Welcome to Gaia! ::

Reply Det Svenska Gillet
ICA Konsum. Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 6317 6318 6319 6320 6321 6322 ... 7242 7243 7244 7245 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Niddler

PostPosted: Tue May 29, 2007 9:25 am

EvilStrawberry
du kanske har "Englandfaber"?
"Feber"?
Nej, jag är fortfarande för förvirrad för att veta om jag ens ska dit.
PostPosted: Tue May 29, 2007 9:34 am

snelhest
D a r k E r i c a
snelhest
Anashi`
Det är så kul att se utlänningar i Stockholm. surprised (Utlänningar: Folk i Sverige som INTE bor i Stockholm)

Dom springer runt och tycker allt är så himla spännande, medans vi som bor här säkert är trötta på det sen länge sen. xp

Min pappa bor i stockholm, men inte mamma.
Dock är jag född i sthlm, vad blir jag då?

EN SMUTSSKALLE. :X

YAY!
Thats what I hoped for!
Själv är jag renblodig Värmlänning så ingen kommer utrota mig. talk2hand

Neger i en hink

Cascade of Razors

PostPosted: Tue May 29, 2007 9:54 am

D a r k E r i c a
snelhest
D a r k E r i c a
snelhest
Anashi`
Det är så kul att se utlänningar i Stockholm. surprised (Utlänningar: Folk i Sverige som INTE bor i Stockholm)

Dom springer runt och tycker allt är så himla spännande, medans vi som bor här säkert är trötta på det sen länge sen. xp

Min pappa bor i stockholm, men inte mamma.
Dock är jag född i sthlm, vad blir jag då?

EN SMUTSSKALLE. :X

YAY!
Thats what I hoped for!
Själv är jag renblodig Värmlänning så ingen kommer utrota mig. talk2hand
Jag har träffat folk av din typ, ni är konstiga! x:
PostPosted: Tue May 29, 2007 9:54 am

ninja

Lingonsylt

Cascade of Razors

PostPosted: Tue May 29, 2007 9:57 am

Men om jag nu ska lyssna på Dark Erica så är jag smutsskalle också.

Morsan är renblodig Stockholmare, men farsan kommer typ från Kiruna eller något. Merr norr än så har jag för mig.
PostPosted: Tue May 29, 2007 10:38 am

Anashi`

Jag tycker att Stockholm är spännande i-i

Mikusagi
Crew

Counselor

23,550 Points
  • Bunny Spotter 50
  • Little Bunny Foo Foo 100

Niddler

PostPosted: Tue May 29, 2007 10:42 am

Jag är värsta sortens "utlänning" i Stockholm surprised

Min far föddes i Uppsala, tror jag. Mor föddes i Skåne. De träffades i Göteborg, och jag föddes i Kalmar medan de bodde på Öland (man säger alltså att jag föddes på Öland, fast jag rent praktiskt föddes i Kalmar).
PostPosted: Tue May 29, 2007 11:48 am

FNISS

Sakana-sama

3,600 Points
  • Dressed Up 200
  • Signature Look 250
  • Clambake 200

Sakana-sama

3,600 Points
  • Dressed Up 200
  • Signature Look 250
  • Clambake 200
PostPosted: Tue May 29, 2007 11:51 am

Niddler

Min far föddes i Uppsala, tror jag. Mor föddes i Skåne. De träffades i Göteborg, och jag föddes i Kalmar medan de bodde på Öland (man säger alltså att jag föddes på Öland, fast jag rent praktiskt föddes i Kalmar).

Min mamma är 50% nya zeeländare och 50% maorier (urinvånare lol) och min pappa vet jag inte ens, han lär vara någon semiasiat eller så. Jag är född i nya zeeland och har random portugisisk släkt. Nu bor jag i en svensk byhåla med 3000 pers.

... sad
PostPosted: Tue May 29, 2007 12:03 pm

Varifrån kommer den ledsna smileyn? Det är la bara att flytta ut i världen om du tycker att du har kommit fel.

Niddler

Niddler

PostPosted: Tue May 29, 2007 12:11 pm

"Här går dom och säjer att dom har allt, och så har dom inte ens höga priser!!!"
PostPosted: Tue May 29, 2007 12:31 pm

Sakana-sama
Niddler

Min mamma är 50% nya zeeländare och 50% maorier (urinvånare lol) och min pappa vet jag inte ens, han lär vara någon semiasiat eller så. Jag är född i nya zeeland och har random portugisisk släkt. Nu bor jag i en svensk byhåla med 3000 pers.

... sad

Du är alltså ingen smutsskalle, utan en UTLÄNDSK smutsskalle x: Versta sorten a**á

Neger i en hink

Sakana-sama

3,600 Points
  • Dressed Up 200
  • Signature Look 250
  • Clambake 200
PostPosted: Tue May 29, 2007 12:38 pm

D a r k E r i c a
Sakana-sama
Niddler

... sad

Du är alltså ingen smutsskalle, utan en UTLÄNDSK smutsskalle x: Versta sorten a**á

Ja, jag är iallafall inte NEGER. biggrin
PostPosted: Tue May 29, 2007 12:51 pm

D a r k E r i c a
Sakana-sama
Niddler

... sad

Nej nu ger du fan i att dissa mina kompisar! Annars ska du få veta ett och annat! *Flexa sin finska stolthet.* scream

Valgarv

Mikusagi
Crew

Counselor

23,550 Points
  • Bunny Spotter 50
  • Little Bunny Foo Foo 100
PostPosted: Tue May 29, 2007 12:51 pm

Niddler
"Här går dom och säjer att dom har allt, och så har dom inte ens höga priser!!!"

Usch, jag har också sett den reklamen idag.
Reply
Det Svenska Gillet

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 6317 6318 6319 6320 6321 6322 ... 7242 7243 7244 7245 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games