komen die afleveringen altijd uit op een dag dat het me NIET uitkomt ¬¬?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 01, 2012 4:47 pm
OMM: zaterdag Halloween feest heb er zin in
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 02, 2012 11:35 am
Buschauffeur neemt een verkeerde afslag en doet geen moeite tot corrigeren, meldt niets, biedt geen excuses aan... en slaat zo zo'n 5 bushaltes over. Meneer geeft aan dat zijn dochter op 1 van die bushaltes wacht en dat ze samen naar het eindstation moeten. De chauffeur doet niet eens moeite een oplossing te bedenken. Dan neemt mevrouw maar de bus die over een half uur komt....en dat in de stromende regen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 02, 2012 11:38 am
OMM: Lol ik moet iemand sminken voor het feest omdat hij iets verrassends wil doen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 03, 2012 4:11 am
Menketi OMM: Lol ik moet iemand sminken voor het feest omdat hij iets verrassends wil doen XD Als wat en was het gelukt?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 03, 2012 5:55 am
kittyocean Menketi OMM: Lol ik moet iemand sminken voor het feest omdat hij iets verrassends wil doen XD Als wat en was het gelukt? Het is vandaag, Hij wil graag een creapy uiterlijk met een wit gezicht en zwarte tranen ben wel benieuwd hoe het eruit gaat zien XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 04, 2012 2:02 am
oooh, hoe moet dat met vrije dagen? Tuurlijk ik red het wel, maar waaaah!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 04, 2012 6:20 am
@ kitty het was gelukt hij was er erg blij mee XD en het was erg verassend voor de rest van de mensen XD mission accomplished
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|