|
|
|
|
Posted: Mon Sep 24, 2007 3:09 pm
- failade stenhårt på grupparbetet : ( - mådde jätteilla när jag väntade på bussen, kändes som allt mitt innandöme ville ut ur alla kroppsöppningar samtidigt typ.. okej, det var kanske lite väl äcklig beskrivning mad d: - jag kan inte sluta tänka på den nya datorn jag vill ha... men alltså.. dyrt ju xp
+ såg massor Coupling-avsnitt... botar alltid en deppig själ! : D <3 Det är så kul! Den DVD-boxen måste vara det absolut bästa köpet jag någonsin gjort! + jag kom på nåt att skriva om på hemtentan + i morgon ska jag träffa folk som faktiskt uppskattar och är intresserade av vad jag gör, till skillnad från vissa i min klass + jag och min syster gjorde en jättegod jordgubbssmoothie + fick en rolig idé till en fan fiction + Johan ville se vad för sorts Yaoi jag gillade så jag skickade mina favoritbilder till honom och jag gillar att visa upp min snuskiga sida för honom redface ... han gillade dom också! : D
Mm... jag skulle minnas den här dagen som dålig... men, nu när jag skrev upp allt ser den ut att ha varit ganska bra ändå.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 25, 2007 2:50 am
- Läkarna säger "Vi väntar ett par veckor och ser". - Jag vill ha uppmärksamhet! sad -drar i kläderna- - Trött som faen. - Uttråkad. -sitter & gör läxor- - Såna här dagar vill man bara gå under jorden.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 25, 2007 9:12 am
Positiva faktorer
+ David Tjeder citerar en av sina tjejkompisar som har haft samma föreläsare som vi: "Ulrika Dahl! *slår ut armarna i en gest mot himmelen* Det är så att man vill bli lesbisk!" Tänk jag förstår precis hur hon känner! Jag är jättekär i Ulrika! + David Tjeder gav oss en rolig föreläsning, och intressant! Den fick mig att reflektera över relationer. + Basgruppen är positivt inställd till debatten. Vi skall använda makttekniker mot Magnus som skall bli diskriminerad för att han är man, men så skall någon använda främjartekniker.Negativa faktorer
- Jag valde klasskamp som punkt. HUR tänkte jag då? Vad tusan skall jag säga om det? - Jag har inte fått mina böcker än! scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 25, 2007 9:46 am
hentai shumi KAMON BEIBII Ger du eller tar du?
+ Jeff Buckley (Just amazing) + Uppcon på torsdag! <3 + Musik, sex, pengar, knark och kärlek. Det behövs väl inget annat. :> + monoo sötnos + Uppconmänniskor <33 + Somna på en parkbänk med mei, alldeles för full för att hitta hem i spöregnet + Shoppa biggrin
- Lite småstrul sådär, men oväsentligt egentligen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 25, 2007 10:33 am
Sakana-sama hentai shumi KAMON BEIBII Ger du eller tar du?
+ Jeff Buckley (Just amazing) + Uppcon på torsdag! <3 + Musik, sex, pengar, knark och kärlek. Det behövs väl inget annat. :> + monoo sötnos + Uppconmänniskor <33 + Somna på en parkbänk med mei, alldeles för full för att hitta hem i spöregnet + Shoppa biggrin
- Lite småstrul sådär, men oväsentligt egentligen.
teehee jag fick en alldeles egen rad och ett alldeles eget plus 4laugh <333
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 25, 2007 10:43 am
- Den här dagen suger
+ ...så jag livade upp den med att shopa! + Det hjälpte faktiskt lite, och jag är helnöjd med inköpen. Inga impulsångestshophopplösasaker här inte.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 25, 2007 10:57 am
+ min baby som kan sweettalka mig så bra att jag blir alldeles till mig heart + sakana som är så fin och rar och söt och bra (måste ju credda tillbaks också whee )
- tvätta i kombo med hemtenta gör den här dagen himla trist - familjeinvasion
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 25, 2007 2:34 pm
+Jag är banne mig nästan klar med min cosplay(hoho för sista minuten XDDDDD) + Choklad! Omnom nom nom nom nom + Chris <: + Hälsa på älsklingen i December...nedräkningen kan börja~ + Uppcon snart
+/- Gaia o_O Kikar runt lite..postar lite..vet inte riktigt...wöh?
- Mensvärk..osdjklweröw - DISTANS...DISTAANNNSSS(saknadochalltsomhörtill) - Inget jobb...än. - Är rädd för att sabba allt..men jag försöker så gott jag kan här!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 26, 2007 8:38 am
+ FETT mycket beröm för Flashpresentationen, det enda vi fick kritik för var de delar jag inte gjort *ricki lake dans* + Sluta tidigare + Marie Antoinette Soundtracket passar så bra nu
- Sov bara ~2 timmar natten som var - För trött/oinspirerad för att jobba med hemtentan - Det är så mycket jag vill ändra på i mitt liv, men som jag inte kan kontrollera :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 27, 2007 6:40 am
+ Tiger Lou + Gwen Stefani + allt i västerås i veckan + snart Paris + massa s**t att göra + ska gå och göra dom nu!
- saknar david - allt annat
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 27, 2007 3:26 pm
Sakana-sama: Jag har inte hunnit utforska det så mycket än...
+ tog en tablett som lugnade min magsår-varning mage.. skönt. jag har aldrig känt mig så avslappnad förr. + ska träffa Johan i morgon! ^__^ + ritade av manlig nakenmodell i skolan idag biggrin
- datorers utveckling... jag hatar att fundera om man ska vänta till januari "då en ny version kanske kommer" osv. Ryktena ÄR lockande. svårt å veta när det är bäst att slå till ju :/ - plötsligt kommer man till skolan och hela klassen har blivit grupper och man själv hör inte nånstans sad - måste laga mina favoritbrallor.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 27, 2007 9:43 pm
+ Smash bros på Ages + Filmkväll, det kom inte så många fast det var trevligt ändå! + Becca! <3 heart + vi lagade god mat + Klar med en del skoluppgifter ninja + varit duktig och betalt räkningar och skickat in viktiga papper och sånt ^^ + har massa pengar kvar efter räkningar ninja + har fått en lista på saker jag ska shoppa till min lägenhet blaugh + jag kan se ankor från min balkong upptäckte jag domokun
+/- Gått med i Sexet så jag måste jobba på lördag +/- har inte tid att spela WoW längre ^^;; +/- gått ner i vikt sen jag flyttade så jag borde äta oftare ninja
- Försov mig - Måste upp vid halv 11 imorrn trots att jag inte har nån skola - Lyckats låsa min mobil och kommer inte ihåg pinkoden >.< - min dator börjar bli för dålig för dagens spel *sob* emo - missar uppcon men det gör inte så mkt - misslyckades totalt med tvättning av kläder och av någon anledning så är mina vita t-shirts gråaktiga nu >.> - min dygnsrytm är inte vad den borde vara
Stort +Trivs jättebra i min nya stad och umgås med massa kul folk ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 29, 2007 2:25 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 29, 2007 8:49 am
Skövde, kul ställe att plugga på ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 29, 2007 3:44 pm
+ johan vill testa sexställningar med mig (i ett konstnärligt syfte för att förhindra att personerna på mina yaoiteckningar ska se helt förvridna ut... eller så är det bara en ursäkt för att få klänga lite på varann xD jag har ju inte direkt nånting emot det! ^^) + JAG ÄR FÄRDIG MED MIN HEMTENTA!! JAG ÄR BÄST! + den mesta besattheten av min nya dator har lagt sig. nu kan jag vänta in köptillfället i lugn och ro ^^
- inget biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|