|
|
|
|
Posted: Sun Jun 03, 2007 10:47 am
Valgarv Tror du jag har en buttplugg bara för att jag tycker det är kul eller? x: Aaa? heart redface
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 03, 2007 10:50 am
Filthy Valgarv Tror du jag har en buttplugg bara för att jag tycker det är kul eller? x: Aaa? heart redface ... Where did your mother go wrong with you? neutral heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 03, 2007 11:04 am
Valgarv Filthy Valgarv Tror du jag har en buttplugg bara för att jag tycker det är kul eller? x: Aaa? heart redface ... Where did your mother go wrong with you? neutral heart RAWR BBY. redface
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 03, 2007 11:41 am
Niddler Mikusagi Niddler Mikusagi Nej, för Linné var ju inte svensk. Jo, det var han. Jag var ironisk -.-' Eller sarkastisk...Förlåt, jag ska inte vara sarkastisk mot dig neutral Glömde. Remember who feeds you! scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 03, 2007 11:42 am
Jag visste inte att man kunde använda buttplugg till något vettigt o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 03, 2007 12:24 pm
Mikusagi Niddler Mikusagi Niddler Mikusagi Nej, för Linné var ju inte svensk. Jo, det var han. Jag var ironisk -.-' Eller sarkastisk...Förlåt, jag ska inte vara sarkastisk mot dig neutral Glömde. Remember who feeds you! scream Va? :s Det är inte du iaf, väl?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 03, 2007 2:28 pm
Mikusagi snelhest Vem är du? Vem är jag? Levande charader. Spelar alla roller så bra.Vet inte riktigt vad du menar, men aaaa, visst 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 03, 2007 2:35 pm
Filthy Valgarv Filthy Valgarv Tror du jag har en buttplugg bara för att jag tycker det är kul eller? x: Aaa? heart redface ... Where did your mother go wrong with you? neutral heart RAWR BBY. redface Come on baby, light my fire ~ wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 03, 2007 5:16 pm
Jag såg mikusagi i stockholm ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 03, 2007 11:43 pm
Chibi_Chocobo Jag såg mikusagi i stockholm ninja Hon såg dig å.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 04, 2007 12:05 am
Chibi_Chocobo Jag såg mikusagi i stockholm ninja HALLÅ JAG SÅG DIG! Jag förstod inte först... jag bara kände igen dig... men sedan stod jag still och tänkte och kom på att det var du. Jag funderade på att springa efter dig, men det gjorde jag inte...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 04, 2007 5:15 am
Mikusagi Jag visste inte att man kunde använda buttplugg till något vettigt o.o Klart man kan! Frågan är hur vettigt det är att träna sin ringmuskel, men någon nytta gör det väl.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 04, 2007 7:32 am
snelhest Mikusagi snelhest Vem är du? Vem är jag? Levande charader. Spelar alla roller så bra.Vet inte riktigt vad du menar, men aaaa, visst 3nodding Texten fortsätter ju så >_>;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 04, 2007 12:05 pm
Du kan ju lämna mig, kvar på jorden för du har hunnit bli less du var förtrollad av orden, du var förtrollad av orden och din kärlek har bytt adress
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 04, 2007 12:31 pm
Om du ger mig en dumpling så följer jag med dig och slåss mot barbarerna surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|