Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 631 632 633 634 635 636 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Jul 05, 2007 1:07 pm

Darlaa
Neem dan ook de paars blauwe swirl ding, wat ik op mijn arm hebt maar dan in het blauw whee

Devin

Our tattoos are made from special inks that respond to your will... they'll appear on your body when you want them there, and fade away when you don't. After you get a tattoo from us, you'll find it in your inventory like any other item.

Nu begrijp ik het, waarom ze beesjes gebruiken, die kunnen denken! O_O

En de beesjes zijn niet dood! ze leven voort in de Tatoos!!!!!!!!!

Cute idea XD

Vandaag een Sprinkhaan en een Rups gered! Goede daden alom! Want zaterdag begin ik eerder met werken en zondag werk ik ook.... kyaah.... dus 13 dagen werken achter elkaar.... Ik kan hier maar beter een extra pluspuntje hiervoor krijgen!!

En nieuwe store items! woohooo! Wanneer win ik nou eens 10 miljoen gaia gold XD?
PostPosted: Thu Jul 05, 2007 2:44 pm

kittyocean

En nieuwe store items! woohooo! Wanneer win ik nou eens 10 miljoen gaia gold XD?
    » Doe mij dan maar 23600 tickets want die Plumeria Headpiece zal van mij worden. heart

Illyriae

2,500 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Explorer 0
  • Beta Treasure Hunter 0

Canis.Canem.Edit

PostPosted: Fri Jul 06, 2007 3:17 am

Hey

Ik heb is een nieuwe PC aangeschaft dus nu kan ik hier weer op. Men eerdere PC was zo snel dat ik tussen pagina's gerust een kom koffie kon opschinken en opdrinken.

Dus, Hallo

Hoe gaat het hier?
PostPosted: Fri Jul 06, 2007 8:08 am

Wow ik doe het goed vandaag eek

Ik loop door towns, doet mijn popetje opeens ' eek '
en zie ik een trunk voorbij huppelen!
enkele seconde later wil ik naar guilds gaan, vind ik een giftbox! =P

LeannaAnne
Vice Captain

candy_loves_candy

PostPosted: Fri Jul 06, 2007 8:41 am

.~Horsie~Anne~.
Wow ik doe het goed vandaag eek

Ik loop door towns, doet mijn popetje opeens ' eek '
en zie ik een trunk voorbij huppelen!
enkele seconde later wil ik naar guilds gaan, vind ik een giftbox! =P

Doe je lekker. xp
PostPosted: Fri Jul 06, 2007 10:28 am

Canis.Canem.Edit
Hey

Ik heb is een nieuwe PC aangeschaft dus nu kan ik hier weer op. Men eerdere PC was zo snel dat ik tussen pagina's gerust een kom koffie kon opschinken en opdrinken.

Dus, Hallo

Hoe gaat het hier?

Weee! Welcome back dan!!

en

Wow Anne, WAT EEN GELUK eek

kittyocean
Captain

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Sat Jul 07, 2007 3:28 am

Arisha
kittyocean

» Doe mij dan maar 23600 tickets want die Plumeria Headpiece zal van mij worden. heart

Ah, ik had nog nooit van dat ding gehoord! 4laugh ik ben meteen aan de blackjack geslagen. Maar zal wel even duren voordat ik genoeg tickets heb.
PostPosted: Sat Jul 07, 2007 3:39 am

» Werkt blackjack bij jou dan? Ik kan alleen maar Slots spelen en het gaat dus werkelijk wel een eeuwigheid duren voordat ik genoeg tickets heb. *gaat maar eens kijken of blackjack nu werkt maar deze keer met IE*

Edit: Dat werkt blijkbaar dus wel. *kicks firefox*

Illyriae

2,500 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Explorer 0
  • Beta Treasure Hunter 0

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Sat Jul 07, 2007 3:48 am

Arisha
    » Werkt blackjack bij jou dan? Ik kan alleen maar Slots spelen en het gaat dus werkelijk wel een eeuwigheid duren voordat ik genoeg tickets heb. *gaat maar eens kijken of blackjack nu werkt maar deze keer met IE*

Edit: Dat werkt blijkbaar dus wel. *kicks firefox*

Ik kan met mijn main account geen blackjack spelen ik krijg een "session not authenticated" error maar met mijn mule lukt het wel.
PostPosted: Sat Jul 07, 2007 3:53 am

» Ik speel dus nu ook met mijn mule Blackjack en dat op IE en ik zit gewoon op Firefox (wel handig al die browsers).

Illyriae

2,500 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Explorer 0
  • Beta Treasure Hunter 0

Canis.Canem.Edit

PostPosted: Sat Jul 07, 2007 4:24 am

Darlaa
Arisha
kittyocean

Ah, ik had nog nooit van dat ding gehoord! 4laugh ik ben meteen aan de blackjack geslagen. Maar zal wel even duren voordat ik genoeg tickets heb.

Thx, ik was neit zeker of ik terug naar Gaia wou komen want ik zie alleen maar noobs hier, tot ik ineens ADPE zag! Wat een geluk. De enige reden waarom ik nog op Gaiaonline ben!
PostPosted: Sat Jul 07, 2007 7:17 am

Rapport opgehaald... :]

nou anne wat een geluk!!! 0_0

Dat Plumeria Headpiece is zo moooi! zou je al een voorbeeld hebben op tektek?

[ Fruit Cake ]

Canis.Canem.Edit

PostPosted: Sat Jul 07, 2007 7:44 am

[ Fruit Cake ]
Rapport opgehaald... :]

nou anne wat een geluk!!! 0_0

Dat Plumeria Headpiece is zo moooi! zou je al een voorbeeld hebben op tektek?

En hoe was je rapport?

Niet dat ik curieus ben ...

echt niet.

dramallama
PostPosted: Sat Jul 07, 2007 9:27 am

Slaaptekort.... maar morgen werken.... ach, we zien wel tot hoe laat... ik mag het gelukkig zelf aangeven dit keer

kittyocean
Captain

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Sat Jul 07, 2007 1:21 pm

Canis.Canem.Edit
Darlaa
Arisha
kittyocean

Thx, ik was neit zeker of ik terug naar Gaia wou komen want ik zie alleen maar noobs hier, tot ik ineens ADPE zag! Wat een geluk. De enige reden waarom ik nog op Gaiaonline ben!

Eh geen dank? ^_^; we zijn hier vrijwillig aanwezig
Welcome back
(Even voor de zekerheid had je altijd al deze username?)

Oh ik loop trouwens met mijn mule door towns, zie ik ook ineens een blauwe giftbox vliegen! Niet te geloven al die tijd dat ik met mijn main door towns heb gelopen......niets. ik loop eventjes met mijn mule, met wie ik nog nooit eerder in towns ben geweest, en krijg meteen zo'n ding.
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 631 632 633 634 635 636 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games