|
|
|
|
Posted: Thu Oct 04, 2007 1:11 pm
+ hHn är snygg + Han är 21 + Han är öppen + Han vet hur man tröstar/gör en glad
- Han bor i Borås
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 04, 2007 2:18 pm
Dora The Exploded + massssssor whee heart + Jag klippte mig idag x3 + HA HA, han är ledig igen ;D +/- drömde om monoo inatt... o.O men den var sepe xD - blev inte så jättejätte nöjd - mitt plattång är trasig D< ...o.O
Vad är det med mig och att hamna i folks undermedvetna?
Både du och yennifer har liksom drömt om mig. Jag tycker iofs att det är sjukt skojigt, men himla knas också.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 04, 2007 2:58 pm
+ har lagt in alla artiklar hittills i databasen + databasen krånglade men jag fick världens snabbaste support och nu funkar det igen! biggrin
- Johan är på kalas hos sin kusin och jag behöver prata med honom sad - nåt rovdjur har vart inne i vårt hönshus och bitit ihjäl alla höns utom en - jag fick en länk till texten jag skulle läsa i grupparbetet, men det var bara 1/3 av texten! Jag vet inte vart jag ska hitta resten, får inte tag i nån i min grupp :/ - en gitarrsträng har gått av
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 04, 2007 4:56 pm
+ började med att ladda hem rolig zombiefont till filmaffischen för skolan
- / + kunde inte sluta ladda hem olika fonter
- klockan är typ två och jag ska upp vid sex :/
...och jag som inbillat mig att fontsurfning var trist. Men det är fan värre än den värsta Pokémonfeber. GOTTA HAVE 'EM ALL!!!!! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 05, 2007 12:33 am
+ Klart med gräset, inget mer det här året~ Får duscha nu. Snart blir det helvecka med Shin, oooh yesh~ Vädret är sådär lagom så man kan ha sin favoritkappa och favoritkängor utan att svettas ihjäl. :] I has monnehs. Snart klarat ut Pokémon Ranger, tror jag. Yeeeh, Manaphy, here I come~
+/- Trasik. :'3 Ingen dusch hemma men att vara utan dusch några veckor vägs upp av att mami-papi skaffar ett sådant massagebubbelbadkar. cool
- Haha, lyckades strula till det massa med jobbet imorrn, så det blev inget. >: Palla att de ringer och frågar en massa precis när man vaknat? (Skönt att slippa en dag, dock. Jobba kväll på en fredag suger. Jag kan inte åka på AF idag pga jobb. Ironi? Jag har haft sönder min dator. :'3 Eller, nätverkskortet har gett upp, så jag kommer inte ut på interwebz. Någon som känner för att puttra förbi och fixa? D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 05, 2007 2:01 pm
- har beslutsångest! vänta på leopard eller köpa direkt? surprised - Johan var sjuk idag så vi kunde inte träffas sad
+ fick sålt en grej biggrin + har gjort jättemycket på studenttidningens hemsida!! jag kommer bli färdig långt innan deadlinen ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 06, 2007 4:19 pm
+/- var i stan idag +/- paris om några dar
- utmattad - känns som om jag är en sån där gelefylld leksak - trött på typ allt - knappt gjort nånting på mer än en vecka. förutom att gråta oavbrutet förstås. - jävla skit.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 07, 2007 11:46 am
+? lololol jag är captain av svenska gillet. In your face! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 07, 2007 11:53 am
chibi_chan +? lololol jag är captain av svenska gillet. In your face! xd Diktatorskifte? :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 07, 2007 12:54 pm
+ Jag kan bygga ihop en dator nu cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 07, 2007 1:36 pm
+ Nya kläder (:
- Huvudvärk ):
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 07, 2007 1:43 pm
Dora The Exploded + Jag kan bygga ihop en dator nu cool biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 07, 2007 5:17 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 08, 2007 2:08 pm
- MIN SYSTER VILL INTE KÖPA MIN DATOR LÄNGRE sad - vad stressigt allt blev nu igen
+ webbsidan går bra! + redovisningen idag löste sig fint + jag och johan ska göra en yaoimanga tillsammans
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 08, 2007 2:17 pm
- Tandvärk. Tänk vad en liten uslig visdomstand kan orsaka när den ska ta sig genom tandköttet och skjuta undan de andra tänderna. - Kaos - Kommer att vara trött i morgon. - Rädd att det ska ta slut och hur jag skulle hantera det då.
+ Vill prata och ska få det. + Det mesta är ändå bra, trots många minus.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|