|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 07, 2007 1:50 pm
Darlaa Canis.Canem.Edit Darlaa Arisha kittyocean En nieuwe store items! woohooo! Wanneer win ik nou eens 10 miljoen gaia gold XD? » Doe mij dan maar 23600 tickets want die Plumeria Headpiece zal van mij worden. heart
•♥• Ah, ik had nog nooit van dat ding gehoord! 4laugh ik ben meteen aan de blackjack geslagen. Maar zal wel even duren voordat ik genoeg tickets heb. •♥•Thx, ik was neit zeker of ik terug naar Gaia wou komen want ik zie alleen maar noobs hier, tot ik ineens ADPE zag! Wat een geluk. De enige reden waarom ik nog op Gaiaonline ben! •♥• Eh geen dank? ^_^; we zijn hier vrijwillig aanwezig Welcome back (Even voor de zekerheid had je altijd al deze username?)
Oh ik loop trouwens met mijn mule door towns, zie ik ook ineens een blauwe giftbox vliegen! Niet te geloven al die tijd dat ik met mijn main door towns heb gelopen......niets. ik loop eventjes met mijn mule, met wie ik nog nooit eerder in towns ben geweest, en krijg meteen zo'n ding. •♥•Of ik altijd deze username had. Hier weet ik het niet. Ik denk het niet. Maar ik ben niet zeker. Ik gebruik al een paar jaar dezelfde naam maar hier denk ik niet dat ik die al heb gebruikt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 07, 2007 6:52 pm
kermiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis. whee. na 2 dagen kerims hebben mijn broer en ik te same 14 klein tot middle grote draken beelden ge wonnen en 2 uber grote draken beelden. en maandag kan er nog een uber groote bij komen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 08, 2007 12:09 am
Zo van die blauwe beelden?
OMG
Proficiat! Zo cool.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 09, 2007 5:31 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 09, 2007 6:32 am
Frack, er valt hier niets te doen de laatste paar dagen ...
wahmbulance
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 09, 2007 8:50 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 09, 2007 10:16 am
Sorry mensen XD Ik werk letterlijk overtime... op mijn werk ja XD Zondag heb ik van 9h 's ochtends tot 9h 's avonds gewerkt. In 1 dag met het team meer dan 2000 mailtjes achterstand beantwoord... en nog was niet alles weg crying We begonnen vandaag met 1000 mailtjes crying Nou ja, beter dan die 3400 van zondag. Hopelijk lukt het ons deze week de mailachterstand weg te werken
Ook slim van ze stare Komen we om in het werk, gaan ze mensen ontslaan. Eerst omdat er eentje niet snel genoeg was, en nu vermoedelijk 2 omdat ze geblowed hebben. Ja, DUH, tuurlijk, blowen mag niet, maar zeg dat dan aan het EINDE van hun werkdag en niet aan het BEGIN, zodat ze weg gaan!! stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 09, 2007 11:19 am
Ocharme, werken is zowiezo niet echt iets om blij om te zijn en nu moet je overtime werken? Ik zu maar naar den dokter gaan omdat je vreest voor een burnout. ^^
Weekske of twee thuis zitten
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 09, 2007 12:06 pm
•♥• Mag blowen in het algemeen niet of waren ze op het werk aan het blowen/ stoned op het werk? •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 09, 2007 1:19 pm
♥ Nu weet ik hoe je het hartje doet
lol
Potje Kaarten iemand? ♥ ♠ ♣ ♦
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 09, 2007 2:16 pm
» Ik begin me toch te ergeren aan dit zinnetje: At the request of our sponsor, this content is only available in the US, Canada, Australia and the UK.
Ok, tot nu toe heb ik alles gewoon nog kunnen doen maar het is niet leuk om buiten gesloten te worden, ook al is het de schuld van de sponsor. Het is dus gewoon maar slikken.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 10, 2007 4:07 am
Arisha » Ik begin me toch te ergeren aan dit zinnetje: At the request of our sponsor, this content is only available in the US, Canada, Australia and the UK.
Ok, tot nu toe heb ik alles gewoon nog kunnen doen maar het is niet leuk om buiten gesloten te worden, ook al is het de schuld van de sponsor. Het is dus gewoon maar slikken.
Je k**t die afleveringen toch zien?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 10, 2007 10:26 am
» Ja dat wel, maar toch is het niet lief van die sponsoren crying xd .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 10, 2007 11:07 am
Darlaa •♥• Mag blowen in het algemeen niet of waren ze op het werk aan het blowen/ stoned op het werk? •♥• ik denk tijdens hun pauze XD Maar goed, niets is bevestigd Maar 1 was vandaag niet op het werk, terwijl hij wel ingeroosterd stond.... ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 10, 2007 11:09 am
Arisha » Ik begin me toch te ergeren aan dit zinnetje: At the request of our sponsor, this content is only available in the US, Canada, Australia and the UK.
Gelijk heb je, de community feeling begint steeds meer in Us and Them te veranderen. Ze kunnen van dat geld maar beter meer mods of wat dan ook aannemen, want ik wil wel effect van mijn lijden zien!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|