|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 12:18 pm
Jetzudan Rebirth Linka Spirit Jetzudan Rebirth Linka Spirit Jetzudan Rebirth Linka Spirit Jetzudan Rebirth Linka Spirit *hoppar fallskärm från Petsys axel mot Jet´s mage* domokun eek En minimänniska! Japp! *tar tag i din tröjja med händerna o börjar klättra mot din Angelic Pedant* I den där storleken kan jag krossa dig med mitt finger. =_= Neva! *börjar gnaga på din Angelic Pedant* *blåser bort Linka* -_- AAAHH! *flyger bakåt och blir sin normala storlek innan jag nuddar golvet* Är det så du vill ha det? sweatdrop *drar fram en katana ur sin Emo bag o riktar mot* Tänker du verkligen slåss mot en halvdöende man?! D: de e mej hon vill slåss mot
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 12:18 pm
Va snäll mot den gamle gubben va sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 12:19 pm
Petsy Va snäll mot den gamle gubben va sweatdrop vem då
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 12:19 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy :S *Blåser ut elden* Okej då Puh... jag ville verkligen inte dö just nu. gonk Why? För att jag ska dö om 2 år. 2 år mindre eller mer spelar väl ingen roll Jo. :S .. Jaha Japp.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 12:20 pm
Linka Spirit Mr.J lessen tjejen HAI!!! 'drar min egen katana innan linka hinner blinka (lol de rimma ^^) o hugger av katanan precis mellan handtaget o bladet.. o du sephyre jag föredrar mänisskor framför godis... Lägg dig inte i vad jag gör! scream *sparkar till Mr.J på käken* *slår en bakåt volt o landar på fötter* AAAARRGH.. vore du kille skulle jag skjuta dig på fläcken men du e tjej.. jag bryter INTE barriären *hoppar upp i taket o helar käken*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 12:21 pm
Mr.J Linka Spirit Mr.J lessen tjejen HAI!!! 'drar min egen katana innan linka hinner blinka (lol de rimma ^^) o hugger av katanan precis mellan handtaget o bladet.. o du sephyre jag föredrar mänisskor framför godis... Lägg dig inte i vad jag gör! scream *sparkar till Mr.J på käken* *slår en bakåt volt o landar på fötter* AAAARRGH.. vore du kille skulle jag skjuta dig på fläcken men du e tjej.. jag bryter INTE barriären *hoppar upp i taket o helar käken* Tro inte att du är så cool..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 12:22 pm
*Skriker* DET FINNS SOCKER I ERA SOCKOR!!! scream whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 12:22 pm
Petsy Mr.J Linka Spirit Mr.J lessen tjejen HAI!!! 'drar min egen katana innan linka hinner blinka (lol de rimma ^^) o hugger av katanan precis mellan handtaget o bladet.. o du sephyre jag föredrar mänisskor framför godis... Lägg dig inte i vad jag gör! scream *sparkar till Mr.J på käken* *slår en bakåt volt o landar på fötter* AAAARRGH.. vore du kille skulle jag skjuta dig på fläcken men du e tjej.. jag bryter INTE barriären *hoppar upp i taket o helar käken* Tro inte att du är så cool.. tror jag inte heller jag bara stoppar 2 bråkstakar från att börja slåss o jag måste väl få gömma mig från en spark tokig tjej o hela mina skador??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 12:24 pm
Chibi Strawberry *Skriker* DET FINNS SOCKER I ERA SOCKOR!!! scream whee uuuh??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 12:24 pm
Mr.J Petsy Mr.J Linka Spirit Mr.J lessen tjejen HAI!!! 'drar min egen katana innan linka hinner blinka (lol de rimma ^^) o hugger av katanan precis mellan handtaget o bladet.. o du sephyre jag föredrar mänisskor framför godis... Lägg dig inte i vad jag gör! scream *sparkar till Mr.J på käken* *slår en bakåt volt o landar på fötter* AAAARRGH.. vore du kille skulle jag skjuta dig på fläcken men du e tjej.. jag bryter INTE barriären *hoppar upp i taket o helar käken* Tro inte att du är så cool.. tror jag inte heller jag bara stoppar 2 bråkstakar från att börja slåss o jag måste väl få gömma mig från en spark tokig tjej o hela mina skador?? Låt dom va, Är bättre om dom löser det själva.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 12:25 pm
Petsy Mr.J Petsy Mr.J Linka Spirit Mr.J lessen tjejen HAI!!! 'drar min egen katana innan linka hinner blinka (lol de rimma ^^) o hugger av katanan precis mellan handtaget o bladet.. o du sephyre jag föredrar mänisskor framför godis... Lägg dig inte i vad jag gör! scream *sparkar till Mr.J på käken* *slår en bakåt volt o landar på fötter* AAAARRGH.. vore du kille skulle jag skjuta dig på fläcken men du e tjej.. jag bryter INTE barriären *hoppar upp i taket o helar käken* Tro inte att du är så cool.. tror jag inte heller jag bara stoppar 2 bråkstakar från att börja slåss o jag måste väl få gömma mig från en spark tokig tjej o hela mina skador?? Låt dom va, Är bättre om dom löser det själva. Okej jag ger dem 1 chans till... sumpar dem den genom att börja slåss så skapar jag en barriär till som jag INTE bryter
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 12:26 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 12:26 pm
Mr.J Petsy Mr.J Petsy Mr.J Linka Spirit Mr.J lessen tjejen HAI!!! 'drar min egen katana innan linka hinner blinka (lol de rimma ^^) o hugger av katanan precis mellan handtaget o bladet.. o du sephyre jag föredrar mänisskor framför godis... Lägg dig inte i vad jag gör! scream *sparkar till Mr.J på käken* *slår en bakåt volt o landar på fötter* AAAARRGH.. vore du kille skulle jag skjuta dig på fläcken men du e tjej.. jag bryter INTE barriären *hoppar upp i taket o helar käken* Tro inte att du är så cool.. tror jag inte heller jag bara stoppar 2 bråkstakar från att börja slåss o jag måste väl få gömma mig från en spark tokig tjej o hela mina skador?? Låt dom va, Är bättre om dom löser det själva. Okej jag ger dem 1 chans till... sumpar dem den genom att börja slåss så skapar jag en barriär till som jag INTE bryter Din, så kallade barriär, finns inte.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 12:28 pm
*nynnar lite till musik* LA LA LA LA DRAGOSTEA DIN TEI!! gillar den låten ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 12:29 pm
Mr.J Linka Spirit Mr.J lessen tjejen HAI!!! 'drar min egen katana innan linka hinner blinka (lol de rimma ^^) o hugger av katanan precis mellan handtaget o bladet.. o du sephyre jag föredrar mänisskor framför godis... Lägg dig inte i vad jag gör! scream *sparkar till Mr.J på käken* *slår en bakåt volt o landar på fötter* AAAARRGH.. vore du kille skulle jag skjuta dig på fläcken men du e tjej.. jag bryter INTE barriären *hoppar upp i taket o helar käken* Jag gillar inte dig längre. *tar fram en bazooka o börjar skjuta mot taket där Mr.J hoppade upp*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|