|
|
|
|
Posted: Thu May 31, 2007 4:06 pm
Niddler Däremot tror jag att det är ganska mycket mer givande att konversera på dagen än på natten. Främst i och med att det är då man är vaken whee (och fler är vakna) Sant sant..håller med men om man lika gärna är vaken nu så varför inte skriva ett inlägg eller två. Äsch nu blir det lite tv-tajm! Kommer förbi den här tråden nån annan gång! Förhoppningsvis på dagen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 31, 2007 4:39 pm
Nej, det är ju knappast fel, såklart.
Jaja. *Fortsätta leka med Gentooinstallation.*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 01, 2007 1:16 am
Niddler enjoy_silence Då kommer jag in och stör. Ville bara säga Hejsan! Har spanat in den här tråden tidigare och ni verkar verkligen vara ett gott gäng eller verkar..ni är nog det! Så Hallå! mrgreen Hejsan ^_^ *vinkar* Du är hjärtligt välkommen hit. Om du har spionerat tillräckligt väl även i andra trådar i guilden, så kanske du har sett att vi för närvarande längtar efter fler användare här xD Sakana-sama> Verkar som att du har ett kontrollerat giftintag iaf (: Vi är ett sött gäng. smile Tillhör jag gänget dock? Jodå... <3
Åhå! Jag blev inte direkt full. Dock lyckades jag med konststycket att prata i telefon med en random jättefull IRC:are. smile
Fast nu är jag klar i huvudet och mår finfint! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 01, 2007 2:00 am
Mr_RPG Jalkazar Grades So Far: Svenska A - MvG Engelska A - MvG Naturkunskap A - MvG Tyska 1 - MvG Typ chockad över att jag ägt så hårt :O Fortfarande inget internet hemma dock emo Jag har MVG i Ma A, Eng A, Datagrafik, Datateknik, CAD, dedu bish! SKAFFA EN NY ROUTER FFS! Du pluggar, I don't
MvG i Matte A. Slå det om du kan, jag har sadist-Berit där jue :O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 01, 2007 3:08 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 01, 2007 4:26 am
Dom har inget bättre för sig. D;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 01, 2007 7:55 am
Jalkazar Mr_RPG Jalkazar Grades So Far: Svenska A - MvG Engelska A - MvG Naturkunskap A - MvG Tyska 1 - MvG Typ chockad över att jag ägt så hårt :O Fortfarande inget internet hemma dock emo Jag har MVG i Ma A, Eng A, Datagrafik, Datateknik, CAD, dedu bish! SKAFFA EN NY ROUTER FFS! Du pluggar, I don't
MvG i Matte A. Slå det om du kan, jag har sadist-Berit där jue :O Som du vet om jag pluggar eller inte <.<;;EDIT: Kollade igenom vilka ämnen det var och såg att vi inte har någon läxa i DT, DG och CAD (dvs. lektionerna betygsätts) + att jag hade 1 MVG av 9 i Eng A men fick MVG ändå av någon anledning <.<;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 01, 2007 7:57 am
w00t! Klarade nästan nivå 8 på Eledees!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 01, 2007 8:05 am
Någon som vet om SVT's "Ballar av stål" är (i princip) samma sak som Channel 4's "Balls of steel"?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 01, 2007 10:31 am
Är det säkert. Vi svenskar kan aldrig komma på något själva, utan vi måste kopiera från något annat land.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 01, 2007 2:13 pm
Nej, för Linné var ju inte svensk.
Jag har tagit studenten.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 01, 2007 3:09 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 01, 2007 7:12 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 02, 2007 2:36 am
Jahaaa, det är därför som din avatar ser ut så där?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 02, 2007 2:40 am
"Störst mängder kokain och cannabis fanns i luften runt Sapienza-universitetet. Forskarna varnar dock för att dra för hastiga slutsatser om studenternas vanor utifrån dessa data." Haha xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|